Euphoria 15 mei: Timetable & laatste info

Aanstaande zaterdag 15 mei 2010 vindt Euphoria voor het eerst plaats in Central Studios. b2s gaat alles uit de kast halen om deze eerste editie in Utrecht tot een evenement van formaat te maken. Alle ingrediënten waar Euphoria bekend om staat komen maximaal tot z’n recht; vette shows en natuurlijk dik geluid.

Tijdens deze editie van Euphoria zal één area in het teken staan van de melodieuze kant van Hardstyle, de andere zaal volledig uit zijn voegen zal worden gebeukt door de rauwere sound! Van 22.00 uur tot 06:00 uur in de morgen kun je los gaan op de crème de la crème van de hardstyle. Hieronder volgt de timetable en alle overige informatie die je als bezoeker dient te weten.

Timetable
Euphoric stage
22:00 – 00:00 Isaac
00:00 – 01:30 Bioweapon
01:30 – 03:00 Noisecontrollers
03:00 – 04:30 Headhunterz
04:30 – 06:00 Tatanka
Hosted by MC Villain

Raw stage
23.00 – 00.00 Chain Reaction
00.00 – 01.00 Digital Punk
01.00 – 02.00 Luna
02.00 – 03.30 B-Front
03.30 – 05.00 Alpha²
Hosted by MC Renegade

b2s radio
De Raw stage zal live worden uitgezonden via b2s radio. Deze is te beluisteren via de stream op de b2s website: www.b2s.nl. Mocht je op welke reden dan ook deze avond missen, stem dan thuis af op b2s radio!

Kluisjes
Op dit evenement bestaat de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen, tassen en andere zaken in op te bergen..

Camera’s
Het is toegestaan om tijdens het evenement digitale fotoapparatuur mee naar binnen te nemen. Het meenemen van een professionele filmcamera is niet toegestaan.

Legitimatie
De minimumleeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Vervoer
Central Studios is zowel per auto als per openbaar vervoer goed bereikbaar.
Per auto: Central Studios ligt dicht bij de snelweg A2. Stel je navigatie in op Gietijzerstraat 5 te Utrecht en volg bij aankomst de aanwijzingen van de parkeerwachten voor veilig en gratis parkeren op het parkeerterrein aan de Nijverheidsweg.
Met de bus: Neem vanaf Utrecht CS lijn 4. Deze stopt voor de deur van Central Studios.
Met de trein: Station Utrecht Zuilen is op 5 min loopafstand van Central Studios.
Vanaf 04.30 uur zullen er gratis pendelbussen rijden vanaf Central Studios naar Utrecht CS Jaarbeurs. Voor meer informatie en actuele vertrektijden kijk je op www.9292ov.nl

Tickets
Kaarten voor aanstaande zaterdag kosten 20 euro (ex fee) en zijn nog te bestellen

Meer info over Euphoria? Kijk dan op de speciale website www.b2s.nl/euphoria2010/

euphoria_15mei_groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-05-2010 om 11:08 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
CaLLitMusiC 10-05-2010 @ 12:33:44

zekerss vette line up voor een superprijs

dat er een keertje niks over drugs in de info staat :D

Grazer 10-05-2010 @ 12:56:30

Anderhalf uur B-front en Anderhalf uur Tatanka :D Heerlijk!!

dellion 10-05-2010 @ 13:24:17

Isaac zie je ook niet vaak meer
trouwens. dit hele lijstje is awesome :p

wootum 10-05-2010 @ 13:52:21

Raw Stage wordt uitgezonden.
Dat is het betere nieuws :D

stefaneke 10-05-2010 @ 16:30:59

Raw Stage ^^

Martinos 10-05-2010 @ 16:58:58

@ Wootum; zeker beter! :D
Ben er zelf helaas ook niet. Dit zijn precies de setjes die ik wil horen ^^
Nieuw werk van B-Front of Luna op de radio msshn? :p

Stefanoviic 10-05-2010 @ 18:48:34

Aanwezigggg :D

s to the n 10-05-2010 @ 19:36:22

HHZ na Noisecontrollers :cry:
nouja moetie maar een keer wat harder draaien!! :p

QonFuzion 10-05-2010 @ 19:44:45

Raw Stage uitgezonden, vet! :)

Martinos 10-05-2010 @ 22:19:49

@ S to the N:
Dan ga je toch bij B-Front staan? Die rooie is toch vetter dan Willem ;)

The Infinity 11-05-2010 @ 11:27:23

tip: als je met de bus gaat neem dan lijn 4 richting Cartesiusweg.
en niet richting burgmfockemalaan. anders kom je heel ergens anders uit ;)

jjordii91 11-05-2010 @ 14:11:05

heb zin in alpha twins yeaaaah,

word er op euphoria afgesloten met hardcore??? wie weet dat soms??? alvast bedankt!

mallkard 11-05-2010 @ 15:49:39

Goeie timetable naar mijn mening!
Alleen HHZ achter NC is lelukkkk.
Dan maar mooi naar B-Front en mijn helden Alpha twins!

djpatt 11-05-2010 @ 16:52:04

@ jjordii91

ik denk het niet
ik zie tatanka geen hardcre draaien namelijk

jjordii91 11-05-2010 @ 18:26:42

Hmmm jammer joh:( dat zou het feesie wle ff compleet maken vind je niet @ djpatt?

jjordii91 11-05-2010 @ 19:02:32

trouwens ook top geregeld die gratis pendel bussen! super

djpatt 11-05-2010 @ 20:02:48

ag hardcore moet lekker op een hardcore feest blijven

hardstyle djs die op het eind hardore draaien vind ik maar lame

overigens is er niks mis met hardcore maar niet gedraaid door bijvb noisecontrollers, klinkt niet

mallkard 11-05-2010 @ 23:13:41

@ dj patt; heb je helemaal gelijk in!
Echter is fuck the noisecontrollers van DBSTF een uitzondering op de regel!

En er zal zoiezo geen hardcore gedraaid worden op euphoria.
Euphoria = puur en alleen hardstyle.

Tot zaterdag mensen!

s to the n 12-05-2010 @ 14:39:47

@Martinos
ja idd en dan maar om half 5 weer terug tenzij alpha2 natuurlijk een heerlijke set neerzetten

The Antagonist 12-05-2010 @ 22:42:49

mooie lijst inderdaad

Sunrise8 14-05-2010 @ 21:44:20

Aanwezig en heb er super zin in. Net nog even een kaartje gekocht, voor de late beslisser zal maar zeggen :P

Schitterende line-up en ben benieuwd hoe het geluid daar in Utrech is

TheNabster 15-05-2010 @ 21:33:09

ben dr vanavond.
mochten dr nog andere hardtraxxers zijn.loop in zwart g-star shirt dat meestal snel uit gaat :P

Barsbas 16-05-2010 @ 18:11:11

@djpatt je weet toch dat 1 van de 2 heren achter noisecontrollers zelf de hardcore-dj “kasparov” is. Dus hardcore gedraaid door nc is vrijwel hetzelfde als gedraaid door kasparov en dan zou het ineens wel goed klinken??? get ur facts right! ;)

Qre8ive 16-05-2010 @ 19:45:02

@barsbas…9 van de 10 keer dat kasparov ergens optreed is het niet Bas van NC… maar iemand anders. Bas (producer van kasparov dus) houd zich meer met hardstyle bezig en nu dus nog pavelow :)

Sc0tTy 22-05-2010 @ 14:13:49

kan iemand mij vertellen in welke volgorde de livesets zijn gebroadcast ?

Reageren