Euphoria 16 mei 2009: De line-up

B2s geeft een aantal keer per jaar het feestje Euphoria, ook deze keer weer in de 013 in Tilburg. Voor deze editie heeft B2S net de line-up vrijgegeven….

Zoals altijd heeft B2S met Euphoria in de eerste zaal de grotere namen neergezet, terwijl in de kleinere zaal de aanstormende talenten van de toekomst staan.

Hardstyle 1
Deepack
Tatanka
Frontliner
Leep
Noisecontrollers (live)
MC Villain

Hardstyle 2
B-Front
Scope DJ
Ran-D
Crypsis

Kaarten kosten € 20,- (ex fee) en zijn te verkrijgen via alle bekende voorverkoopadressen van Ticketonline.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-03-2009 om 11:28 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Mil�n 16-03-2009 @ 11:54:10

Grotere namen: Leep? -_-

De rest zit er wel dik uit, zeker het rijtje aanstormende talenten!

Teknizion 16-03-2009 @ 12:06:05

Die leep was er volgens mij niet eens op hardbass.

Dj C-Mind 16-03-2009 @ 12:22:28

Wie is leep?
Word wel twijfelen die avond
In zaal 1 staan dikke namen,tatanka nc
En zaal 2,scope dj,crypsis
Word moeiijk kiezen die avond xd
Mja word wel vet
Op de fiets erheen en knalln

Dj C-Mind 16-03-2009 @ 12:23:43

En ran-D niettevergeten

Khadber 16-03-2009 @ 12:37:37

Leep is de Resident van Euphoria, hij draait daar dus altijd. Verder deed hij het warming up uurtje voor Hard Bass, daar waren alleen niet heel veel mensen bij geloof ik. Zover ik weet draait hij vooral Early Hardstyle en Hardtrance

Informatie over deze jongen:
http://partyflock.nl/artist/2480:Leep.html

Ravenwood 16-03-2009 @ 13:21:23

ja, deze staat denk ik wel op mn lijstje

je kan toch wel van zalen wisselen ofniet? want wil crypsis niet missen :D

Party Lover! 16-03-2009 @ 14:27:33

Jammer dat het op dezelfde dag als Fantasy Island valt , maarja wel vette line-up zeg :D

Zinloos geluid 16-03-2009 @ 14:36:40

hé bah, helemaal in Tilburg en het duurt maar tot 4 uur :cry:
wel een goede up coming talent area

Snor 16-03-2009 @ 14:45:08

Al was het niet helemaal in Tilburg was ik helemaal waus geworden van deze lineup, nu overheerst de teleurstelling.
Zaal 2 zowat vetter dan zaal 1 :P

HardStyler 16-03-2009 @ 17:45:43

Ran-D
Crypsis
Scope DJ

en dat voor Area 2 :p
Niice

Nipsen 16-03-2009 @ 18:31:07

knallende line up!
met eind examens maar even kijken of ik kan

Frank 16-03-2009 @ 18:41:56

Vind de line up van Fantasy Island toch wel wat beter:) Dus k kies voor Fantasy!

Jens 16-03-2009 @ 18:46:30

Area 2 moet zeker niet onderdoen in mijn ogen =) .

mike 16-03-2009 @ 20:01:33

heye niet eens op hardbass doe daar eens niet zo negatief over :P hardbass was niet verkeerd! en die line up vond ik ook niet egt onbekende artiesten tussen zitten..

HardStyler 16-03-2009 @ 20:38:40

Maar die Area 2 is totaal niet slechter t.o.v. Area 1 hoor. Area 2 klinken waarschijnlijk onbekender in de oren bij de NIET Hardstyle fans. Maar toch, Area 2 is volgens mij toch wel beter/leuker om naar te luisteren. Maar tegen Tatanka, NC… moeten ze echt ni onderdoen. Beide Area’s zou ik kiezen. :D

Super Line up !

Freaky_87 17-03-2009 @ 08:02:55

Wordt idd moeilijk kiezen tussen de 2 area’s , zijn allebei (l)

Ravenwood 17-03-2009 @ 13:35:12

kan je daar nou van zaal wisselen of niet?

spacy 27-03-2009 @ 00:17:48

ja jekunt wisselen van zaal en zaal 2 is maar een klein zaaltje. hangt altijd een goeie sfeer