Euphoria 16 Januari 2010: De Line-up

Ook Euphoria gaat weer verder in het nieuwe jaar. De line-up voor de nieuwe editie is bekend!

B2S gaat in 2010 gewoon weer verder met het ondertussen welbekende concept Euphoria. In de 013 te Tilburg gaan we op 16 Januari 2010 weer los met de beste hardstyle acts! De line-up is deze keer verdeeld in een Nederlandse en een Italiaanse stage:

Zaal 1: Holland Stage
Alpha Twins
Crypsis
Psyko Punkz
The Prophet
Zany
Hosted by MC Villain

Zaal 2: Italy Stage
Davide Sonar
The R3bels
Stephanie
Tuneboy

Kaarten kosten €20,00 en zijn al te koop op ticketonline.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-11-2009 om 11:20 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
freddyadu8 05-11-2009 @ 11:25:34

Zeer nette Line-up!

Kaptain 05-11-2009 @ 11:27:54

Heerlijk

Khadber 05-11-2009 @ 11:28:44

Leuk om The R3bels eens in NL te zien!

Nipsen 05-11-2009 @ 11:30:10

b2s goed geluisterd na vorige editie, psyko punkz in hoofdzaal(Y)
Kan verdomme deze editie niet, bruiloft.

G1LL 05-11-2009 @ 11:48:39

+ 1 Khadber, wil die lui ook wel ‘s zien eigenlijk! Lekkere line-up, kijken of ik ga!

HardStyler 05-11-2009 @ 13:10:04

Lekker.. Psyko Punkz :roll:

Zinloos geluid 05-11-2009 @ 13:24:09

Die Euphoria feestjes in Tilburg duren toch maar tot4 uur?, als dat zo is dan is het niet echt een optie voor mij.
Dan duurt het feest niet lang genoeg voor mij om de moeite te doen helemaal naar Tilburg te rijden

Mol 05-11-2009 @ 14:04:40

Zieke lineup! Jammer dat Tilburg zo ver weg is!

broodroosterr 05-11-2009 @ 15:06:31

euphoria is me goed bevallen vorige keer maar met het openbaar vervoer sluit het 0,0 aan :-( vorige keer van 4:05 tot kwart voor 8 moeten wachten…buiten he, station sluiten ze af rond 4 :D voor de mensen die gaan, hf!

rich 05-11-2009 @ 15:13:23

Wel aardige line-up. Maar als het echt maar tot 4 uur duurt is dit niks voor mij. Ik heb geen zin om tot half 8 te wachten om terug naar huis te kunnen ;)

Maximize 05-11-2009 @ 15:40:16

Lekkere line-up, ik ga waarschijnlijk deze keer :)

Timmer 05-11-2009 @ 16:26:18

DIkke line up,, jammer dat ze daar zo streng controleren :(

Poma 05-11-2009 @ 18:06:35

Wordt denk ik wel een tof feest

Dj Meloxx 05-11-2009 @ 20:25:47

hooop dat the r3bels tegelijk met pscko punkz moeten dan mis ik igg niks bijzonders
want psycko punkz boeien me niet egt veel :P en R3bels zijn gewoon dik _O_

crypsis zkr tof :D
A2 (Y)
zany & prophet naatuurlijk ook :D

italian area ook gaaf

denk dat ik er wel bij ga zijn

jmmr dat het geen Zatox Ft The R3bels is dat zou vett zijn :D

hendrik 06-11-2009 @ 00:38:45

Psyko Punkz word pas raggen !

killerf1st 20-12-2009 @ 23:38:21

Jammer dat zatox er niet bij zit :( maar alsnog vette line-up :)

Reageren