Exclusieve acties rond Noisecontrollers album ‘E=nc² – The Science of Hardstyle’

Met de komst van het nieuwe Noisecontrollers album ‘E=nc² – The Science of Hardstyle’ heeft Hardstyle.com enkele exclusieve acties. Want een nieuw album moet gevierd worden!

De eerste 100 kopers van de cd, die 14,99 euro kost, krijgen een gratis gesigneerde poster van Noisecontrollers. Grijp je net naast deze unieke kans, dan kan je voor 17,95 euro alsnog de eigenaar worden van deze producten, waarvoor een oplage van 50 items geldt.

Maar er is meer. Zo kan je voor 29,95 euro in het bezit komen van het nieuwe Noisecontrollers T-shirt én het nieuwe album! In een klap ben je de eigenaar van twee gloednieuwe producten. Er zijn 100 combinaties beschikbaar.

Als klap op de vuurpijl is het ook mogelijk om de trotse eigenaar te worden van zowel de cd, het T-shirt en de poster! Deze combinatie, waarvan 50 items beschikbaar zijn, kost je slechts 34,95 euro. Wees er snel bij, want op is op!

Kijk voor alle speciale acties op www.hardstyle.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-02-2012 om 19:45 door Jor-D | Translate:

Reacties (24)

Plaats reactie
Aep 15-02-2012 @ 10:12:13

Zo weinig combinaties :O Wat ben ik toch blij dat ik gisteravond wat langer op ben gebleven en die 34,95 combinatie heb besteld! :p

THArdstyler 15-02-2012 @ 10:19:09

Als je ‘m hebt kunnen bestellen en betaald hebt, is het dan zeker dat je ‘m krijgt?

Khadber 15-02-2012 @ 10:55:11

Het lijkt me wel. Alleen als je de CD los betaalt heb je kans op dus extra materiaal. Als je dat extra materiaal bestelt krijg het wel lijkt me wel.

Oxbow 15-02-2012 @ 11:01:36

Lekker alleen de CD bestelt :D

THArdstyler 15-02-2012 @ 11:12:03

Oke, aangezien er ook bij de combinatie cd, t-shirt en poster staat dat er maar 50 van zijn, maar ga er dan vanuit dat het dan goed gaat.
Hopen dat het ook nog wat eerder binnenkomt dan de gewone datum^^

Soundscrollerz 15-02-2012 @ 13:59:13

Lekker niets besteld, de meeste nummers ken ik eigenlijk al, dus vind het niet zo bijzonder album, vind het veel fijner als 75% van het album gewoon nieuwe tracks zijn. En niet die al afgelopen seizoen gedraaid zijn. Poster erbij… over een jaar is ie saai :P Ben niet zo van allerlei artist posters ophangen in me huis :) Ik zie de volledige nummers wel een keer verschijnen, dan kan ik ze een keer kopen, welke ik leuk vind :) Niet negatief bedoeld hoor, alle nummer zijn wel super vet, echt super goede producties!

Hard Society 15-02-2012 @ 15:44:24

Besteld! Tuurlijk, zij verdienen het zeker! :)

MikezDJ 15-02-2012 @ 17:26:30

Besteld! Alleen dan geen Shirt, vind het te druk om “zomaar” over straat mee te lopen..

sanderovic 15-02-2012 @ 17:27:01

Ik had hem al besteld bij astral! Leuke acties voor de liefhebbers, zelf ben ik geen fan van posters. T-shirt is leuk, maar draag ik toch amper..

Ze hebben idd een bepaalde oplage, zodra die uitverkocht is zullen ze het wel aangeven en zal hij wel niet meer bestelbaar zijn :)

Maartinho 15-02-2012 @ 17:51:29

Iemand een idee wat de grootte van de poster zal zijn?

Firetrap 15-02-2012 @ 18:38:22

Slim zo’n actie om de legale verkoop te stimuleren

Rzr 15-02-2012 @ 20:34:58

Ik heb in ieder geval het volledige pakket gekocht, ze verdienen het en het is ook gewoon super vet. Ben benieuwd wanneer het op de mat ligt!

wootum 18-02-2012 @ 15:32:41

@ Maarthinho: Noisecontrollers – E=NC2 PosterSize: 500 x 700 MM

jambekkie 19-02-2012 @ 13:44:04

Ik heb het pakket van 34,95 besteld, dat kan dus nog steeds.

Ox_Ite 19-02-2012 @ 19:44:50

w00t heb het onlangs ook nog besteld met mijn stiefbroer zijn account, vind het echt idioot dat er zo weinig online wordt gekocht :O

Econz 22-02-2012 @ 10:21:01

Album en T-Shirt besteld vorige week.
Ik vraag me alleen af wanneer het verzonden wordt?

floriandj 22-02-2012 @ 13:13:31

Ook maar even Album – Poster – Tshirt besteld voor de verjaardag van me broer afgelopen 1 februari :p (hopen dat hij dit niet leest)

Protech DJ 22-02-2012 @ 13:33:55

Pakket van 34,95 was in maat M niet meer beschikbaar een week geleden?! Heb dus maar die van 29,95 gekocht :)

n3liss 22-02-2012 @ 20:55:08

@floriandj Haha balen broertie! Beter laat dan nooit!

Khadber 22-02-2012 @ 22:54:33

@Econz: Het album komt 2 maart, dus ik denk dat je hem dan wel in je brievenbus kan verwachten.

Solis 23-02-2012 @ 14:38:55

@Khadber: Nee. Na de releasedatum beginnen ze met het verzenden van de pakketjes.

jambekkie 23-02-2012 @ 21:19:46

En 2 maart is vrijdag, dus dan zal je hem pas maandag of dinsdag hebben in het ergste geval ;) Op zaterdag en maandag word er namelijk niet zoveel gedaan bij de post.

Econz 24-02-2012 @ 14:56:25

@ Khadber & Solis:

Thanx voor de info..

Econz 24-02-2012 @ 14:58:43

Ik hoop btw dat de T-shirts een beetje groter uitvallen,want ik heb maat M besteld.
Normaal met maat L lijkt het net alsof ik een pyama aan heb,vandaar dat ik nu voor M heb gekozen.
Zo niet,kan ik hem misschien ruilen met iemand die L heeft,of hij gaat op marktplaats :p

Reageren