Fantasy Island 2010: Trailer, website en anthem

De website, de trailer en het anthem van Fantasy Island staan online. Met meer dan honderd artiesten en acts zal Fantasy Island zaterdag 15 mei om 11:00 uur het festivalseizoen voor de derde keer inluiden. Dit alles is natuurlijk ook terug te lezen op de site. Daarnaast is het 2010 anthem via de site gratis te downloaden!

Trailer & Website
De betrokken organisaties zijn allen trots op het eindresultaat. Op maat gemaakte grafische 3D hoogstandjes gemixt met beelden van de betrokken organisaties! Dit geldt voor de trailer maar ook zeker voor de website! Alle artiesten en areas zijn er natuurlijk terug te vinden, maar ook informatie over waar de kaarten zowel in binnen- als buitenland verkrijgbaar zijn. Maar ook vervoerinformatie en alle andere noodzakelijk aandachtspunten staan natuurlijk vermeld.

Anthem
Op Masters of Hardcore gooide de nieuwe live act Eastside Connection bestaande uit T-junction, Rudeboy, Tomcat & mc Syco al grote ogen. Dat deze mannen zich nu volop het produceren van dikke platen hebben gestort was natuurlijk ook te verwachten. Het anthem zou eigenlijk pas in een later stadium gepubliceerd worden maar is onverhoopt (en onder de verkeerde naam) al uitgelekt op de compilatie van het bovengenoemde feest. Fantasy island heeft de eer om nu officieel te mogen zeggen dat de anthem van dit jaar ook door de vier heren van Eastside Connection gemaakt is! Het anthem is gratis the downloaden in de “Specials” sectie op de site waar de komende weken nog vele extra goodies en artist pre- en interviews te lezen en zien zullen zijn.

www.Fantasyislandfestival.com

Kaartverkoop:
Kaarten zijn verkrijgbaar bij de bekende Primera & Free Record Shops, Paylogic en via SeeDance
Reguliere tickets: €32,50
V.I.P. Tickets: €65,- (uitverkocht)

Fantasy_Island



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-03-2010 om 19:58 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Mol 15-03-2010 @ 20:01:52

VIP al uitverkocht ja? Gaat aardig hard.

Oxbow 15-03-2010 @ 20:04:36

wel aardig anthempje :) wel hardcore

Kepro 15-03-2010 @ 20:05:03

Waar kan ik dan de anthem vindne?

Oxbow 15-03-2010 @ 20:08:13

Moet je je email intypen bij Specials en dan krijg je een linkje :)

Mr. Monster 15-03-2010 @ 20:09:59

anthem is wel redelijk ;)

killerf1st 15-03-2010 @ 20:28:20

vind t wel een lekker anthempje :)

ElSalvaje 15-03-2010 @ 20:34:18

MAINstage is Hardstyle, en dan krijgen we een Hardcore Anthem? :S

Lextc 15-03-2010 @ 20:45:54

ach, ik ben erbij! lijkt me wel een leuk feestje. iig een goede line up :)

NoiseHunterZ 15-03-2010 @ 21:16:54

vetvet maar dat anthem ????

Atraxisz 15-03-2010 @ 21:17:03

@ ElSalvaje

Als het maar geen house ofzo is, dan vind ik alles goed!

frankhardenberg 15-03-2010 @ 21:19:30

mijn 1e grote Harder Styles Feest dat 12 uur duurt (L)

sjuul 15-03-2010 @ 21:37:00

Anthem is te doen, maar niet super. wel vet dat ze een hardcore plaat hebben gemaakt ook al ben ik meer van de hardstyle.
Is toch weer wat anders.

stefaneke 15-03-2010 @ 22:18:10

Die poster ziet eruit zo van: Ach, kmoet het Fantasy Island 2010 artwork nog doen. Laat ik ff 3dsmax opstarten xD. Beetje cheap gerenderd. Ach, zolang het feestje maar goed is.

killerf1st 15-03-2010 @ 22:30:10

16 + ofniet?

stefaneke 15-03-2010 @ 22:40:29

16+ ja

killerf1st 15-03-2010 @ 22:49:37

oke dat wou ik ff weten maar heb ook voor de zekerheid ff mail gestuurd

moffel 16-03-2010 @ 09:15:09

Wordt hopelijk een mooi feestje.

gydo 16-03-2010 @ 10:35:34

hoe weet je dat het 16+ is dan ?

frankhardenberg 16-03-2010 @ 10:48:13

@ gydo
was vorig jaar ook zo.
+ het stond op de poster

Marino 16-03-2010 @ 13:52:33

is idd 16+,,, let alleen wel goed op met wat je meeneemt :P voorgaande jaren stonden ze voor de ingang met een paar lieve politie hondjes :P

HardstyleLover90 16-03-2010 @ 17:53:46

Line up is goed. Website is goed. Prijs van het kaartje was goed. Begin er zin in te krijgen als ik dat zo aanzie, maar het duurt nog wel ff.

killerf1st 16-03-2010 @ 20:12:21

weet er iemand nog hoeveel kaarten er zijn ? ben ze van plan deze week te kopen

Hardstyle Bitch 16-03-2010 @ 21:35:55

anthem is zker niet verkeerd ;) maar weet nog niet zker
of ik dit feesie af ga hoewel de prijs wel aantrekkelijk is ^^
maar beetje ver van mijn huisje dus we zullen zien ;)
meschien tot daar …

iSenSe` 17-03-2010 @ 12:39:39

Heerlijk feest, vorig jaar ook geweest
en dit jaar zeker weer met vrienden
Had hier zegma meer het zomergevoel dan bij defqon :P vreemd ofwat ghehe

@ HardstyleBitch
… zelfde linkje als vorige keer.. dat hier werd gepost…
ik vraag waarom ? , en waarom onder fantasy island aankondiging ?

we zijn toch niet op youtube, waar generated bots rotzooi en crap achterlaten…
wtf… hou aub op met linkjes verspreiden….
doe dat in het ZEVERTOPIC…

ik snap zulke mensne niet hea :S wat is het doel om ons nou dat linkje te geven..
Je gelooft er zeker ook nog in ;-) het doel van de maker van dat linkje is gewoon populairheid, en jij helptem, kudt!

CaLLitMusiC 17-03-2010 @ 17:14:36

hahaha :roll:

kent iemand trouwens dat nummer bij Main stage Hardstyle?

Khadber 17-03-2010 @ 17:44:58

Staat rechtsboven op het scherm daar ;) . Kijken dus haha!

Bad Habitz – Fantasy Island

paulus 17-03-2010 @ 17:48:06

is de anthem van vorig jaar idd :D

CaLLitMusiC 18-03-2010 @ 19:36:10

Aaah, lekker slim bezig weer ;)

Reageren