Fear.FM Awards 2011: De shortlist

Na duizenden stemmen te hebben ontvangen, is de stemming voor de Fear.FM Awards & Top 100 nu echt gesloten. Op 28 december om 18:00u, zal Fear.FM voor de tweede keer de jaarlijkse Fear.FM Awards presenteren. The Awards show wordt door niemand minder gehost dan de mannen van de 2Dangerous Show. Zij hebben een aantal van de Awards winnaars uitgenodigd voor een interview en een exclusieve DJ set. Om het af te maken, zullen zij ook nog een aantal coole prijzen weggeven dus mis het niet! Fear.FM presenteert nu alvast met trots de genomineerden:

Nominaties in de categorie hardstyle
Most popular artist:
- Coone
- Gunz for Hire
- Headhunterz
- Wasted Penguinz
- Zatox

Most popular label:
- A² Records
- Dirty Workz
- Fusion Records
- Scantraxx
- Theracords

Most popular album/compilation:
- A² Records – Unleashed
- Coone – The Challenge
- D-Block & S-te-Fan – Rockin’ Ur Mind
- TNT a.k.a Technoboy ‘N’ Tuneboy presents – The Album
- Toneshifterz – Till Daybreak Meets

Most popular resident:
- Duruz
- Heart for Hardstyle
- Neilio
- The DizZorder
- The Magic Show

Nominaties in de categorie hardcore
Most popular artist:
- Angerfist
- Art Of Fighters
- Endymion
- Mad Dog
- Tha Playah

Most popular label:
- Enzyme Records
- Masters Of Hardcore
- Neophyte Records
- The Third Movement
- Traxtorm Records

Most popular album/compilation:
- Angerfist – Retaliate
- Endymion – THREE
- Mad Dog – A Night Of Madness
- Neophyte – Maniak: Chapter 1
- Triax – Audioslave

Most popular resident:
- Addict
- Ben Harder Show
- D-Limit
- Ian Fox
- Krauser

Tune in op 28 december om 18:00u voor de bekendmaking van de winnaars.

Win mooie prijzen
De artiesten zijn niet de enige die deze avond iets kunnen winnen, luisteraars maken ook kans op mooie prijzen. Luister naar de Awards show en maak kans op kaarten voor XXlerator Raw op 28 januari 2012 in de Matrixx in Nijmegen (meer info op www.xxlerator.nl). Fear.FM geeft 2×2 tickets weg voor dit feest. Ook zijn er een aantal albums te verdelen die zeker de moeite waard zijn. Daarnaast geeft Hardstyle.com tijdens deze show t-shirts van o.a. Headhunterz, Noisecontrollers, Brennan Heart & The Prophet en vier download bundles van €25,- weg. Dus mis dit niet!

Top 100
Zoals altijd zal op 31 december en 1 januari non-stop de Top 100 uitgezonden worden. Op Fear.FM Hard kun je luisteren naar de all-time Early Hardstyle Top 100 waarin alle klassiekers voorbij zullen komen. Op Fear.FM Harder komen de beste hardstyle tracks van 2011 voorbij tijdens de Hardstyle Top 100. En tenslotte kun je op Fear.FM Hardest genieten van de beste hardcore en industrial van het afgelopen jaar tijdens de Hardcore Top 100.

Programmering
Heart for Hardstyle Yearmix 2011 – 25 december, 15:00u – 21:00u, Harder Stream.
Fusion yearmix 2011 – 26 december, 20:00u – 22:00u, Harder Stream.
Live: The Fear.FM Awards 2011 – 28 december, 18:00u – 0:00u, alle streams.
The Hardstyle Top 100 – 31 december en 1 januari, non-stop, Harder Stream.
The Hardcore Top 100 – 31 december en 1 januari, non-stop, Hardest Stream.
The Early Hardstyle Top 100 – 31 december en 1 januari, non-stop, Hard Stream.

The Top 100 & Awards are powered by Hardstyle.com.

Fear.FM wil iedereen fijne feestdagen en een gezond, gelukkig 2012 toewensen. Fear.FM wil je ook graag bedanken voor je blijvende steun het afgelopen jaar. Hopelijk kijk je met veel plezier terug op 2011 tijdens de Awards & Top 100 en kan Fear.FM jullie ook in het nieuwe jaar weer verwelkomen.

De beste wensen,

Fear.FM



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-12-2011 om 14:06 door Jor-D | Translate:

Reacties (38)

Plaats reactie
Rickik 24-12-2011 @ 14:13:34

Haha, die nominaties voor most popular hardstyle artist >.<

Firetrap 24-12-2011 @ 14:19:14

Is dat gewoon trollen, WP als nominatie?

Nego 24-12-2011 @ 14:31:55

@Firetrap,
Dat noemen wij de meeste stemmen :)

nielstil 24-12-2011 @ 14:39:04

Ik had een gevoel dat het een goede top 100 ging worden, nu ik naar populairste artiesten kijk is dat gevoel ook alweer weg.

lenniiii 24-12-2011 @ 14:46:29

Op de site staat toch Noisecontrollers ipv G4H? http://top100.fear.fm/voting-has-ended

Martijn 24-12-2011 @ 15:31:27

Foutje idd :) Het moet G4H zijn.

Gangsterdwerg 24-12-2011 @ 15:47:08

hahaha als wasted penguinz de most populair artist worden :cry:

lunatix 24-12-2011 @ 17:16:17

WP? Say what?

Khadber 24-12-2011 @ 17:37:06

Wasted Penguinz zijn gewoon enorm populair in het buitenland. Zo gek is het dan toch niet?

wouzer 24-12-2011 @ 18:10:17

dan zeg ik gunz for hire!

Wildstylerz 24-12-2011 @ 18:33:11

penguinz haterz :p

nielstil 24-12-2011 @ 19:22:08

@khadber: ik vind het wel vreemd aangezien ze (naar mijn mening) zo goed als niet gepresteerd hebben wat releases betreft. Op melancholia na spreekt niet me aan. En ik ben normaal gezien niet echt kritisch wat de muziek betreft

G1LL 24-12-2011 @ 20:09:18

Het spreekt mij ook niet aan, maar duizenden anderen op de wereld wel ;) . Ik snap ‘t ook niet hoor, maar ‘t is nou eenmaal zo :p . Mensen vinden gers pardoel ook leuk..

Oxbow 24-12-2011 @ 22:10:07

Geen B-Front erbij :cry: kansloooos

Festuca 25-12-2011 @ 01:37:46

Wasted Penguinz :D

Festuca 25-12-2011 @ 01:38:18

Toch jammer dat er 2 shows zijn ipv echte residents

Dakpan 25-12-2011 @ 11:09:39

DURUZ MOET DE RESIDENT WINNEN!!>!>!>!>!> Verder een harde lol om die beste artiest lijst.

Daveytl 25-12-2011 @ 11:57:12

Die lijst met populairste artiesten is echt een schande.
Vervang Coone & Wasted Penguinz door Wildstylez en B-Front en het is al een stuk realistischer. Maarja, hoe kun je over ‘realistischer’ spreken als er zo gruwelijk veel dagjesmensen stemmen?
2011 was voor mij persoonlijk het jaar van Wildstylez, B-Front & Thera(cords). Ook Headhunterz heeft weer een topjaar achter de rug, evenals in iets mindere mate Ran-D & Zatox. Adaro is ook een vaste waarde geworden wat ik een hele mooie ontwikkeling vind.

Rayn 25-12-2011 @ 12:15:59

Ik snap het geklaag niet echt. Hardstyle fans zijn niet beperkt tot Nederland hoor.. en het blijkt ook dat andere artiesten populairder zijn in het buitenland dan in Nederland.
Fear.FM is ook internationaal geworden, dus die uitslagen zijn zo gek niet.

Pete 25-12-2011 @ 13:22:55

Gelukkig heet het Most Popular artist, en niet Best Artist :)

delange 25-12-2011 @ 13:37:59

eens met pete.

Millard Fillmore 25-12-2011 @ 15:08:32

Wat pete zegt inderdaad! Belachelijk zeg.

Millard Fillmore 25-12-2011 @ 15:09:22

Wildstylez for president

Hard Twins 26-12-2011 @ 02:27:38

Most popular artist:
ik zeg Fear.FM sterf maar xD
whahahaha jezus
diep triest diep triest :p

Nelisnils 26-12-2011 @ 10:48:58

Hoezo Fear.FM sterf maar? Fear.FM kan er niks aan doen dat de mensen daar op stemmen :huh:

Qre8ive 26-12-2011 @ 11:26:22

Idd… zwaar triest om zoiets te gaan roepen terwijl wij geen inspraak hebben op de uitkomst :)

TP-Project 26-12-2011 @ 12:34:04

Als de mensen die op deze artiesten hebben gestemt geen echte Hardstyle liefhebbers zijn kennen ze Fear FM toch ook niet? :huh:
Ik snap al die boosheid niet.
Dit zijn gewoon de artiesten die het voor de meeste mensen (ook naar mijn mening) het best hebben gedaan.

Spablauw 26-12-2011 @ 12:58:36

Coone heeft buiten enkele collabjes op ‘The Challenge’ weinig meerwaarde geboden aan de scene. De andere artiesten bij mijn weten wel… Al had ik daar graag Code Black bij gezien, is een concept met verschillende gezichten qua hardstyle vergelijk FEAR met Visions, is allebei iets totaal anders en o zo lekker. Die man heeft het voor mij gemaakt in 2011 als nieuw concept.

Khadber 26-12-2011 @ 15:18:33

Coone is echt bi-zar popurlair in België. Je zou voor de gein daar eens moeten kijken als Coone komt. Gekte gewoon. Wasted Penguinz is voor de andere landen, waar Hardcore en dergelijke nooit een betekenis hebben gespeeld in de muziekgeschiedenis, ook niet raar. Zatox heeft dit jaar op ieder groot feest gestaan en een Qlimax anthem gemaakt. Headhunterz is overal gewoon ontzettend groot en Gunz4Hire heeft met de kickstart qua performances ook gewoon een logische plek.
Zo raar is het echt allemaal niet als je ook buiten de landsgrenzen kijkt. Eventueel had ik hier Wildstylez ipv Gunz4Hire of Zatox gezien, maar prima!

High Definition 26-12-2011 @ 19:19:42

Koen heeft het voor elkaar :) en terecht! Resident voor mij is Duruz!

Robinjo 27-12-2011 @ 12:08:49

Wat Khadber zegt(Y) het gaat echt om de populairste. Coone vind ik zo gek nog niet. Iedereen en alle harddance nieuwssites werden volgegooid met filmpjes, een event en promotiemateriaal van Coone The Challenge. Niet gek dus dat hij ertussen staat. Leuk dat “Heart for Hardstyle” er ook tussen staat :D

Interessante uitkomst! Morgen de awards!

Nuracore 27-12-2011 @ 14:07:56

ja inderdaad, met de stunt van coone om zoveel collabs in een maand te maken voor een album is inderdaad groots, niet vreemd dat dan ook hij zeer populair is geworden dit jaar ( meer dan voorafgaande jaren dan). en headhunterz was gewoon te verwachten. wie kent hem niet. zelfs mijn pa die kent hem. ja en Gunz for hire heeft gewoon een enorme grote sprong gewaagt en gemaakt en nu zijn ze de beruchtste duo van afgelope 6 maanden. niet gek dat veel mensen daarop stemmen.

had zelf noisecontrollers of Toneshifters in de lijst verwacht. maargoed :)

Duruz 27-12-2011 @ 14:21:28

:cool:

Neilio 27-12-2011 @ 15:23:01

:cool:

cheflegedozen 27-12-2011 @ 17:05:46

Coone was altijd een jumpstyle dj, toen kwam ie erachter dat jump uit ging en dus
lekker door naar de hardstyle, daar zn centjes verdienen…Vervolgens een hoop
marketingstrategieën erop los laten op internet en je bent beroemd..
Dit zijn nou echt van die dj’s waar je geen reet aan hebt, die ook absoluut niks bijdragen
aan hardstyle en weer verder gaan als het minder gaat..
Headhunterz is gewoon opperbaas dit jaar weer :)

Protech DJ 27-12-2011 @ 17:38:10

Pas op dat je niet gaat denken dat alle andere DJ’s dat niet doen, dit is een en al commercie, en dat is geen probleem, zolang ze het maar niet te duidelijk uiten. Coone is dit jaar iets meer op de voorgrond, maar hij heeft ook een uitstekend album afgeleverd in korte tijd, daarnaast vind ik dat hij het op feestjes ook altijd erg goed doet.

Sanderson 30-12-2011 @ 18:47:57

Dat de mening van de Hardtraxxers anders was dan van de rest van de scene dat was toch allang bekend. snap niet dat mensen zo moeilijk doen over die uitkomst.

Wereldwijd is het een logische uitslag denk ik

bRt_ 30-12-2011 @ 19:35:27

@Cheflegedozen, wat een ongeloofelijke onzin ..
Coone kon gemakkelijk doorgaan in de Jumpscene aangezien die nog altijd razend populair is hier in België ..