Fear.FM Donatie update: Veiling

Nu de donatie actie loopt heeft Fear.FM diverse tips binnen gekregen, een van die tips was om een veiling te starten waar mensen op item’s kunnen bieden. Zo gezegd zo gedaan, na hard werken is vandaag de update van de website online gekomen.

De bedoeling van de veiling is om te bieden op de producten die door ons aangeboden worden. Je bieding is meteen officieel, dus bieden is kopen. Uiteraard wint de gene met het hoogste bod het item, het geld van dat bod wordt dan weer gebruikt om Fear.Fm te helpen (net als de donaties).

Dit is natuurlijk leuker dan gewoon doneren omdat je ook nog een aandenken krijgt. Alle producten worden door sponsoren aangeboden en worden per post binnen 3 weken na de veiling verstuurd.

De exacte sluitingsdatum wordt nog via fear.fm bekend gemaakt!

De producten van dit moment:
2x 8 vinyls van DJS-Records
Een meet en greet met Dozer & The DizZorder tijdens 2Dangerous

Hoe te bieden?

Simpel! Ga naar harder.fear.fm/sponsors/auction en vul daar je bod in op deze producten en bieden maar!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-10-2009 om 12:04 door Khadber | Translate:

Reacties (24)

Plaats reactie
freddyadu8 15-10-2009 @ 12:09:51

Ja cool dit, hopen dat ze het gaan halen.
Zag ook dat San Miquel al een bod had gedaan ^^

Markos 15-10-2009 @ 12:24:30

Probeerde de pagina te openen en kreeg: Gevaar: AVG Search-Shield heeft actieve bedreigingen gedetecteerd op deze pagina en heeft de toegang geblokkeerd om u te beschermen. :(

Khadber 15-10-2009 @ 12:27:20

Komt door een pop-up die ze laten zien ook ivm donaties..

Dirk 15-10-2009 @ 12:53:48

Zegt meer wat over jouw AVG denk ik whaha. Misschien eens wat minder strict zetten?

San Miquel 15-10-2009 @ 13:20:47

[quote]Zag ook dat San Miquel al een bod had gedaan ^^ [/quote]
Haha, ja klopt… VINYL (L)

johnlienden 15-10-2009 @ 13:25:54

@Markos: je kunt ook een fatsoenlijke antivir installeren ;)

TheDizZorder 15-10-2009 @ 13:45:29

DiZzorder …. :(

Khadber 15-10-2009 @ 13:47:21

Wat is der dan? Wil je nog The ervoor hebben? ;)

San Miquel 15-10-2009 @ 13:50:21

en de Z op een andere plek ;)

Khadber 15-10-2009 @ 13:53:50

Nou vooruit dan maar haha!

TheDizZorder 15-10-2009 @ 14:37:17

^^ :D :)

Xblister 15-10-2009 @ 14:43:20

leuke actie!, miss komt er nog wel wat leuks voorbij

NoiseHunterZ 15-10-2009 @ 15:48:45

als ik geld had zou ik bieden ^^

Qre8ive 15-10-2009 @ 16:25:50

Er komen nog meer objecten aan binnenkort, zitten leuke pakketjes tussen! :D

freddyadu8 15-10-2009 @ 16:28:41

@ Qre8ive

Ben zeer benieuwd, als er wat leuks tussen zit ga ik miss wel bieden ^^

Jeroen! 15-10-2009 @ 16:35:00

vind het nog niet echt boeiende items..

Nego 15-10-2009 @ 16:49:05

@Jeroen!

Wat vindt je wel boeiend dan?

Teeuwen 15-10-2009 @ 17:11:42

Regenbogen en eenhoorns denk ik, want dit pakket is echt geweldig:O

Khadber 15-10-2009 @ 17:14:06

Ik geloof alleen dat sommige mensen denken dat die DJS pakketten 2 verschillende zijn gezien de boden tot nu toe haha!

SoundTunerZ 15-10-2009 @ 17:43:59

haha ja idd :P Dezelfde persoon heeft nu op beide geboden :P

Josh-T 16-10-2009 @ 15:25:45

Hebben ze niet nog wat CD’s liggen ofzo? want aan vinyl heb ik helaas niks, en die meet & greet is me te duur :P

Qre8ive 17-10-2009 @ 12:58:46

AVIO pakket toegevoegd! Vinyls & CD’s :)

Owja die meet & greet … daar zal dus een gast dj aanwezig zijn :P

eMule 17-10-2009 @ 14:26:04

Ait :D

KSwoosh 18-10-2009 @ 21:37:12

zeer vet!
hier kunnen ze nog lekker wat geld mee binnenhalen!

Reageren