Fear.FM: Guess who’s back?

Na maanden van meetings, verheuging, irritatie, frustratie en hard terug vechten, kan Fear.FM het volgende eindelijk met jullie delen:

Het is definitief!

Fear.FM vertelt:

Het afgelopen jaar hebben wij heel hard gewerkt aan een comeback van Fear.FM. Wij hebben voortdurend overleg gehad en met veel verschillende personen gesproken. Uiteindelijk hebben wij dan toch een oplossing gevonden waaruit wij kunnen concluderen dat Fear.FM een doorstart gaat maken.

Wanneer komen we terug?
Tot de tijd dat Fear.FM terug komt zullen wij ons focussen op de voorbereiding om ervoor te zorgen dat alles in goede banen zal verlopen. Wij kunnen tot op heden dus nog geen exacte datum geven. Om automatisch op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen wordt dan lid van onze social media als Twitter, Facebook, Hyves of Myspace.

Op het moment wordt er hard gewerkt om de Fear.FM website in zijn geheel te restylen. Daarnaast willen wij jou verassen met diverse leuke features en mogelijkheden die de nieuwe site gaat bieden. Ook zal het concept met een aantal zaken uitgebreid worden, hoe en wat? Wacht maar af!

Welke streams komen er terug?
De afgelopen weken is er veel vraag gekomen of Fear.FM terug ging komen en zo ja met welke streams. Na goed overleg hebben wij besloten om zowel Fear.FM Hard, Harder als Hardest gaan terug keren. Op deze manier kun je weer genieten van de vertrouwde beats op Fear.FM.

Belangrijke wijzigingen
In het verleden is gebleken dat de Fear.FM nogal last had dat de gehele website in het Nederlands was. Aangezien meer dan de helft van de bezoekers buiten Nederland komt hebben wij ervoor gekozen om de gehele website om te zetten in het Engels. Dit wilt zeggen dat Engels de voertaal gaat zijn en dat alle gepubliceerde content ook in de Engelse taal geschreven zal worden. Op deze manier hopen wij het voor veel mensen een stuk eenvoudiger te maken

Wil jij Fear.FM helpen?
Buiten dat de voertaal op Fear.FM aangepast wordt is er nog meer. Ben je nieuwsgierig geworden, minimaal 18 jaar of ouder en denk je dat je ons team kunt versterken? Stuur dan je CV inclusief motivatie naar [email protected] De openstaande vacatures vind je op onze helpdesk terug.

Residents
Zonder residents is er natuurlijk geen Fear.FM. Heb jij interesse om resident te worden en denk jij kwalitatief goed genoeg te zijn. Lees dan de informatie hieronder:

Hoe wordt ik resident:
- Maak een mix van minimaal 25 en maximaal 30 minuten
- Upload deze mix naar www.zippyshare.com
- Ga naar helpdesk.fear.fm and creëer een nieuwe ticket onder de categorie “Demo”

Voeg hierbij de volgende informatie toe:
- Je volledige naam
- Je leeftijd
- Je DJ Alias
- Een link naar je Partyflock profiel mits present
- Je ervaringen als DJ
- De gear waarmee de set is opgenomen
- Een volledige tracklist van de set

Regels:
- Het is alleen toegestaan om nummers te draaien welke officieel door een platenlabel uitgebracht zijn. Het is niet toegestaan om nummers van mix compilaties te draaien. “Free releases” welke door een artiest gratis zijn vrijgegeven zijn wel toegestaan
- De mix moet voldoen aan een minimum kwaliteit van 192kbps MP3
- Het is niet toegestaan om deel te nemen met een computer mix. Hieronder verstaan wij alle software waarmee een mix gemaakt kan worden (Ondermeer Mixmeister, Traktor, VDJ).

PS. Alle mixen die reeds al zijn ingezonden via de Helpdesk zullen, indien deze voldoen, automatisch meedingen om een resident plaats.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-10-2010 om 19:46 door Jor-D | Translate:

Reacties (55)

Plaats reactie
PDB1987 25-10-2010 @ 19:49:28

YES!!!

hdhessel 25-10-2010 @ 19:50:34

:) super vet

Khadber 25-10-2010 @ 19:51:15

Gefeliciteerd Fear.FM crew!
Glad to have you back on board!

Mol 25-10-2010 @ 19:54:44

Hopelijk voor lange tijd :) Gefeliciteerd! :D

[NL]Sjefke 25-10-2010 @ 19:58:36

Terug, maar wel in 1x met 3 streams.. vind ik knap :s
Toen niet meer kunnen betalen en nu in 1x wel

Nego 25-10-2010 @ 20:00:09

Het aantal streams is de kosten post niet ;)

SoundHound 25-10-2010 @ 20:03:28

nice :p

urbandesigner 25-10-2010 @ 20:07:57

Hoppah :) !
Hopen dat Buma/Stemra en die andere zeikclubs niet zoveel geld willen zien van ze :p

cookies 25-10-2010 @ 20:09:02

nice:D:D:D:D

noise 25-10-2010 @ 20:10:46

yes!
ik kan niet zo gauw vinde wanneer ze terug komen maar misschnien lees ik erover heen

RobertV 25-10-2010 @ 20:13:47

FearFM,
Worlds leading radiostation in the harderstyles of dance music :p

HARDSTYLE_XD_tbse 25-10-2010 @ 20:15:40

yes yes yes yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees ^^

Fear fm (l)

S_v3n 25-10-2010 @ 20:41:45

Dat is heel goed, want op q-dance radio blijven ze hun database afspelen. En daar zit misschien wel 10 keer per dag “The undersound” tussen.

ycrep1993 25-10-2010 @ 20:57:29

Yes! We hebben jullie gemist! :D Eindelijk weer een fatsoenlijk radiostation (l)

(l) Harder stream (l)

DJ Drake-D 25-10-2010 @ 21:20:40

Hehe, eindelijk gaan we van start :D Naast de 2 Dangerous Show met onze vrienden, Dizzorder en Dozer, komen wij, Vantage Point en DJ Xiphias, ook met onze eigen show. Elke zondag, Convention Of The Harder Style. Hopen dat jullie 24/7 naar Fear gaan luisteren weer!? :D

QuakerSw 25-10-2010 @ 21:31:29

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd crew van Fear FM! :)

DjDeenite 25-10-2010 @ 21:47:20

Heerlijk nieuws! (L)

BuzzLightyear 25-10-2010 @ 22:43:45

(l)!!!

bux-x 25-10-2010 @ 22:46:01

Hallo, daar zijn we weeeeeeeeeer

Josh-T 25-10-2010 @ 23:00:18

Fear FM Welcome Party zou mooi zijn

Jur 25-10-2010 @ 23:34:58

*lucht in spring, kreetje slaakt*

hurray!

jeone 25-10-2010 @ 23:50:49

@ Josh-T

+1

Headhunterz53 25-10-2010 @ 23:56:06

Dat het terug komt is echt geweldig :) vind alleen jammer dat de site engels wordt :(

Rik 26-10-2010 @ 00:12:11

:)

Opperhoofd 26-10-2010 @ 08:37:24

“Het is alleen toegestaan om nummers te draaien welke officieel door een platenlabel uitgebracht zijn. Het is niet toegestaan om nummers van mix compilaties te draaien.”

Beste vrienden van Fear.FM: compilaties zijn ook officieel door een platenlabel uitgebracht, kortom; de nummers op zo’n album dus ook.

E-Rush 26-10-2010 @ 09:16:53

Vey nice :D

Qre8ive 26-10-2010 @ 09:23:11

@Opperhoofd… nummers die door het platenlabel zijn uitgebracht die de rechten van die tracks in hun bezit hebben dan ;) .

Opperhoofd 26-10-2010 @ 09:59:23

@Qre8ive

Sinds wanneer geef je de rechten uit handen wanneer de nummers op een compilatie album verschijnen?

De rechten liggen nog steeds bij dezelfde mensen. :D

Nego 26-10-2010 @ 10:08:48

Klopt maar een track zonder intro + outro is niet eens normaal te mixen. Wij verwachten dus gewoon van mensen dat ze hier ook verstandig mee omgaan. Dus niet popi opi willen doen met “kijk mij ik heb iets nieuws”.

Dat is de reden. Je hebt verder wel gewoon gelijk trouwens maar zo staat het ook niet in het bericht.

Qre8ive 26-10-2010 @ 10:10:11

Lees ‘t nog een keer :P. Nummers die uit zijn gebracht door het label die de rechten bezit van die track…. niet labels die het nummer gebruiken in een compilatie dus.

TheDizZorder 26-10-2010 @ 10:22:25

“Het is alleen toegestaan om nummers te draaien welke officieel door een platenlabel uitgebracht zijn.” einde zin, geheel nieuwe zin “Het is niet toegestaan om nummers van mix compilaties te draaien.”

2 aparte zinnen, 2 verschillende eisen die gesteld worden aan een mix die ingestuurd worden.

WIJNUH 26-10-2010 @ 10:23:12

@ Qre8ive: Zijn tracks die alleen via iTunes gereleased zijn dan wel toegestaan om te draaien, zoals Auditory Nerve?

Nego 26-10-2010 @ 10:31:40

Tuurlijk, zijn gewoon legaal uitgebracht ;)

San Miquel 26-10-2010 @ 10:37:11

Congrats FearFM! :)
Goed bezig mannen!

Opperhoofd 26-10-2010 @ 10:53:10

@Qre8ive
De producers blijven gewoon de rechthebbenden, ook wanneer het op een compilatie cd is uitgebracht, zijn dus gewoon officieel uitgebracht. :p

@TheDizZorder
De regel, verdeeld in drie losse zinnen, staat achter één opsommingsstreepje dus is het één regel. De derde over de FREE releases verwijst opnieuw naar het wel of niet officieel zijn van een release.

Snor 26-10-2010 @ 11:29:35

Toppie!! Gefeliciteerd!

delange 26-10-2010 @ 11:36:04

hoppa :)

Sunrise8 26-10-2010 @ 12:02:53

HEEL goed, het moest er ook gewoon een keer van komen dat ze terugkwamen. gefeliciteerd mannen :)

Qre8ive 26-10-2010 @ 12:06:30

@Opperhoofd… bij de meeste labels worden de tracks eigendom van het label. Het label regelt alles, ontvangt alle royalties en betaald de artiest een gedeelte daarvan. Natuurlijk zal de artiest altijd de credits behouden etc.

oostzaner 26-10-2010 @ 12:10:08

Heel nice dit! :D
welcome back! ^^

frank1313 26-10-2010 @ 12:14:57

FearFM (l)

Bellator 26-10-2010 @ 12:23:08

YEAAAHHHHH!! ^^

camiloPW 26-10-2010 @ 15:21:55

hier ben ik blij mee.
Ik luister al de hele dag qdance radio, maar ik hoor telkens de zelfde liedjes.
Geen beuk platen, dus hopelijk komt de site snel online!

No Fearzz 26-10-2010 @ 15:46:33

Wel nice dat ze terug komen.
Ik hoop alleen wel dat ze wat meer volwassen gaan doen.

Vond wel vaak dat ze er van die kinderachtige geluidjes doorheen gooide…
Heel irritant! :(

Maar voor de rest top radio!!! (l)

frankhardenberg 26-10-2010 @ 17:19:53

YES!!!!!!!!!!!!!!
het enigste radiostation wat mij kon boeien was Fear FM
met oud en nieuw de top 100 luisteren en donderdag sávonds 2Dangerous
heerlijk!
echt verliefd ben ik op FearFM!
lekker in de winter vooral! maar in de zomer net zo :P
Goed bezig!!! :D

dutch_hardstyle 26-10-2010 @ 17:38:57

YESSSSSSSSS! :D

Martinos 26-10-2010 @ 17:44:42

Guess who’s back!? Ev-ev-evolution, ev-ev-evolution! Ow wacht….

Wist dit al eventjes, maar blijft mooi om te horen: FearFM komt terug ^^

Sainen 26-10-2010 @ 18:54:19

Goed nieuws dit :) .

Hexxys 26-10-2010 @ 21:06:12

Supercool nieuws. :)

Ducaz 26-10-2010 @ 23:54:07

Kijk dit is nog eens nieuws :D
Welkom terug Fear, blijft toch geweldig. Ik type in op google fea , en er staat als suggestie Fear FM. Zo hoort het,

Deze vaste luisteraar is er in elk geval weer bij ^^

Jorann 27-10-2010 @ 11:08:14

Heeul vet!
Hopelijk komt de truc van Luc ook terug :D

FearFM 27-10-2010 @ 12:12:49

Thx voor die positieve reacties.
Dit is voor ons een extra motivatie om ons best te doen ;)

jepzen 27-10-2010 @ 21:18:15

noise :D