Fear.FM komt terug?

Ook Fear.FM is het niet ontgaan dat er wederom een radiostation ten onder zal gaan. Wederom een pijnlijke herinnering welke Fear.FM herinnert aan het moment toen zij zelf genoodzaakt waren om hun activiteiten te stoppen. Fear.FM vindt dat er langzaam een uitholling van de scene plaatsvindt en dit is niet toelaatbaar!

Fear.FM vertelt:

Sinds de ondergang van Fear.FM zijn wij, na een gevoel van verslagenheid, gaan kijken naar de mogelijkheden om terug te komen. Juist de vele reacties die wij zelfs vandaag de dag nog krijgen gaven ons de kracht om te knokken, en op de achtergrond verder te zoeken naar geschikte oplossingen.
Wij zien echter een licht puntje! Wij zijn in gesprek geraakt met enkele potentiële partners die toekomst zien in Fear.FM. Hoewel er nog genoeg obstakels op ons pad liggen, zijn wij er van overtuigd dat Fear.FM met de juiste ondersteuning een nieuwe kans van bestaan kan krijgen.

Voor het echter zover is zullen wij onze sponsoren en/of partners moeten zien te overtuigen dat Fear.FM weer bestaansrecht heeft. Dit kunnen wij doen door op de bestaande profielen sites jullie te vragen om bij ons aan te sluiten. Met het aantal leden kunnen wij dan aantonen dat Fear.FM wel degelijk rechten heeft van bestaan.
Meld je aan op onze / deze speciale hyves, facebook, myspace en twitter accounts! Laat weten waarom jij Fear.FM terug wilt en laat al je vrienden dat ook doen. Twitter het, verspreid het via je messenger maar laat vooral de wereld weten dat Fear.FM terug moet komen!

Meld je dus nu snel aan, dan zorgen wij ervoor dat je snel van ons zal horen!

Hardtraxx wenst Fear.FM veel succes met het overtuigen van hun sponsoren.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-08-2010 om 23:42 door Khadber | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
Da Reveller 23-08-2010 @ 23:43:46

:)

DjDeenite 23-08-2010 @ 23:53:46

Feest! :)

Toetsie 24-08-2010 @ 00:06:51

Eindelijk weer eens wat goed nieuws! :D

The Hardstyler-1994 24-08-2010 @ 00:09:25

dat is goed nieuws :cool:

Mainai 24-08-2010 @ 00:14:20

Laat dit alsjeblieft lukken! :D

Oxbow 24-08-2010 @ 00:23:56

succes ermee, ik hoop voor ze dat het lukt

stefaneke 24-08-2010 @ 00:26:29

Zou wel vet zijn als het zou lukken ;) .

Perry’d 24-08-2010 @ 01:32:00

Het lukt als iedereen meehelpt! Dus Spammeeennn!!! :D ;)

HardStyler 24-08-2010 @ 01:32:06

Dat is positief :D

KSwoosh 24-08-2010 @ 02:00:41

ben benieuwd wat et zal worden

HARDSTYLE_XD_tbse 24-08-2010 @ 02:09:34

fearf fm moet egt trug kome :)

Mr. Monster 24-08-2010 @ 07:16:51

zou mooi zijm :)

Inno 24-08-2010 @ 09:46:35

FearFM (l)

Spammen!!! :D

dutch_hardstyle 24-08-2010 @ 10:31:48

YESH, dit had ik nooit verwacht, ben benieuwd of het wat wordt! :D

hsrobin 24-08-2010 @ 10:34:33

Zou mooi zijn, ik had eigenlijk altijd wel FearFM aanstaan! (l)

E-rik 24-08-2010 @ 12:03:18

Fear FM (l)
mailen, twitteren, hyven….SPAM SPAM SPAM :D

the sidespinnars 24-08-2010 @ 12:33:58

hier zat ik op te wachten :D

Joshua 24-08-2010 @ 12:42:22

YESS!!!!!! erg gemist sinds ze er niet meer waren. Ik hoop het!

Canyonree 24-08-2010 @ 12:44:45

Al zou FearFM een doorstart krijgen, wat gebeurt er dan met het geld van de vorige donatie?

FearFM 24-08-2010 @ 13:03:54

@Canyonree

Het verlengen van de actie destijds koste geld.
Het stoppen destijds koste geld.
Het opnieuw starten van Fear.FM kost ook weer geld.

Kortom over het geld hoef jezelf niet druk te maken dat komt wel op….
En als wij ondanks die mislukte donatie ronde Fear.FM toch weer terug kunnen krijgen denk ik dat wij erg trots op ons zelf mogen zijn!
En dat wij zeker respect mogen hebben voor de mensen die in het afgelopen jaar niet stil hebben gezeten om voor Fear.FM te blijven gaan. (wat sommige mensen helaas niet zien)

TheDizZorder 24-08-2010 @ 14:09:20

:D :D

Sportingsboy 24-08-2010 @ 14:17:31

Fear FM (l) ohh wat mis ik dat seg :$

SoundTunerZ 24-08-2010 @ 14:31:07

Ok helemaal tof dat jullie weer terug willen komen, graag zelfs :) , maar krijgen jullie nou niet weer dezelfde problemen als voorheen? Kijk ik snap best dat wanneer jullie sponsors hebben jullie de boel in de lucht kunnen houden, maar was het eerst niet zo dat een aantal sponsors ermee stopten? Ik zie de logica niet helemaal. Jullie zijn uit de lucht gegaan omdat het financieel niet meer kon, maar ik zie hier niet echt een oplossing, jullie proberen nu weer dezelfde manier van aanpak. Niet bang dat het weer verkeerd zal gaan? Niet negatief bedoeld ofzo, zou graag FF weer in de lucht zien :D

Ducaz 24-08-2010 @ 14:35:06

Niet druk over maken joh, ze zouden dit niet doen als ze er niet heel goed bij nagedacht zouden hebben. Tevens zouden ze ook met 1 /2 streams kunnen doen. Niet de 3 streams van voorheen wat natuurlijk ook veel scheelt.
+ Realhardstyleradio stopt , een betere tijd voor radio’s is er niet om te beginnen.

Hopelijk lukt alles FearFM dat zou het beste nieuws zijn in lange tijd.
Als dat zo is is hier de vaste luisteraar weer.

Klementino 24-08-2010 @ 14:42:53

Mijn dag was kon niet meer stuk toen ik het las! :D

@ Ducaz: zolang er maar 1 stream komt met daarop alleen Hardstyle vind ik alles best de rest luisterde ik sowieso bar weinig naar.

FearFM 24-08-2010 @ 15:06:21

@soundtunerz

Je moest eens weten hoeveel bedrijven er afhankelijk zijn van 1 belangrijke sponsor of afnemer (of regeltje in de wet), als die weg valt dat ze binnen no-time failiet raken.

Mbt de het stoppen van Fear.FM had ik een goal gesteld en dat was dat Fear.FM voor 2010 op eigen benen kon staan. Je mag gerust weten dat ik in al die jaren tijd het grootste deel van de onkosten heb betaald en dat kon ik niet meer voor elkaar krijgen :( .
Helaas lukt het niet op de juiste sponsors te vinden en of donateurs wat het einde betekende van Fear.FM.

Nu een 1/2 jaar later werdt ik benaderd door een potentiele sponsor die ons wil helpen. Voorheen kon dit niet ivm rechten technische redenen.
Daarbij heb ik Fear.FM persoonlijk nooit los gelaten omdat ik altijd erg genoten heb van Fear.Fm en daarnaast ik zag hoeveel vedriet de mensen hadden bij het verlies van Fear.FM.
Dus tot nu toe ben ik altijd voor de verantwoordelijkheden opgekomen en op die manier proberen te laten zien dat onze bedoelingen goed zijn geweest (al kreeg ik wel eens andere geruchten te horen).

Maar zoals je ziet maak je een HS / HC internetradio voor de fun en niet voor de centen, kijk naar RHR / en andere stations die de handoek in de ring werpen.

Cyrildales 24-08-2010 @ 16:27:50

Dat is nog is goed nieuws! :D

MusicIsEverything 24-08-2010 @ 16:45:39

Dit zou zooooo mooi zijn! :D

NaarDeQlote 24-08-2010 @ 17:18:44

ah kom maar terug! :D

Cobuskwak 24-08-2010 @ 17:51:59

(l) finaly

Silvio Aquila 24-08-2010 @ 18:36:55

FearFM
Het station waar ik veel aan te danken heb =)

modernization 24-08-2010 @ 19:14:19

Goed nieuws!:D Veel succes gewenst!

Donovanray 24-08-2010 @ 19:22:23

FEAR!FM :)

De goede dagen…

Mol 24-08-2010 @ 19:35:35

Fear FM! 1 woord: Kwaliteit!

BuzzLightyear 24-08-2010 @ 21:48:46

Het zou epic zijn als FearFM weer terugkomt! :D

93Wesley93 24-08-2010 @ 23:03:33

Zou erg leuk zijn! Maar ik denk dat ht een lastige klus is, maar laten we hopen :D Heb het verder nooit echt mee gemaakt, december 2009 aleen (vanaf toen luisterde ik pas naar dehardere stijlen)maand later was het voorbij.

PDB1987 25-08-2010 @ 10:00:02

Hoop echt dat het door gaat. Luisterde heerlijk weg als je thuis was.
Veel succes en we zullen de ontwikkelingen blijven volgen, hopelijk met een goed einde!!!

mrlaks 25-08-2010 @ 13:53:49

Goed bezig!

stantwente 27-08-2010 @ 14:58:09

Dat is nog eens goed nieuws! :)

Reageren