FearFM Presents – The Hardstyle Top 40 Augustus 2009

Elke maand presenteert FearFM de Hardstyle Top 40, met daarin de beste Hardstyle tracks van dit moment, ook voor de maand augstus 2009 is er weer een gemixte FearFM Hardstyle Top 40.

Download: The Hardstyle Top 40 Augustus 2009
Het .cue bestand zit er al bijgevoegd!

Mirror zonder .cue: Download

01. Pavo – Communicate
02. Brennan Heart ft. Shanokee – Feel U Here
03. Headhunterz – Megasound
04. The Pitcher – I Just Can’t Stop
05. Wildstylez – Push That Feeling
06. Alpha² – Unleashed
07. Activator – Lullaby
08. Pavo – Raven
09. Headhunterz – Muzikal Revolution
10. Tatact – Taaac!
11. Blademasterz – One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Kutski vs Bioweapon – One (Original Mix)
13. Noisecontrollers – Attack Again
14. In-Phase – Day One
15. The Pitcher feat. DV8 – Shine
16. Zany & DV8 – Vision
17. Alpha² – Fragile
18. Grandmaster Q – Until Then (Josh & Wesz Remix)
19. Technoboy & The Prophet – Psycho Ex (Hardstyle Masterz Remix)
20. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Tonight
21. Scope DJ – My Vision
22. Dutch Master – Pride
23. Max B Grant – Handle This
24. The Nasty Boyz – We Are Still Awake (2 Best Enemies Remix)
25. Bioweapon – Music Is Life
26. Heatzone – Bungiebox
27. Clive King – Confuzion 2009
28. Vyolet – Burning
29. DJ Duro & The Prophet – Not-E-Nuff (Scope DJ Remix)
30. Zany – Scrambled Part 1
31. Tatarola – Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
32. Atmozfears vs. The Vision – Our Destiny
33. Wildstylez – K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
34. Squarehead – The Gathering (Original Mix)
35. Tat & Zat – Proud To Be Loud
36. Wildstylez – The Phantom Beat
37. Tuneboy – Re-Generate It
38. In-Phase meets Phrantic – Instruments
39. Williams Syndrome – Emotions
40. Abyss & Judge – Hardstyle Revolution (Showtek Remix)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-08-2009 om 15:17 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
Jesper-HardBeatz 03-08-2009 @ 15:18:56

33. Wildstylez – K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)

jesus, dat is wel HEEL laag..

frankhardenberg 03-08-2009 @ 15:21:33

maar hij is ook HEEL overbodig en helemaal niet mooi
waste of time gewoon

Bas de Vogel 03-08-2009 @ 15:22:32

Megasound op 3 is ook behoorlijk geflatteerd, maargoed smaakverschillen blijf je houden ;) .

Khadber 03-08-2009 @ 15:25:38

Op sich vind ik hem wel kloppen.. Het gaat om verkoop, en er zijn genoeg tracks beter verkocht de afgelopen maand.

Duitse 03-08-2009 @ 15:38:14

Nice tracklist! Thx Khadber..

Schöne Grüße

Jor-D 03-08-2009 @ 15:39:22

Pavo op een verdiende #1 !

Nipsen 03-08-2009 @ 15:50:00

Haha duidelijk dat smaken verschillen, vind nummers soms wel érg hoog of laag staan, neem m niet mee

TkTT 03-08-2009 @ 16:03:09

Cker op mijn psp zetten en dan lekker in de auto luisteren XD

frankhardenberg 03-08-2009 @ 17:11:53

@ Jor-D
of bedoel je Pavo heeft zijn track zo vaak verkocht dat hij op nummer 1 staat, dankzij de Noisecontrollers krijgt hij dit voor elkaar.
De Track zelf is ook heel erg mooi!
:p

Snor 03-08-2009 @ 19:09:52

Das ff lekker zeg, over 7 uur vliegen naar Lloret, nog snel ff de Ipod updaten met n nieuwe top40 :D

babafisa 03-08-2009 @ 19:28:27

I write a music blog for my audience research class. I’m new to blogging and I want them to be good! So any advice you guys could give me would be great

hotspotshield 04-08-2009 @ 04:31:10

Great article . Will definitely apply it to my blog

Dustydus 04-08-2009 @ 11:52:26

02. Brennan Heart ft. Shanokee – Feel U Here

OMG :cry:

alleen The Viper & G-Town Madness kunnen hier wat goeds van maken srry maar vind um echt nie op 2 staan.

voor de rest goeie top 40.

wow nice binnenkomer Kutski vs Bioweapon

jammer dat de voice weg is :31. Tatarola – Who Is Calling (Zenith DJ Edit)

Hexxys 04-08-2009 @ 22:05:41

Hij is weer lekker Coby!

Dutch Master – Pride, Grandmaster Q – Until Then (Josh & Wesz Remix), stuk voor stuk genieten!

Vraagje trouwens: hoe komt het eigenlijk dat je als gebruiker van Hardtraxx.nl (en eigenlijk gewoon als gebruiker van het gehele internet) geen materiaal mag plaatsen als je daar geen auteursrecht op hebt, maar dat zoiets als de Hardstyle top 40 (en de Hardcore top 40 enzovoorts) wel gewoon mogen worden verspreid? Heeft dat te maken met deejays die toestemming hebben gegeven omdat hun muziek op deze manier veel bekender wordt?

Grtz,

Arthur.

Dustydus 06-08-2009 @ 11:22:49

Simpelweg een bandje in je recorder doen van je radio en dan record. en die dan aan je vriend geven dat mag toch?.

nou dat is de digitale manier waar de meeste dj’s niet blij mee zijn .

je download hem als 1 lang stuk. maar die stuk mag je gewoon een stukken knippen waarom niet ? toevallig dat het 40 nummers zijn. maar zoals een live set mis je de intro’s / outro’s. dus heb je nog steeds geen compleet nummer. en hier kan een dj niks mee doen dus geen geld mee verdienen omdat ie geen heel nummer heeft om goed in te mixen.

SoundTunerZ 17-08-2009 @ 21:44:17

@ Dustydus

Ja idd drm koop ik ook zelden albums. Heb je als dj geen hout aan. Is natuurlijk wel leuk zon mix cdtje maar ik koop mn tracks toch liever orgineel en dat is ook eigenlijk de enige manier om goede unmixed tracks te krijgen;)

Reageren