FearFM Presents – The Hardstyle Top 40 Februari 2009

Elke maand presenteert FearFM de Hardstyle Top 40, met daarin de beste Hardstyle tracks van dit moment, ook voor de maand februari 2009 is er weer een gemixte FearFM Hardstyle Top 40.

Download: FearFM Hardstyle Top 40 Februari 2009
Mirror: Rapidshare

Tracklist:
01. Killer Clown – Silentium
02. Davide Sonar – Natural
03. Abyss & Judge – Rok It
04. Wild Motherfuckers – B2BW (Wild Mix)
05. Headhunterz – The Fear Of Darkness
06. Crypsis Ft. Sascha F. – Get Hit
07. Deepack & Frontliner Ft. MC Lan – To Ya Brain
08. TNT – Double Dutch Darkies
09. Killer Clown – Tormented
10. Speedwave – Junior (Hardstyle Masterz 2009 Remix)
11. D-Block & S-Te-Fan Vs. Coone – Creation Of Life
12. Dutch Master – Floorspin
13. Abyss & Judge – The Vision
14. Wilstylez – Pleasure
15. Zany & Tatanka Ft. MC DV8 – Connection
16. Headhunterz – A New Day
17. Showtek – Dominate (Melbourne Mix)
18. Phellipe Rochard – Lonely Day
19. Degos & Re-Done – Rawness
20. Coone – Earthquake
21. Zatox Pres. Vyolet – Master & Slave
22. Abyss & Judge – Another World
23. Zappaman – Sexual Healing (Back In Da Days Mix)
24. Crypsis ft. Kold Konexion – Sonic Sabotage
25. Showtek – Partylover (Sydney Mix)
26. Davide Sonar – Dedication
27. Haze – You Like My Style
28. Tatanka & Zany ft. MC DV8 – The Recepy
29. Dark Oscillators – Trapped
30. Hardstyle Mafia – Stab U In The Back
31. Acti – In The Club
32. Dutch Master – Motion
33. Deepack & Frontliner ft. MC Lan – Phreakerz
34. K1ngsm4n & B.A.C.H. – Rampage
35. Wasted Penguinz – We Live For The Day
36. Pavo & Blutonium Boy – Echoes 2009
37. Degos & Re-Done – Hardsound Amplifier
38. Plastmaravers – Shake & Dancing
39. Hardstyle Mafia – Boom & Blast
40.Crypsis – The 6th Pathway



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-02-2009 om 20:12 door Khadber | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Khadber 04-02-2009 @ 20:19:45

1 van de beter gegokte lijsten.. Alleen To Ya Brain, B2BW en Junior echt te hoog.. HHZ ook wel (of teminste omgedraaid). Verder Zappaman verkeerde mix..

Ach.. Ik vind het toch niets zo’n lijst..

Pataay 04-02-2009 @ 20:20:36

En jawor daar staat ie dan or
Silentium op 1 en terecht ^^
Rest ziet er ook goed uit met zelfs voor mij onbekende platen :D

Jens 04-02-2009 @ 20:31:01

Elke maand hetzelfde liedje :p
To Ya Brain & HH te hoog imo.
Crypsis doet het goed zo te zien ( en terecht ) .

oostzaner 04-02-2009 @ 20:49:11

dit gaat genieten worden ^^

blik 04-02-2009 @ 22:03:45

k ben het helemaal eens met khadber, ^^

Mol 04-02-2009 @ 22:06:48

+1 voor Silentium op 1! Lekker dat er een zanzatraxx vinyl dubbel instaat!

Sunboom 04-02-2009 @ 22:30:50

Waar wordt deze lijst eigenlijk op gebaseerd?

Timmer 04-02-2009 @ 22:47:26

heerlijk david sonar nummer 2:P hij staat op de qlimax cd,, en die staat hier elke dag op

Donovanray 04-02-2009 @ 22:51:50

@Sunboom

FearFM krijgt iedere maand de verkoop aantallen van een aantal online vinyl verkopers. Daar zien ze aan af welke plaat het beste is verkocht, voor de rest kijken ze welke plaat er vaak word gedraaid door hun eigen Dj’s… daar is de lijst op gebasseerd… dus geen gok werk zoals sommige hier doen beweren…

stuart9 04-02-2009 @ 23:03:50

dit gaat zeker weer lekker worden!!! Thanks to Fear FM!!! :p

a-troxx 05-02-2009 @ 00:21:08

(..)

Chris01 05-02-2009 @ 07:30:07

Het zijn ook niet de Top 40 nummers van het afgelopen jaar, maar puur wat er de afgelopen 1-2 maanden is uitgekomen, bijvoorbeeld Wasted Piguinz en die nieuwe nummers van Headhunterz komen nu pas van Qlimax 2008.

Khadber 05-02-2009 @ 08:48:28

Chris01.. Als je dat al zegt, moet je nog even studeren op wat precies een release is, want dat heb je niet helemaal begrepen..
Ja Fear of Darkness en A New Day staan er nu op, komt omdat de VINYL op 24 januari kwam.. Dat hij op de Qlimax CD staat is 9 van de 10 DJ’s zeer oninteressant..

The Anim0l 05-02-2009 @ 12:17:38

crypsis & kold konexion – sonic sabotage had van mij stukken hoger gemogen

Arthurhoihoi 05-02-2009 @ 14:00:34

Double Dutch Darkies had echt wel hoger gemoeten, op 1 wss. Niet omdat ik ‘m nou zo geweldig vind maar omdat die plaat gewoon veel verkocht zal zijn. Ook staat bijv. Get Hit te laag, en hadden de andere Crypsis platen ook hoger gemoeten. B2BW, Fear of Darkness, The Vision, A New Day etc. staan allemaal te hoog. En vooral Creation of Life, wat doet zo’n plaat nou zo hoog. Maargoed, da’s mijn mening. :p

Gio 05-02-2009 @ 14:42:15

waarom staat tormented er nou pas in ?? :s

Arthurhoihoi 05-02-2009 @ 15:39:10

Omdat die in januari is gereleased.

Henk 05-02-2009 @ 15:46:15

Floorspin, Floorspin!
Lokale held ;)
Heerlijk een dergelijk lijstje voor onderweg!

Erik 05-02-2009 @ 19:31:04

Haze – You Like My Style, vind ik een hele goede :D

KSwoosh 05-02-2009 @ 19:46:25

lekker, lekker!
geen CUE bestanden al toevallig?

oostzaner 05-02-2009 @ 19:52:40

dit is mijn “jubileum top 40″ :p Ik luister nu al een jaar lang de top 40′s

Dustydus 05-02-2009 @ 20:37:36
Pim 05-02-2009 @ 20:52:05

goed bezig dusty :D

MusicIsEverything 06-02-2009 @ 17:05:11

Yeah top 40:D Goed fear fm:D

Michiel-Biervliet 06-02-2009 @ 20:42:56

Coone – Earthquake.. is dat geen jump? Creation of life vind ik nou ook niet egt hardstyle..

Yannicksuper 06-02-2009 @ 21:38:34

@ Michiel : Earthquake is zowat tussen hardstyle & jump vind ik , het is te hard om jumpstyle te zijn en te zacht voor hardstyle. Ik vind ook dat dit zo is voor Creation of Life, dat nummer vind ik ook iets te soft ;)

MusicIsEverything 07-02-2009 @ 17:06:00

Heeft er iemand een plaatje/avatar van de top 40 van februari, ik had hem wel kunnen vinden voor die van januari maar nu kan ik hem niet vinden..

KSwoosh 07-02-2009 @ 19:56:04

thx Dustydus!

Dustydus 08-02-2009 @ 13:35:24

Yo np he. Creation of live ?? zeker wel hardstlye !!. het is zeker wel anders als andere hardstyle nummers maar alles verandert gewoon ik luister al lang hardstyle als je kijkt naar vroeger is heel die top 40 anders. en Earthquake is ook gewoon hardstly, dat jumpers er op kunnen jumpe miss so what ? :P

ps. Killer clown – Silentium staat terecht op 1 :D

Pim 08-02-2009 @ 21:27:00

@ Arthurhoihoi

Even over Double Dutch Darkies, deze is pas in februari op vinyl verschenen. We hebben dus een klein stuk progressie meegerekend aangezien de track wel te koop was via de grote online webstores.

Maargoed, een lijst is toch nooit voor iedereen goed :P

Rik 11-02-2009 @ 18:14:31

b2bw :(