FearFM Presents – The Hardstyle Top 40 Januari 2009

Elke maand presenteert FearFM de Hardstyle Top 40, met daarin de beste Hardstyle tracks van dit moment, ook voor de maand januari 2009 is er weer een gemixte FearFM Hardstyle Top 40.

Download: FearFM Presents – The Hardstyle Top 40 Januari 2009 (forum topic)
Mirror: Megaupload

Tracklist / Top 40:
01. Wildstylez – Pleasure
02. Headhunterz – Just Say My Name
03. Dark Oscillators – Trapped
04. DJ Phil TY – Miami Belch
05. Dutch Master – Floorspin
06. The Prophet – Chubby
07. Scope DJ – Final Destination
08. Tatanka & Zany ft. MC DV8 – Connection
09. Citizen – People Won’t Like This (The KGB’s Remix)
10. The Masochist – LDMF (Wildstylez Remix)
11. Pradera – 10 Words
12. Davide Sonar & MBG – The Message
13. Zany ft. Harmonik – Evolution
14. Williams Syndrome – Thunder
15. A-lusion – Perfect It (Frontliner Remix)
16. Headhunterz – The Lost Soul
17. Tatanka & Zany ft. MC DV8 – The Recepy
18. Da Tweekaz – Angeli Domini
19. Alphaverb presents Gentalica – Thunderstyle
20. Tatanka pres. J.Hiroshy – Showtime (Tatanka Remix)
21. Scope DJ – Tuned In
22. Plasmaravers – Bust A Move
23. The Prophet – Fuck-R
24. Zany ft. Noisecontrollers – Delomelancum
25. Technoboy – Next Dimensional World
26. Sylenth & Glitch – Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Remix)
27. Dutch Master – Get Down
28. Williams Syndrome – Limbo
29. Hardstyle Masterz ft Max Enforcer – The Stage Is Our Home
30. Intractable One – Play The Games
31. Showtek – Hold Us Back
32. Divato & Troubleboy – Raw ‘N Louder
33. Brainkicker vs. ZFR Project – Utopyc
34. Brian M vs. McBunn – Bionic Bass
35. Tuneboy – Dirty (Wildstylez Remix)
36. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
37. The Hose – The Piano Song (Alla Vechia Mix)
38. Alpha² – Fragments
39. Rephex & Abw – Nuclear (Abw’s Atomic Mix)
40. Da Tweekaz – Crowsong



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-01-2009 om 19:49 door Jor-D | Translate:

Reacties (42)

Plaats reactie
Jor-D 07-01-2009 @ 19:57:34

Veel lekkere nummers :)

Koen 07-01-2009 @ 20:01:24

En of! Zany & NC is alleen wel ver gedaald. xD Maar de nieuwe van Tatanka + Zany ft. MC DV8 is ook niet slecht. :)

Nout 07-01-2009 @ 20:08:36

da ziet er goed uit :D

Khadber 07-01-2009 @ 20:30:15

Moah.. Zoals altijd een beetje jammer.. Heb het niet zo op die top 40 dingen.

Snor 07-01-2009 @ 20:43:15

Ik vind ze juist reuze handig, knal ze op me ipod, zet ze aan en heb zonder gezeur 3 uur nonstop hardstyle!

Edit: w8 nog wel ff op mirror, rapidshare zoals gewoonlijk traag als dikke stront

Jor-D 07-01-2009 @ 20:44:47

@Snor

Same here. Luistert altijd lekker weg in de bus/metro :)

Ravenwood 07-01-2009 @ 21:38:57

zozo, die zijn snel, tis nog geneens half januari xD

oostzaner 07-01-2009 @ 22:01:19

@ Snor & Jor-D
same here. Dat is gewoon te lekker en geen gezeik met losse nummers.

Snor 07-01-2009 @ 22:23:17

Bedankt voor mirror, maar die is nog trager, normaal is megaupload altijd wel te pruimen :s
Ik wacht wel tot morgen, misschien zijn mn huisgenoten bezig, ik zoek lekker mn bedje op :D

Jor-D 07-01-2009 @ 22:26:33

Alles volle snelheid hier, zal wel aan je huisgenoten liggen dan ;p

Sc0tTy 07-01-2009 @ 23:42:27

Ben ik nou gek of is de 7e niet een beetje vroeg voor een maand t40 ?

Markos 08-01-2009 @ 10:58:03

Beter toch?

Qre8ive 08-01-2009 @ 11:38:21

Sc0tTy:

Er is altijd een top40 de gehele maand (word gemixt voor de maand). Verder was er deze maand vertraging door tijdgebrek en herhaling van de top100 van 2008.

Zinloos geluid 08-01-2009 @ 11:45:16

Weer een Hardstyle top 40, kan ik weer een aantal dagen mee door als ik aan het treinen ben :P

Jens 08-01-2009 @ 17:43:53

Idd Sc0Ty , dit is allemaal December :’)

Jor-D 08-01-2009 @ 17:45:40

@Jens, gek heh, het is op 7 januari uitgezonden, ruim daarvoor moest die mix natuurlijk al klaar zijn… ;p

LOWrider_NL 08-01-2009 @ 18:35:24

Waar is “a new day” ???
Wereld nummer _O_

Jens 08-01-2009 @ 18:38:16

Idd Jor-D, slaat op niets , net als die top100 imo. Mer ja , wat doe je draan :-) .

Jor-D 08-01-2009 @ 18:44:13

Ach, der zitten lekkere nummers in. Een ‘Top’ van welke muzieksoort ook is altijd persoonlijk, kan FearFM nog zo goed z’n best doen, niet iedereen zal het er ooit mee eens zijn ;)

Ik vind m goed genoeg voor in de bus/tram :)

Khadber 08-01-2009 @ 18:56:10

A New Day is nog niet eens uit Lowrider_NL, en het is ook allerminst zeker of hij Januari gaat halen, omdat hij aan het einde staat en Scantraxx.. nouja.. je weet het wel ;) .

Snor 08-01-2009 @ 21:16:54

En dat is 1 (x geluisterd). Vind dit persoonlijk 1 van de lekkerste tot nu toe, erg veel vette nummers. Misschien komt dat ook doordat ik hem door mn nieuwe (ipod)headset hoor, mét bass :D

Donovanray 09-01-2009 @ 15:45:46

40. Da Tweekaz – Crowsong

Zwaar onterecht deze is 100 maal beter dan 18. Da Tweekaz – Angeli Domini ik vind dat FF daar wel vaak mee in de fout gaat, dat ze alleen de a kant zien als goed en de b kant altijd dumpen terwijl deze veel beter is…

Michiel-Biervliet 09-01-2009 @ 20:31:35

ik mis Ran-D – Livin` For the Moment (istog al uit ofniet?):cry: maar verder veeel mooie nummertjes:)

Fritz 10-01-2009 @ 13:51:47

most of these songs r in the top 100 of 2008

need sum new stuff :(

Khadber 10-01-2009 @ 13:59:38

Some people.. What do you expect?? 40 new songs at the start of January?

KSwoosh 10-01-2009 @ 17:45:16

ze zouden eigenlijk met cue file erbij moeten hosten, dan kunnen de mensen die willen [o.a. ik] ze splitten en de rest gewoon 1 bestand houden
schilt ons wat gepruts ;)

Jor-D 10-01-2009 @ 17:46:15

Mja, tis ook een heel gepruts om zo’n CUE file te maken, daar heb ik geen zin in ;)

KSwoosh 10-01-2009 @ 19:33:21

maar de DJ’s kunnen ze toch wel maken, want gewoon elke keer als een nummer aankondiging ff in da programma een nieuw nummer aangeven, is niet zo heel veel moeite…
of maken de DJ’s ook niet zelf de mp3 bestanden? [die wij hier dus downloaden...]

melawen 11-01-2009 @ 13:49:32

niceeee 50 kb/sec… en natuurlijk maken die DJ’s niet zelf de mp3 bestanden ait

RJBanthum 12-01-2009 @ 01:06:06

Zij draaien gewoon terwijl er een recorder loopt op te nemen. Begin en eind evt. getrimd en verder is het aan een ieder zelf om óf een beschikbare cue file te downloaden, óf er zelf 1 maken met cue splitter (zelf de split-times invoeren, 39 stuks dus)… Iemand zal voor optie 2 moeten gaan voordat wij voor optie 1 kunnen kiezen :P maar das logisch! btw ik weet zeker dat jij cue files maken heel leuk vind en je bent er ook heel goed in! enneh, als je klaar bent, wil je em mij dan ff sturen?

hemelsw 13-01-2009 @ 10:48:26

Zal ik jullie nou is blij maken ;p ik verveelde me op werk dus heb ff een cue in elkaar geflanst :) :)

http://www.hostfile.nl/files/3sx0xd4lxl/630/FearFm%20Top%2040Januari%202009%20WsH.rar

alsjullieblieft :D :D

RJBanthum 13-01-2009 @ 11:59:26

bedankt ! werkze nog!

Snor 13-01-2009 @ 12:51:44

Heb niet helemaal door wat cue files zijn, maar uit het verhaal van RJBanthum begrijp ik dat het een download is met alle songs als losse bestanden? Als dat het geval is, die staat meestal een paar dagen na release al op nieuwsgroepen xD
Handig voor als ik een paar losse nummers uit de top40 vet genoeg vind voor op mn ipod ;)

Aan de andere kant bedenk ik net dat ik het verhaal wel niet goed begrepen zal hebben, want Jor-D is tegen de verspreiding van losse nummers en links daar naartoe worden verwijderd als ik het wel heb.

KSwoosh 14-01-2009 @ 16:17:36

bedankt man!
@Snor:
Nee, een CUE file gebruik je om een liveset in delen te knippen, en is dus heel klein.
Je houd dan dus de liveset over, maar wel elk nummer apart, terwijl de sets van de nieuwsgroepen [ik weet wat je bedoeld] niet uit de liveset komen: het zijn bootlegs: verzameling van nummers die erin moeten zitten, maar anders dan de liveset: de liveset bevat coole overgangen, betere kwaliteit, etc.

Yannicksuper 14-01-2009 @ 21:22:37

Ziet er goed uit :D

Sancti 15-01-2009 @ 16:38:39

hoe speel je een CUE file af?

Khadber 15-01-2009 @ 16:59:59

Cue File moet precies dezelfde naam hebben (op het .mp3 na natuurlijk), dan moet hij als het goed is gewoon werken.

Ik gebruik ze zelf alleen nooit, dus weet ik het niet zo heel goed.

Qre8ive 16-01-2009 @ 11:31:41

@ Khadber:

Ze hoeven niet dezelfde bestandsnaam te hebben. De cue file moet echter wel de juiste link naar de mp3file hebben (welke je kunt zien als je een cue file opent in kladblok).

Afspelen kan o.a. met Foobar.

Khadber 16-01-2009 @ 11:44:00

Mooi, weet ik dat ook weer!

bobby 30-01-2009 @ 19:53:03

heeft iemand een download link van de nummersalleen dan allemaal appart en niet in 1 nummer snapie want sommige vindtik niet zo mooi alvast bedanktt en due file is dat tog maar ik dnap dat niet hoe het werkt ik krijg een bestand in winRAR maar wat moet ik daar mee??

Ravenwood 30-01-2009 @ 23:10:08

op q-dance.nl staan de meesten wel, en ook niet zo duur :)

[S]ybren Gabber!! 13-01-2010 @ 16:57:48

Yeah lekkere traks !! weer een uur hardstyle

___________________________________________________________________________
Hardcore 4 live bitches