FearFM Presents – The Hardstyle Top 40 Juni 2009

Elke maand presenteert FearFM de Hardstyle Top 40, met daarin de beste Hardstyle tracks van dit moment, ook voor de maand juni 2009 is er weer een gemixte FearFM Hardstyle Top 40.


Download:
FearFM Hardstyle Top 40 Juni 2009
Mirror: Rapidshare

Tracklist:
01. Noisecontrollers – Yellow Minute
02. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Tonight
03. The Prophet – Recession
04. Williams Syndrome – Emotions
05. Tat & Zat – Proud To Be Loud
06. Technoboy – Put Some Grace (In Your Face Remix)
07. Zatox & Activator – Oxygen
08. Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
09. D-Block & S-te-Fan – Music Made Addict
10. A-lusion meets Scope DJ – Reaching Out
11. The KGBs – Channel KGBs (TNT Remix)
12. Activator – Authentic Style
13. Williams Syndrome – Secrets
14. The Prophet – Morphed
15. Noisecontrollers – Sanctus
16. DJ Phil Ty – A Kay A (Ehm… Mix)
17. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Famous
18. Zany vs The Pitcher – Guardian Angel
19. Frequencerz – Tomorrow & Beyond
20. The KGBs – Infinity (DJ Phil Ty Mix)
21. Doctor Zot – Only The Brave
22. R3zonance – Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
23. Dozer – Relax
24. Tat & Zat – Skeleton
25. Noisecontrollers – Attack Again
26. Abyss & Judge – Combined Forces
27. DJ Stephanie – The Power Of Love
28. Tatanka Project – DJs Life
29. Zenith & Zatox – Can U Feel It (Zatox Version)
30. A-lusion meets Scope DJ – Between Worlds
31. Activator – Activator
32. D-Block & S-te-Fan – Shallow Planet
33. Teequee – Fear
34. Frequencerz – Wishes
35. Project One – Numbers (Wildstylez Remix)
36. Da Tweekaz – Edgez
37. Frontliner – Time
38. Doctor Zot – This Is Our Sound
39. The Vision – The Switch
40. Boozed Panderz ft. Sasha F – Nightmare



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-06-2009 om 12:45 door Jor-D | Translate:

Reacties (34)

Plaats reactie
Markos 07-06-2009 @ 12:48:29

Deze gaat in de auto op weg naar DefQon. Is maar 2 uur rijden naar Almere strand.

Henkie 07-06-2009 @ 12:58:02

Cue file ?

DJ D’Railed 07-06-2009 @ 12:58:43

Waarom 2 x Secrets?

Jor-D 07-06-2009 @ 13:06:28

Foutje…#4 is Emotions.

Aangepast ^^

theetje 07-06-2009 @ 13:21:17

hmmm overclipping er al uit plaat staat overal hoog en hier is die weg maar goed verder wel leuk, vind wel dat platen die het momenteel goed doen er dan ook in horen het is toch ook top 40 toch

Khadber 07-06-2009 @ 13:22:18

Leuk lijstje! Misschien neem ik hem weer eens mee!
Voor mijn gevoel klopt hij ook best goed!

Dustydus 07-06-2009 @ 14:20:57

Denk dat niemand nog met de Cue bezig is he ? Dan maak ik dr wel ff 1..

Yannicksuper 07-06-2009 @ 14:26:01

@ Dustydus: Goed dat je effe een Cue-file maakt ;)

Dustydus 07-06-2009 @ 14:34:12

Hehe zit ff te denken zet mijn naam langs de title van de intro maakt toch niks uit gewoon voor promotie van mijn naam ik zie dat ze dat ook iedere keer met die sets doen.

agjha :P

btw hij is bijna binnen maar dr zit toch niet weer die stukken van fobia in ofwel ?

haha ok dan zit dr ff geen intro bij xD

edit: nummer 26 word erg slecht in gemixt

Atraxisz 07-06-2009 @ 15:25:36

Pfff 26. Abyss & Judge – Combined Forces
27. DJ Stephanie – The Power Of Love

Wat een overgang!

Dustydus 07-06-2009 @ 15:39:37

14. The Prophet – Morphed opzig vet nummer :P

yea :P The KGBs – Channel KGBs (TNT Remix)

moffel 07-06-2009 @ 15:58:50

lekker lijstje (l)

Dustydus 07-06-2009 @ 16:31:54

******* weet niet als dit in mijn eerdere cue files ook is gebeurt maar de tijden zijn goed maar als ik hem split legt ie ieder nummer 0.5 sec verder heb een ver loop op nummer 1 van 24 sec :S

komt door de spitter zelf dus ik ga um nu oploaden de tijden kloppen igg wel.

Dustydus 07-06-2009 @ 16:38:24

Cue : http://www.megaupload.com/?d=RVBJ28X3 <– Geen goede

Link um ook hier boven aub.

let op met medival cuespliter krijg je een verloop er in ik weet nog niet hoe ik dit kan oplossen.

Wesley 07-06-2009 @ 16:50:32

dustydus:

welk programma gebruik jij op te splitten, en dan moet ik deze cue file gebruiken ofzo?
heb dit nog nooit gedaan :-)

Dustydus 07-06-2009 @ 16:58:50

kijk op http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/hulp-bij-cue-bestanden-t1030.html

maar je kan me cue wel gebruiken maar hij is nog best goed maar niet pressies. op de laatste nummers beging hij 24 sec te vroeg in de track dus als je Noisecontrollers – Yellow Minute wil hooren hoor je eerst 24 sec outro van tonight dus da kan soms lastig zijn als je maar 1 nummer op je mobiel wilt zetten ofzow.

kan mis iemand anders kijken naar de cue file en me vertellen wat er fout gaat ?

Wesley 07-06-2009 @ 17:01:49

aha, maar dat is niet heel erg hoor :) maar dat is dus maar bij 1 nummer?

The S.T 07-06-2009 @ 19:12:36

ik vind het goede mix , en de lijst klopt zeker !
goede set :)

Qre8ive 07-06-2009 @ 19:30:18

@Dustydus:

Hmm zie nu pas in de reacties dat er een mixfout in zit … heb even terug geluisterd en ga het goed doen voor de komende woensdag!

Intro is trouwens door Frequencerz gemaakt dus als je er credits neerzet zijn die voor frequencerz ;)

Dustydus 07-06-2009 @ 20:03:23

Wesley nee het is niet bij 1 nummer anders had ik het simpel weg verandert maar het is bv bij nummer 1 goed nummer 2 1 sec dr langs numer 2 2 sec dr langs terwijl mijn cue punten wel goed zijn maar volgens mij ligt het aan mijn splitter.

koentjuh 07-06-2009 @ 21:20:08

dusti,

misschien je splittimings veranderen zodat ie uiteindelijk wel klopt want je weet nu waar de fout zit.

Snor 07-06-2009 @ 22:08:50

Geen livesets4you dl link? Die is bij mij altijd met 2 minuutjes binnen :D

Voor de rest ziet het eruit als een lekkere lijst, weer meenemen dus.

Addo 07-06-2009 @ 22:09:42

dit is de eerste sinds lange tijd die ik nog eens afhaal
ziet er lekker uit

Dustydus 07-06-2009 @ 23:00:10

ff een voorbeeld

TRACK 40 AUDIO
TITLE “Yellow Minute”
PERFORMER “Noisecontrollers”
INDEX 01 173:26:27

luister op die tijd de lange track daar zit de overgang maar hij split hem dr niet op :(

Yannicksuper 08-06-2009 @ 21:17:28

Leuke lijst weeral ^^

KSwoosh 09-06-2009 @ 12:37:34

@Dustydus: idd, ik weet ook niet waardoor dat komt, maar ik heb er ook altijd last van
gewoon een kwestie van aanpassen en uitproberen… tot het klopt :)

Dustydus 09-06-2009 @ 13:11:32

KSwoosh hmmm lastig :P denk dat er iets voor miss maar zal het zo ff opzoeken..

lexus 09-06-2009 @ 16:18:30

Klinkt een stuk beter die engelse nummer aanduiding

Eric 10-06-2009 @ 19:14:00

klonk masterlijk goed op fear fm afgelope zaterdag :D thanx!!

Voidwalker 13-06-2009 @ 23:28:09

lekkere lijst beetje laat maar toch effe downloade

knorretje 17-06-2009 @ 10:21:25

jaah hij is weer lekker (l) (l) (l) (l) :$

Tom 28-07-2009 @ 10:14:08

Vind nou niemand het slechte kwaliteit audio? Normaal download ik altijd die bestanden van 350mb ofzo, en die zijn gwn goed. Dit is echt niet mooi daarmee vergeleken? Heeft niemand daar last van?

Piet-R76 28-07-2009 @ 11:51:02

Nee, is prima kwaliteit bij mij hoor.

Reageren