Free Festival 2009: Line-up Harder Styles bekend

Na de bekendmaking van het programma op de zondag van het Free Festival – 10 Years Anniversary weekend, maakt organisator Art of Dance nu ook de line-up van de zaterdag bekend. Zaterdag 6 juni wordt het Atlantisstrand van Almere van 12.00 uur tot 23.00 uur gedomineerd door hardstyle, hardcore en early rave!

Vorig jaar kon voor het eerst hardstyle worden waargenomen op het strand van Almere en dit succes wordt voortgezet. In de hardstyle-area kun je terecht voor het geknal van grote namen uit de scene en enkele grote talenten die in 2009 gaan doorbreken naar een groter publiek. Wat te denken van hitmachine Deepack, de razendpopulaire Noisecontrollers ( live!), pionier Isaac, mr. Dutch Master en de Minus is More-troef Crypsis? Zelden zul je zo’n gezelschap gratis kunnen checken!

Voor wie het allemaal nog een tandje harder mag, is er de present hardcore-stage. Hier vind je echt alleen maar toppers terug: Angerfist ( live!), Tommyknocker, Outblast, Korsakoff, Predator en Unexist zijn klaar voor het hardste geluid dat ooit op Atlantisstrand te horen was. Maar ook nu is Free Festival – 10 Years Anniversary – The Harder Styles nog niet compleet…

Wil je terug naar de hardcore van de nineties, dan ga je naar de open air stage waar de early rave letterlijk en figuurlijk uit het zand zal herrijzen. Ook voor deze stage geldt dat de beste ambassadeurs zijn geboekt om het stof van hun platen af te halen: Pavo, Buzz Fuzz, Bass-D & King Matthew, Vince en Darkraver zijn slechts een paar voorbeelden.

Check hieronder de volledige line-up:

Hardstyle:
Deepack
Noisecontrollers
Isaac
Dutch Master
Dozer
Crypsis
Chain Reaction
Bass Modulators

Hardcore:
Amnesys
Korsakoff
Angerfist ( live!)
Tommyknocker
Predator
Catscan
Unexist
Outblast
Tomcat & Rudeboy

Early Hardcore open air:
Pavo
Buzz Fuzz
Dr. Rude
Bass-D & King Matthew
DJ Vince
Darkraver
Sceletor
Dr. Z-Vago

Free Festival is niet alleen op de zondag, maar ook op de zaterdag natuurlijk gratis toegankelijk. Art of Dance wil je alleen wel aanraden om een guarantee te bestellen in verband met een beperkte capaciteit. Deze guarantee kost je € 10,- en is verkrijgbaar via http://www.artofdance.nl, Ticketonline, Paylogic, Free Record Shop en alle Primera winkels. Deze guarantee kun je bij de entree van Free Festival inleveren, waarna je 4 consumptiemunten krijgt ter waarde van € 10,-. Op deze manier ben je verzekerd van toegang tot Free Festival, en nog gratis ook!

Feel free!

Free Festival 2009: Harder Styles



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-03-2009 om 11:49 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Zinloos geluid 26-03-2009 @ 12:02:39

Leuk dat ze van free festival een club en een hard editie hebben gemaakt :D
Vorig jaar was het ook top dus deze keer ook zeker aanwezig!

Mil�n 26-03-2009 @ 12:27:13

Bijzonder chill! :)

Maar hoe de hell houden ze dat gratis dan?

HardStyler 26-03-2009 @ 12:45:32

Zo’n Top DJ’s , en dat Gratis ^^

Wel de moeite :p

dutchhunters 26-03-2009 @ 12:48:18

moeten ze vaker doen gratis festivals!! :D :) ;)

Xblister 26-03-2009 @ 13:34:13

weet nog niet.. ziet er lekker uit :)

dutchhunters 26-03-2009 @ 14:08:00

:D moeten ze vaker doen gratis festivals

Q-Dominic 26-03-2009 @ 14:08:57

wat vet dat t gratis is! ga ik wel ff langs:)

Zinloos geluid 26-03-2009 @ 14:44:18

jammer dat het bier niet gratis is :p , ook moet je waarschijnlijk net als vorig jaar voor 5 euro een polsbandje halen om onbeperkt naar de wc te kunnen.
Dus zo gratis is het nou ook weer niet ;)

Ravenwood 26-03-2009 @ 15:27:22

min. leeftijd?

Jaapert 26-03-2009 @ 15:48:43

10 jaar

HardStyler 26-03-2009 @ 18:14:28

Dat is toch kei goedkoop :p
5 euro voor naar wc + voor die line up ! ö

Addo 26-03-2009 @ 18:27:46

GVDDDDDDDD
waaaaaaarom toch nooit in belgië
krijg er et schijt van :p

Jens 26-03-2009 @ 18:37:48

Crypsis is goed bezig precies

Makxz 26-03-2009 @ 21:06:23

Beetje ver weg voor zo’n feest :(

Donovanray 26-03-2009 @ 22:20:30

Almere… Defqon :D … gratis is niet verkeerd :D misschien toch maar even langs :)

Freaky_87 28-03-2009 @ 14:12:15

Aanwezig!

Super line up!!

Guide4U 29-03-2009 @ 21:49:21

godver godver..
vorig jaar was het in juli en het was echt geweldig!
dit jaar is het in juni, en valt het gelijk met het weekend dat ik voetbalkamp zit :(
en dan is het nog wel harderstyles!

Roowtje 08-04-2009 @ 15:30:40

Vet cool

Cinne 21-04-2009 @ 14:03:51

Heerlijke line-up!!

Vast wel aanwazig.. :p

mafkees 20-05-2009 @ 10:38:20

kaartje al binnen bitched :)

Robb 21-05-2009 @ 13:32:52

Hoe heet het nummer dat op de reclame van slam fm over het free festival wordt gedraaid?

Mathijs 25-05-2009 @ 11:04:29

Angerfist & Predator – Legend

http://www.youtube.com/watch?v=axgE5Hqe-oI

scarface 07-06-2009 @ 23:31:11

free fest was — knalent gek ouwes moet er van houw ouwe :D

Hexxys 08-06-2009 @ 16:57:13

Was een tof feestje! Leuk om een keer echt vroeg op de dag naar een feest te gaan (ben ook een keer naar Q-Base geweest, maar was toch anders).

Heeft iemand trouwens enig idee of er ook tracklists bekend zijn met welke deejay wat heeft gedraaid? The Noisecontrollers draaiden namelijk een supertof nummer met het gedicht “The raven” van Edgar Ellen Poe erin, maar ik weet niet hoe die heet.

Dakpan 08-06-2009 @ 17:09:18

@ Hexxys,

Pavo – Raven