Free Festival 2010: Eerste informatie

Na het succes van 2009, zal Free Festival opnieuw op twee opeenvolgende dagen worden georganiseerd op het Atlantisstrand van Almere. Art of Dance presenteert op zaterdag 17 juli Free Festival – The Harder Styles en zondag 18 juli vindt Free Festival – The Original plaats.

Vorig jaar werd het festival uitgebreid naar een weekender, waar de harde stijlen een aparte dag kregen en de club styles op de traditionele zondag aan bod kwamen. Klik hier voor de aftermovie van Free Festival – The Harder Styles 2009 en volg deze link voor de registratie van Free Festival – The Club Styles 2009

Op zaterdag 17 juli worden de harder styles volledig uitgelicht. Hardstyle en hardcore zullen opnieuw de dominerende stromingen zijn op het Atlantisstrand tijdens Free Festival – The Harder Styles. Ook dit jaar kun je een line-up verwachten die packed is met vette namen en opkomende talenten in drie verschillende area’s. Op de zondag zal het Atlantisstrand in het teken staan van Free Festival – The Original, wanneer de house, electro, techhouse en trance hoogtij zullen vieren.

De geschiedenis van Free Festival leert dat elk jaar veel mensen uitkijken naar het grootste gratis dancefestival van Nederland en trekt de laatste jaren dan ook meer dan 10.000 bezoekers per dag naar het Almeerse Atlantisstrand. De capaciteit van de locatie is beperkt en om teleurstelling aan de poort te voorkomen heeft Art of Dance ook dit jaar guarantees in de voorverkoop. Voor € 10,- excl .fee kun je via Art of Dance en Primera een dagkaart aanschaffen die je gegarandeerde toegang verschaft voor de gekozen dag. Deze kaart kun je dan bij binnenkomst inruilen voor 4 consumptiemunten zodat je dag direct goed kan beginnen. Voorkom teleurstelling en schaf vroegtijdig je guarantee aan!

Voor meer informatie over het Free Festival weekend, bezoek je natuurlijk www.artofdance.nl

Free Festival The Harder Styles
Zaterdag 17 juli

Free Festival The Original
Zondag 18 juli

12.00 – 23.00
Atlantisstrand, Almere
www.artofdance.nl

free_festival_groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-02-2010 om 14:01 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
Q-dance4live 21-02-2010 @ 14:56:35

Zaterdag ga ik er Cker weer heen, is een leuk feesie
:D

NoiseHunterZ 21-02-2010 @ 15:10:46

iets te ver weg

S.P.T. 21-02-2010 @ 16:04:19

Vorig jaar goed bevallen, optie dit jaar, maar waarschijnlijk te ver weg

JolleNL 21-02-2010 @ 18:24:57

Is dit 16+ ?

dellion 21-02-2010 @ 18:26:48

Volgens Partyflock is het 16+ ja,

Jammer van de stad almere. echter denk je dat weg, dan is het een perfecte locatie :D
Ik ga er zeker ook heen. Hopelijk een mooie line up

Q-dance4live 21-02-2010 @ 18:35:29

@ Dellion

Wat heeft de stad Almere met het feest te maken??!? Je staat gewoon op een soort strandje hoor….

dellion 21-02-2010 @ 18:36:28

Q-dance4live

Precies dat zeg ik, de locatie zelf is perfect.

rummel 21-02-2010 @ 19:00:05

was vorig jaar best aardig feestje ^^

G1LL 21-02-2010 @ 21:08:58

Hier ga ik dus zeker heen dit jaar, was vorig jaar een groot succes!

Stefanovic 22-02-2010 @ 00:04:44

noemen ze het free festival moet je nog dokken :P

NoiseHunterZ 22-02-2010 @ 00:15:01

:p

The Ace of Bass 22-02-2010 @ 08:30:12

@stefanovic.
sterker nog, het was vorig jaar 1 van me duurste feestjuhs ooit!
was in totaal 200 euries kwijt! óÓ
Niks Free!

Maar ben er cker weer bij! :D

Koene 22-02-2010 @ 09:42:00

@The Ace of Bass:
Ja…maar ligt dat aan jou of aan het feest? Ik bedoel voor niets gaat de zon op, entree is gewoon gratis, that’s all. Scheelt wel veel al! Anyway, vorig jaar ook geweest en aardig wat uitgegeven. Was prima feest, er komt alleen heel veel ander publiek dan op feesten die wel geld kosten.

Michelle 22-02-2010 @ 11:00:06

Vorig jaar was het een mooi feestje :D
Dit jaar ben ik er waarschijnlijk weer bij :D
Tis toch maar 15 min van me huis :p Whahaha

guido 22-02-2010 @ 15:39:21

GVD waarom nou weer midden in de vakantie. vorig jaaar was top(y)

gary 23-02-2010 @ 19:03:52

lkr meteen vanuit het vliegtuig door naar free festival:D :D

SoundTunerZ 24-02-2010 @ 01:30:31

Hier ga ik cker weten heen :D Vorig jaar was zo onwijs dik vet :D

Patrick 01-03-2010 @ 18:42:13

Zeker weer naar toe :D echt een vet feesie :D en woon in almere :p

Maar eerst Defqon 1 natuurlijk 12 juni leipe shit ouwe :p

hardcore4life 22-04-2010 @ 23:17:54

ben er ook van de party hakkuhhhh :p wanneer wordt de line up bekend gemaakt?was er ook vorig jaar was vettttt was maar 2x in die hardstyle tent ging toch iedere x naar de hardcore ds was veel betersss :P kan niet w8 tot ut zo ver is xd

JEROEN! 15-05-2010 @ 02:30:56

@JolleNL: Ja het is 16+, vorige jaar was er ID-Controlle.
Gelukkig woon ik in Almere en ben 16!
Dus ben der zeker bij !
Almere is de plek voor hardstyle/hardcore, 12 juni Defqon en dan Free Festival !
Beterz. :D

Ed 17-05-2010 @ 17:38:55

Niks is gratis op dit feest alleen de entree daar krijg je 4 muntjes voor.
Vorig jaar ook iets van 300 euries opgemaakt maar had daar wel een prachtige dag
voor teruggekregen. Dit jaar zeker weer heen en ga maar 150 euries meenemen

Zeker weer helemaal :cry:

johannes. 24-05-2010 @ 17:53:28

:cool: ik ga voort eerst met mn kameraden vriendinnen. zo te horen ist het n te gekke evenement ben benieuwt