Free Festival 2010 – The Harder Styles: Line-up & website

Zaterdag 17 juli en zondag 18 juli zal na het succes van vorig jaar opnieuw het gratis Free Festival weekend plaatsvinden op het Atlantisstrand van Almere. In 2009 werd naast de traditionele zondag met club, trance, house en techno ook de zaterdag geïntroduceerd, welke plaats biedt aan de hardere stijlen in de dance. Organisator Art of Dance kan voor Free Festival – The Harder Styles de volledige programmering bekendmaken die tussen 12.00 en 23.00 uur zal aantreden.

Free Festival – Harder Styles staat geheel in het teken van hardstyle, hardcore en early hardcore. Op de hardstyle stage vind je het beste terug uit Nederland en België. Zo is het opvallend dat artiesten als Showtek, Zany, Headhunterz, Crypsis en Noisecontrollers voor nop te checken zijn in deze grote tent. Maar dit is natuurlijk niet alles: ook D-Block & S-te-Fan, Coone, Chain Reaction, Anagenetic en de live-act van 2-Sidez gaan volop knallen op dit gratis toegankelijke evenement, onder de vocale begeleiding van MC Tha Watcher.

In de hardcore tent zijn zo’n beetje alle toppers uit de scene vertegenwoordigd. Wat te denken van de live-act van Angerfist, een back-to-back set van Outblast en Korsakoff, Noize Suppressor en de opvallende battle tussen Mad Dog en Nitrogenetics. En wat te denken van publieksfavorieten als Re-Style, Predator, DaY-már vs. Negative A, Tommyknocker en Tomcat & Rudeboy. De host van deze area is niemand minder dan MC Syco.

Knallen in de open air doe je bij het early rave podium. Hier zullen enkele erkende early-professoren en vele zeer getalenteerde keurmeesters de nineties meenemen naar het Atlantisstrand. Hak je Maxies stuk op Almeres eigen hardcore-ambassadeur Bass-D en turntable-meister Dr. Rude. Maar vergis je ook niet in de skills van mannen als Recype & Mercenary, The Menace, Freeze, Raoul D.K.C., Dazzler, OCD, Only en Devillien; deze zullen hun strijdbijl geslepen hebben om ouderwets te hakkûh

Feel free to get a guarantee! De afgelopen jaren is gebleken dat Free Festival erg in trek is bij de danceliefhebbers. Door de beperkte capaciteit van het terrein is daarom dan ook geen garantie dat je bij ‘spontaan’ bezoek toegang tot het festival krijgt. Art of Dance raadt daarom aan om een guarantee aan te schaffen. Deze kost je € 10,-, waarna je op het festivalterrein je guarantee in kunt wisselen tegen consumptiemunten ter waarde van ditzelfde bedrag! Je voorkomt hiermee ook lange wachtrijen bij de ingang.

Guarantee tickets zijn voor beide dagen los verkrijgbaar à € 10,- via www.artofdance.nl.

Houdt de website van Art of Dance in de gaten of abonneer je op de nieuwsbrief om het allerlaatste nieuws als eerste te ontvangen! Klik hier om je te abonneren op de nieuwsbrief.

Free Festival – The Harder Styles
Zaterdag 17 juli 2010
Atlantisstrand, Almere
12.00 – 23.00 uur
www.artofdance.nl
www.freefestival.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-05-2010 om 09:02 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
E-Q-Lizer 18-05-2010 @ 09:11:14

Waarschijnlijk aanwezig , Dikke Line Up ! ^^

Titatovenaar 18-05-2010 @ 09:16:09

DJ Freeze ook weer aanwezig :p

The Ace of Bass 18-05-2010 @ 09:20:33

Heerlijke line-up :D alleen beetje raar van Showtek o.O naja tis free dus niets te klagen :D

Atraxisz 18-05-2010 @ 09:25:37

Haha f*cking lijpe poster :D

G1LL 18-05-2010 @ 09:57:35

Ben d’r bij ! :D

Rik 18-05-2010 @ 10:11:55

Ik wil hier ook graag naar toe ^^

ViantaEX 18-05-2010 @ 10:22:35

ben wel aanwezig denk ik :)

tktt 18-05-2010 @ 10:31:44

Ziek line up!!
Kaartje binnen ben er bij!!

Jur 18-05-2010 @ 10:48:02

Waardeloos, mij niet gezien.

iSenSe` 18-05-2010 @ 11:00:49

hmm 2sidez en chain reaction..
Even met maten bespreken :)

Sunrise8 18-05-2010 @ 11:24:28

zeeer zeker aanwezig, vorig jaar prima vermaakt :D

Overload 18-05-2010 @ 11:31:06

fet! misschien ga ik wel!

JP Hardstyle 18-05-2010 @ 12:17:44

hardstyle lineup kan me niet heel erg boeien op Noisecontrollers, Zany & Crypsis na.
dus dan wordt voornamelijk hardcore, waarvan de line up natuurlijk wel heerlijk is :)

NOIZE SUPRESSOR (l)

Grazer 18-05-2010 @ 12:31:44

Wat een Line Up!!! Ben er bij :p

Q-dance4live 18-05-2010 @ 12:39:50

Nou! Ze hebben hun best gedaan… tot de 17e

Dj Skitzo 18-05-2010 @ 12:48:25

hier ga ik eens voor pleiten :P gratis en in almere, ow minimumleeftijd 16 :) fijn!

UUenZeL 18-05-2010 @ 12:51:06

Hmm, zwarte cross is ook dat weekend :p

Martinos 18-05-2010 @ 13:12:28

Wordt helemaal leip; zo veel goede en bekende namen komen er … Spijtig, dan ben ik op vakantie in Barca :S

Just4Music 18-05-2010 @ 13:43:22

aanwezig

DarkSymphony 18-05-2010 @ 14:04:41

is dit 16+ of 18+??

Wesz91 18-05-2010 @ 14:23:37

16+

NoiseHunterZ 18-05-2010 @ 15:42:30

iets te ver :cry:

NoiseHunterZ 18-05-2010 @ 16:08:11

maar 10 euro ?

dennis 18-05-2010 @ 16:15:27

@NoiseHunterZ: Je koopt een kaartje (dan ben je zeker binnen). Dat kaartje kun je dan inleveren bij de ingang en dan krijg je 4 muntjes zodat het gratis is.

NoiseHunterZ 18-05-2010 @ 16:37:39

lol dat is nou is vet (l)

DarkSymphony 18-05-2010 @ 16:39:56

ik weet het niet??
Intents Festival of Free Festival??
allebei dikke line-up,, alleen intents festival lijkt me laiper ^^
Intents Festival Aanwezig!! ^^

NaarDeQlote 18-05-2010 @ 16:42:36

hier ben ik wel bij :D

The Anim0l 18-05-2010 @ 16:53:41

jammer dat ik dan in spanje zit xD

Michelle 18-05-2010 @ 17:16:43

Wat een lekkere line-up :D :D
Maar helaas ben ik dan nog op vakantie :cry:
Kom de volgende dag pas terug!!

eMule 18-05-2010 @ 17:33:31

Dagje voor mn verjaardag, het overwegen waard :)

dj-rico01 18-05-2010 @ 19:48:01

dat wordt een zware maand, eerste restylerz, dan defqut en dan dit :D

No Fearzz 19-05-2010 @ 09:31:31

@ dj-rico01

Same here :D

StylxZ 21-05-2010 @ 16:09:36

Kutposter. Door dat omgekeerde kruis op de kop van die panda gaan christenen weer kankeren over de zogenaamd satanische aard van deze muziek. Bedankt voor de bevestiging.

No Fearzz 14-07-2010 @ 16:10:36

Waar blijft die Timetable???? Moet wel weten hoe laat het interessant gaat worden :D

Mike-O 14-07-2010 @ 16:33:13

@ No Fearzz. Moet je ff zoeken in het Wist je dat…. topic ;)

Reageren