Fusion of Dance Indoor onthult zesde podium

Fusion of Dance Indoor laat bezoekers zelf hun dj kiezen op het tot nu toe geheimgehouden, zesde podium. In The Smirnoff Cube krijgen dj’s de kans om alles uit de kast te halen in hun eigen area. Op fusionofdance.nl kunnen bezoekers een stem uitbrengen op hun favoriete dj. In Totaal gaan er 8 artiesten uit 4 verschillende muziek categorieen optreden in the Smirnoff Cube op 18 december in de Ijsselhallen.

Na een zomertour langs grote festivals, zoals Dance Valley en Rockit Open Air, gaat The Smirnoff Cube op Fusion of Dance Indoor staan. Met The Smirnoff Cube biedt de organisatie een dancefeest op maat voor alle Fusionfans door in vier prominente muziek categorieën de keuze te geven aan het publiek. Als bezoeker heb je dus invloed op de line-up,die een combinatie wordt van vier verschillendedance-stijlen. Met dit zesde podium realiseert Fusion of Dance een ideale line-up met ideale dj’s in The Smirnoff Cube.

De vier verschillende muziek categorien zijn Hardstyle,House,Trance en Techno. Hieronder vind je de kandidaten per stijl aangegeven. Wil jij dat jouw favoriete DJ wint surf dan snel naar www.fusionofdance.nl en stem op jouw kandidaat. Ga naar de site van Fusion of Dance Indoor en klik op de button Vote now! De 2 artiesten met de meeste stemmen per categorie verdienen een plek in de Smirnoff Cube. In totaal draaien er dus 8 artiesten waarvan, 2 hardstyle, 2 house, 2 trance en 2 techno in the Smirnoff Cube.

Kandidaten voor de Hardstyle:
ArmenianBoy – Blockside – Solutio & The I’s – Zentiments

Kandidaten voor de House:
Melvin van der Geld – Freaks Original – mr.Fritz – Timo-T

Kandidaten voor de Trance:
Imad-Jay – Magma – T.O.M. – Jamie James

Kandidaten voor de Techno
Rahoel Amaze – S-Grand – Davy D – Hendrioz

Ben jij benieuwd naar de draaikunsten van deze DJ’s ga dan snel naar fusionofdance.nl en beluister hun demo en stem op jouw favariete DJ. Klik hier om gelijk naar de site toe te gaan.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-10-2010 om 10:25 door Khadber | Translate:

Reacties (24)

Plaats reactie
Refuze 25-10-2010 @ 10:48:46

Solutio & The I’s ofcourse

tafkan 25-10-2010 @ 10:51:48

Voor HARDSTYLE zekrr Solutio & The I’s & Zentiments

Chukkels 25-10-2010 @ 11:13:53

Inderdaad Tafkan, die 4 moeten echt winnen :)

S.P.T. 25-10-2010 @ 11:26:57

Solutio & The I’s en Zentiments staan nu 1 en 2, met 40% en 33%, dus hoop dat het zo blijft :)

QuakerSw 25-10-2010 @ 11:40:43

Idd.. Laat Solutio & The I’s AUB winnen! Zentiments als goede 2e! :D

roberttt 25-10-2010 @ 11:47:14

Blockside en Solutio & The I’s :D

Chukkels 25-10-2010 @ 12:37:44

@QuakerSw

Ik denk dat dat wel goed komt. S&I is gigantisch populair hier op Hardtraxx en Zentiments zijn dankzij The Vision gigantisch populair in Zwolle en omstreken. Beiden winnen op hun sloffen ^^

Inno 25-10-2010 @ 13:05:33

Solutio & The I’s :D :D :D

iSenSe` 25-10-2010 @ 13:46:25

S&I’s sws xD

San Miquel 25-10-2010 @ 14:18:32

Solutio & The I’s

Ricardo1991 25-10-2010 @ 14:22:23

Zentiments

G1LL 25-10-2010 @ 15:36:15

solutio & the i’s natuurlijk :)

DJhp 25-10-2010 @ 20:48:49

Solutio & The I’s! ^^

Delcone 25-10-2010 @ 21:57:02

lijkt me duidelijk Solutio & The I’s

lekkereedit van bonkers btw

QuakerSw 25-10-2010 @ 23:43:03

Volgens mij heeft Armenian Boy zijn fanbase een mailtje gedaan want die staat op eens dik aan kop.. Iemand ideeën hoe we Solutio & The I’s wat naar boven kunnen stuwen?

jeone 25-10-2010 @ 23:47:55

S & I gister al gestemt :p

Sainen 26-10-2010 @ 17:43:34

S&I

Inno 26-10-2010 @ 18:48:26

Gaat al weer wat beter :D Solutio & The I’s weer aan kop, maar t scheelt niets.

Ik heb het in ieder geval in m’n msn naam staan, en iedereen die ook maar beetje naar hardstyle luistert die ik ken (en sommige anderen ook die wel wat voor me willen doen) gewoon gevraagd om even snel te stemmen :)

Solutio & The I’s zijn in dit rijtje gewoon ver uit de besten, of anders gezegd, zij verdienen het het meeste. Zou jammer zijn als ze buiten de boot vallen omdat andere dj’s meer vriendjes hebben :)

Niet dat de andere artiesten slecht zijn, zentiments hebben ook leuk spul, en armenianboy en blockside kunnen echt goed draaien :)

The I’s 26-10-2010 @ 20:29:14

(l)

HardstyleLover90 26-10-2010 @ 21:29:43

Uiteraard Solutio & The I’s

Robster 26-10-2010 @ 21:59:54

Ik ga maar meelopen, maar moet goede reden:
Solutio & The I’s aber naturlich! :D

HardstyleLover90 27-10-2010 @ 17:59:55

iedereen stemmenstemmenstemmen! op solutio & i’s want het is een nek aan nek race zo te zien ..;)

Roy fff 28-10-2010 @ 15:59:05

Solutio & The I’s zekr :D

Blockside 23-11-2010 @ 17:49:39

Wie er ook wint: Ik gun het iedereen…..Zijn allemaal toppers van gozers!

Reageren