Fusion of Sound Tour – Outland live op Q-dance Radio

Vanavond staat Outland in Rotterdam in het teken van Zany’s Fusion of Sound Tour. Leuk nieuwtje is dat dit feest live wordt uitgezonden op Q-dance Radio.

Vanaf 22:00 wordt er live uitgezonden vanuit Outland in Rotterdam.

De timetable voor de Fusion of Sound Tour @ Outland is als volgt:
22.00 – 23.00 Jowan
23.00 – 00.00 Noisecontrollers
00.00 – 01.00 Showtek
01.00 – 02.00 The Pitcher
02.00 – 03.30 Zany
03.30 – 04.30 Zany vs. Zatox
04.30 – 05.00 Donkey Rollers
05.00 – 06.00 Neophyte

Radio Stream
De Q-dance Radio stream is hier te vinden:
http://www.q-dance.nl/playlists/q-hard.pls

Na afloop zullen de setjes hier te vinden zijn, hou het dus in de gaten!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-02-2009 om 13:47 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
Khadber 28-02-2009 @ 13:49:04

Jezus.. Ga ik een keer ergens heen, word het opgenomen :P . Hoop ik eens met wat te komen haha! Ik hoop dat DJ’s alsnog gewoon lekker feesten, maar goed.

Dennis Aka Mash 28-02-2009 @ 14:54:52

Dat betekend live setjes! (voor de live set liefhebbers).

Dj rudestylez 28-02-2009 @ 15:05:04

hoop dat de nieuwe inqontrol anthem in setje van noisecontrollers zit en here we fucking go bij showtek :)

Khadber 28-02-2009 @ 15:11:54

Geen zorgen, die zullen ze ongetwijfeld draaien. Showtek zeker! Noisecontrollers ook wel van overtuigd dat ze hem draaien, samen met nieuwe Sanctus vinyl. Pitcher zal wel Our Core/Serenity, Guardian Angel en Shine laten horen. Zany veel van zijn CD + zijn hits (Bleeding :confused: bah), Zatox hopelijk zijn nieuwe vinyl (Choirs enzo!), DR gewoon net eigen werk en Neophyte boeit me eigenlijk niet zo veel.

Sc0tTy 28-02-2009 @ 15:12:13

whehe, net kaartje besteld, ken ik mooi de volgende dag nog een keer de avond beleven :D

Jens 28-02-2009 @ 16:24:39

Ben niet zon liveset-liefhebber, maar ziet er niet slecht uit.
Die van The Pitcher wil ‘k wel eens horen …

jeffrey 28-02-2009 @ 17:00:53

Vet eindelijk een liveset van The Pitcher, ook Noisecontrollers.
Ga zeker luisteren vanavond hoop dat de kwaliteit goed is.

Ravenwood 28-02-2009 @ 17:52:59

ooh dan word het toch nog een leuke avond, zaterdag avond + TV = Bah

Nevada 28-02-2009 @ 19:11:52

Ik ben ook aanwezig

Jor-D 28-02-2009 @ 19:40:27

= ook aanwezig ^^

Ravenwood 28-02-2009 @ 22:08:37

wat ik nu hoor is wel goeie kwaliteit, hoop dat het voor de hele avond zo blijft

HardStyler 28-02-2009 @ 22:35:05

Ik vind het ook Goede kwaliteit,
Typische muziek voor een BANGELIJKE party te beginne :)
Zoals Stephy op – X-Qlusive Technoboy

Ravenwood 28-02-2009 @ 22:46:02

maar damn, die jowan draait wel lekker nummers hoor, echt een lekker setje. terwijl ik nieteens zoveel van dit soort muziek hou

ruben 28-02-2009 @ 22:48:43

Ja ik hou er ook niet van ; maar is wel lekker chill :p
Nog 10 minuten voor die helden ö

Don 28-02-2009 @ 22:53:39

Ben benieuwd wat de noisecontrollers te bieden hebben, zal vast wel tegenvallen als je daar staat en eerst noisecontrollers krijgt en daarna showtek :cry: ;)

Ravenwood 28-02-2009 @ 23:02:58

showtek :cry:

waren eerst mn helden, maar komen nu mn strot uit, ze staan echt overal :S

Don 28-02-2009 @ 23:09:32

Jaa echt he, heb vanmiddag qlimax dvd zitten kijken, en vond ze op qlimax al een drama, en dat kreeg ik vanmiddag weer even bevestigd :)

Ravenwood 28-02-2009 @ 23:17:25

op qlimax dvd is het helemaal drama. met die irritante DMW support liedjes

InQontrol09 01-03-2009 @ 00:07:37

geen geweldige set van de Noisecontrollers, al zal het nummer Ctrl Alt Del wel lekker knallen live:D

thedominator 01-03-2009 @ 00:19:27

Ben nu pas aan het luisteren showtek is nu bezig! ben benieuwd naar the pitcher :D

InQontrol09 01-03-2009 @ 01:12:35

Pitcher draait in de 1e 10min al bijna beter dan showteks hele set lol! :cry:

Sunboom 02-03-2009 @ 23:52:02

Ik ga eens even zoeken naar de livesetjes, ben benieuwd!

Sc0tTy 04-03-2009 @ 13:18:33

Wij kwamen binnen bij de laatste 20 minuten van Showtek en hadden dus de Noise Controllers gemist :(

Showtek vond ik, mss omdat ik nog maar net binnen was of omdat we op de bovenste balkon stonden, niet echt goed… ( je kon overigens vanaf daar zo een biertje in de nek van de dj’s of draaitafels gooien, je staat precies boven ze )

Daarna The Pitcher :) , gelijk in de zaal gaan staan. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lekker kon draaien, in het begin een paar eigen platen ( Serenity O+ en The Core :) ) en daarna wat producties van andere mensen en op het eind nog even Karma :)

http://www.youtube.com/watch?v=DCHX7f0ReoA
Toen was het tijd voor DE man: Zany :)
We stonden aan het eind van The Pitcher weer even op het balkon zodat we anderhalf uur konden knallen bij Zany :) Kon ik mooi nog even dit filmpje opnemen:

http://www.youtube.com/watch?v=FaKbJDRMU_k
Daarna de zaal in gegaan om lekker te gaan knallen :) Ik vond em zelf erg lekker draaien en ben goed los gegaan :) Nadat we wat drinken hadden gehaalt nog ffkes dit filmpje gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=sm0913ynnlg
Had alleen beetje lamme arme dus je ziet me van arm switchen :+

Toen Zatox op kwam dacht ik eigenlijk een beetje rust te gaan nemen om bij de Donkey’s te kunnen knallen, maar toen ik zag dat Zany back to back ging draaien met Zatox toch maar gebleven. Uiteindelijk een uber setje :) ( Ik wist niet van te voren dat ze samen gingen draaien )

Het moment was toen daar dat mijn favo artiest ging draaien: Donkey Rollers _O_
Iedereen hier heeft geklaagd over de hekken, maar ik was er uber blij mee, het was ontiegelijk glad vooraan en je kon niet hard los gaan zonder minimaal 1 hand aan het hek te hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Y-y0ijjKgSM
Dat ze op de dans vloer gingen draaien gaf nog een extra kick DV8 liep dronken voor ons neus en je kon goed met Zany en Jowan meekijken die met z’n 3′en erg veel lol hadden ( terug te zien in de filmpjes ).
De set zelf was gewoon weer een meesterwerk, met veel bekende en nieuwe plaaten, allemaal van eige makelijk natuurlijk :D
Mensen vonden dat het geluid te hard stond bij de Donkey’s, ik vond et juist relaxed, ff op het eind extra hard knallen met extra harde muziek :)

http://www.youtube.com/watch?v=F2_SetLU5A8
Met toeval heb ik deze nieuwe track opgenomen wat naar mijn mening een blijvertje is :)
Ik probeerde in te zoomen op de laptop omdat die door de schuddende vloer keihard heen enweer bewoog, maar dat zie je niet op het filmpje :{ Btw: Zany kan nog best goed MC’en :+

Het was daarna tijd voor de laaste act, maar zeker niet de minste: Neophyte
Wij waren eerst ff wat drinken gaan halen dus ik weet niet waar hij mee begon, maar toen we in de zaal terug kwamen waren er al veel mensen weg. Nadat het drinken op was kwam gelijk Redemption, god wat is dat een heerlijke track :D Na op nog wat andere nr’s gestampt te hebben was et om 5:30 voor ons ook tijd om naar huis te gaan.

Nog even snel shirt van Zany gehaalt ;) die met witte letters en dingen er omheen.

Al met al een perfecte avond :) Ik geef em een 9 alleen omdat de zaal glad was :(
Wat wel kick was is dat wanneer je stil stond de vloer echt trilde en dan bedoel ik echt op-en-neer ging.

Ps: alle filmpjes zijn HQ en met goed geluid, maar om een of andere reden krijg ik bij Silver Bullet en die dubbele Zany geen HQ linkje :( Ook zijn de namen op youtube al verranderd en hier nog niet

Reageren