Fusion Records start remix contest voor 100ste release

Producers opgelet: Er vallen plekken te winnen op een release van Fusion! Voor de 100ste release op het label van onder andere Donkey Rollers, Zany en The Pitcher is een remix contest opgezet.

In samenwerking met Trackitdown.net hebben zij van de volgende tracks remix tools vrijgegeven:

  • Donkey Rollers – Hardstyle Rockers (2004)
  • DJ Zany – Widowmaker (2006)
  • The Pitcher feat MC Renegade – Smack (2010)

Deelname in jouw eigen stijl is mogelijk door te mailen naar [email protected] met als onderwerp FUSION100. Alle deelnemende tracks moeten als 192kbps MP3 gestuurd worden en mogen maximaal 10 MB groot zijn. Er mogen geen downloadlinks meegezonden worden. Zorg dat in de ID3-tags duidelijk staat welke track die je remixt wat je email adres is. Finalisten worden gevraagd om hun track als 16 Bit, 44khz WAV te sturen, uiteraard gemasterd. De winnaar zal door het Fusion BV team gekozen worden en zal als de 100ste release van Fusion uitgegeven worden.

De andere regels voor de competitie:
De remix tools zijn gratis te downloaden, maar blijven eigendom van Fusion Records. De samples mogen niet buiten de remix contest gebruikt worden.
Samples met copyright mogen niet gebruikt worden. Er mogen wel gratis loops, samples en opnames in combinatie met eigen presets gebruikt worden.
Door mee te doen accepteer je de regels en word je ingeschreven voor de Trackitdown mailinglijst (uitschrijven ieder moment mogelijk).

De deadline is 4 april 2011 om middernacht.

Voor meer informatie kun je terecht op www.fusionbv.com. Ideeën en tips kunnen gedeeld worden in het hiervoor aangemaakte topic op Hardtraxx.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-03-2011 om 23:35 door Khadber | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
Sunrise8 09-03-2011 @ 23:40:16

Heeeel vet, jammer dat ik nog niet zo ver gevorderd ben om. Hier iets leuks mee te doen

stefaneke 09-03-2011 @ 23:44:28

Vette actie van fusion!

Envious 09-03-2011 @ 23:53:31

even kijken of we er wat leuks van kunnen maken! :)

Sainen 09-03-2011 @ 23:56:13

Leuk dat ze dit doen, jammer dat het op de 100ste release moet komen. Had er heel iets anders van gehoopt.

Stynz1234 10-03-2011 @ 00:11:53

waar kan ik nou precies die tools vinde dan?
krijg nergens op fusion site gevonde///

tkx

patrickjeb 10-03-2011 @ 00:13:58

Een platencontract zeker? :P
Wie weet..

Zeker vet dat ze dit doen! Jammer ben ik geen producer ^^
Ik hou het bij kloten met VDJ en over paar maandjes CDJ’s (l)

patrickjeb 10-03-2011 @ 00:14:30
Hard Twins 10-03-2011 @ 00:15:44

We zullen eens kijken of ik er iets van bak. Zie wel ga gewoon op mijn gemakje aan een nieuwe kick beginnen.

QonFuzion 10-03-2011 @ 00:43:06

Leuk leuk leuk!

Khadber 10-03-2011 @ 08:22:34

Veel succes iedereen!

iSenSe` 10-03-2011 @ 09:58:06

ben het idd met Sainen eens. Voor de DJ wel vet om op de 100ste release te staan. maar had zelf wel iets groots van hunzelf verwacht zeg maar, een dikke mashup of remakes oid.

DarkSymphony 10-03-2011 @ 11:18:28

had iets heel anders verwacht maar vet dat ze dit doen!!
had wel liever iets anders gezien maarja

WIJNUH 10-03-2011 @ 12:12:28

Dit is natuurlijk ook voor Fusion een goede manier om talenten te kunnen spotten

Dakpan 10-03-2011 @ 12:49:18

Eens met Sainen, kom dan met vette collabs ofzo ipv zo’n remix contest

Squit 10-03-2011 @ 13:26:38

Succes voor degene die er aan mee gaan doen. Ben benieuwd naar de resultaten :) !!

thedominator 10-03-2011 @ 13:27:30

Ik ga het ook eens proberen ^^

FR3D3R1K 10-03-2011 @ 17:11:57

Snel maar eens aan de bak, denkik dan! ^^

Btw, Fella’s, wie heeft er gezegd dat die 100ste een 1-tracker wordt? ;)

Hard Twins 10-03-2011 @ 18:36:35

@Fr3d3r1k interpretatie ;) :p
Hier gaat hij al lekker. :)

katamaran 10-03-2011 @ 18:36:42

@ Dakpan, inderdaad, heeft de niet-producer/dj maar de gewone luisteraar veel meer aan. Voor die groep die wel dingetjes produced is het natuurlijk wel vet, maar voor een overgroot deel is het minder. Want ik zit nou niet echt te wachten op een onbekende remix van Hardstyle Rockers.

Nego 10-03-2011 @ 18:41:16

Eens kijken of we hier iets mee kunnen :)

KSwoosh 11-03-2011 @ 11:08:44

ben benieuwd wat hier uit gaat komen :P

Neilio 11-03-2011 @ 12:39:23

Ik doe sowieso mee :)

Hardlover15 11-03-2011 @ 20:07:43

haha ik doe mee, maar de mijne hoeven ze niet te beluisteren, klinkt nerges naar :p

BuzzLightyear 12-03-2011 @ 20:55:54

Ik had toch op wat anders gehoopt voor de 100ste release eerlijk gezegd… Maar goed, ik geef het een kans. Ik ben benieuwd wat hieruit komt rollen. :)

RealStylerz 18-03-2011 @ 15:48:13

is het eigelijk toegestaan als je 2 tracks wil sturen want dat zie ik er niet bij staan en heb er inmiddels al 1 af en heb de smaak goed te pakken :)

Reageren