Gostosa project gestopt en geflopt?

Sinds gisteren lijkt het Gostosa-project van Scantraxx de nek te zijn omgedraaid. De website staat op zwart, haar Myspace-account is verwijderd en haar laatste boeking op 1 mei in Rodenburg is vervangen door Krusaders. Een kort overzichtje van toen naar nu.

Maart 2009: Gostosa – What’s Going On. De track die in de Headhunterz top 10 van maart stond. Gostosa, die naam kenden we nog niet. Er werd ook op Hardtraxx direct een topic over geopend. Gespeculeerd over de mogelijke naam en wat het in zou houden. Er werd wild gespeculeerd over aliasses met Technoboy of een samenwerking. Niets bleek minder waar.

Juli 2009: Gostosa laat voor het eerst haar ware gezicht zien. Op de line-up van Q-Base pronkt haar naam. Ook komt haar website online, evenals een filmpje met daarin een fotoshoot en wat stukjes uit haar dagelijkse leven. Ook valt te zien dat Headhunterz de verantwoordelijke achter de producties is van Gostosa.
YouTube Preview Image
Naast What’s Going On zal Never Say Never uitkomen op een vinyl.

Augustus 2009: Als verassing komt Gostosa eventjes bij de boeking van Headhunterz in Dieka. Ze heeft daar 20 minuten gedraaid. Althans.. Gedraaid? Bij een ander filmpje is duidelijk te zien dat Headhunterz een fader omhoog schuift. De eerste reacties waren natuurlijk al snel gemaakt.
YouTube Preview Image
YouTube Preview Image

September 2009: Q-Base. De eerste officiële booking van Gostosa. De reacties van de feestgangers spraken boekdelen. Quote van Partyflock: “Draailes op Q-base? Niet te geloven. Minachting van je publiek. Leer dat wijf eerst draaien voordat ze zichzelf daar voor lul zet. Genoeg gasten die wel een set op Q-base verdienen, geef die maar een kans.”
Ook kwam in deze maand What’s Going On/Never Say Never uit. Met name Never Say Never verkoopt bijzonder goed.

Na een vroege booking op Headhunterz @ Outland bleef het een tijdje stil rond Gostosa. Wel werd er een nieuwe track gemaakt, Sutra, een enorm zomerse plaat die het goed deed op de dansvloer.

Nieuwjaarsnacht 2010: Gostosa wordt gepresenteerd door The Prophet. Na Q-Base dus een nieuwe introductie. Het resultaat bleef helaas hetzelfde. Ze zat er zonder problemen gigantisch naast en wist dat ook niet te verbergen. Uiteindelijk gaf ze de koptelefoon maar aan The Prophet, die alles wel snel recht wist te leggen. De set is uiteindelijk ook niet uitgezonden.

Maart 2010: Sutra en een Cold Rockking remix, geproduceerd door Wildstylez, gaan in de verkoop. De plaatjes doen het goed en worden ook met grote regelmaat gedraaid. Ook is er een nieuwe booking voor Gostosa op 1 mei.

27 April 2010: Website en Myspace van Gostosa liggen plat. Haar laatste boeking is weggehaald, Krusaders vervangt.

Uiteindelijk is dus gebleken dat een mooie vrouw promoveren tot DJ niet het gewenste effect heeft gebracht. De meningen waren redelijk unaniem: niet kunnen produceren gebeurt wel vaker, maar dan ook niet kunnen draaien.. Wat dan wel?



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-04-2010 om 20:46 door Khadber | Translate:

Reacties (80)

Plaats reactie
TheDizZorder 28-04-2010 @ 20:49:06

ik moest lachen … hehe :D

redlabel 28-04-2010 @ 20:52:11

x2, was een leuk project geweest als ze had kunnen draaien, de producties zelf had gemaakt en de boekingen eerlijk had verdient idd.

Markos 28-04-2010 @ 20:55:15

Zou leuk zijn als we wat achtergrond informatie kregen van Scantraxx, maar dat zit er niet in denk ik.

SvdH 28-04-2010 @ 20:59:19

Hahaha! Dat mens kon ook echt niet draaien!
Ook bij HHZ @ Outland, moest MC villain af en toe bij springen! :D

Jorea88 28-04-2010 @ 21:25:07

Wat kunnen vrouwen nu wel goed dan… :p :p

ThaOwner 28-04-2010 @ 21:32:16

Volgens mij heeft hhz gewoon een nieuwe vriendin :D :D

Niekker 28-04-2010 @ 21:34:56

heb de set meegemaakt op qountdown, had ook snel in de gaten dat the prophet al het werk deed…

Negert 28-04-2010 @ 21:37:35

Geflopt, stop er maar mee. ^^

Partyl0ver 28-04-2010 @ 21:40:03

@ tha Owner
zou die nie verkeerd voor mekaar hebben dan :P

Love_Fulfilled 28-04-2010 @ 21:40:42

Dit zat er natuurlijk al aan te komen ^^ ..

Rik 28-04-2010 @ 21:41:58

“Het was een fijne samenwerking, bedankt voor 2 platen en 3 boekingen”.

Dat is er 1 van tempo-team. :)

C-Mind 28-04-2010 @ 21:44:33

Zag je vantevoren al aankomen dat het niks zou gaan worden
NeXT please :P

Maarten 28-04-2010 @ 21:47:11

ik vond dat de invloed van Headhunterz in sommige vinyls van haar echt overduidelijk te horen is.. Maar ze had wel weer wat.. (l)

sanderovic 28-04-2010 @ 21:48:24

Dat was te verwachten. Haar tracks nja gewoon headhunterz tracks met misschien haar inbreng waren al niet ge-wel-dig. en draaien kon ze nie

NoiseHunterZ 28-04-2010 @ 21:49:58

waneer is het tijd dat ik een keertje mag draaien voor scantraxx en nummers mag maken met hhz kheb dikke tieten en zie er geil uit

ThaOwner 28-04-2010 @ 21:52:21

Lang leven Dailucia (l)

C-Mind 28-04-2010 @ 22:06:17

@ noisehunterz

misschien zie je er lekker uit op een andere planeet maar op deze bol niet ;)

koop eerst maar een fatsoenlijke tonduse :p

Merlijn 28-04-2010 @ 22:19:35

Hoera.

KSwoosh 28-04-2010 @ 22:32:04

eindelijk!

BassApplyer 28-04-2010 @ 22:45:03

Hoppa!
Ze mag blij zijn met Hhz , die verdiend & heeft zo een leuke levenstijl,
Die kan wel muziek maken ^^
dat moet ze ook niet probere mee te profitere

NoiseHunterZ 28-04-2010 @ 22:51:10

haha c mind zag niet dat er 1 mm op stond :cry:

Jeroen! 28-04-2010 @ 22:56:57

HIEP HIEP HOERA! HATSIKIDEE!

CaLLitMusiC 28-04-2010 @ 23:04:01

Oh god ja, daar was ik bij toen in dieka wat een drama zeg :P
weg ermee

TheArchitectDJ 28-04-2010 @ 23:07:35

tjah wel een dikke flop idd..

maja ik snap het ook wel, je bent enthousiast en je vind de muziek leuk en ‘iedereen’ wil tegenwoordig wel bekende DJ worden..
nou als je dan al zo makkelijk toegang hebt.. doe het dan ook GOED en bouw het op en ga niet niks doen en leven alsof je gelijk ineenkeer een artiest bent..

en Willem? die was gewoon smoor.. reken maar dat dit hard voor hem is

in het begin vond ik het nog best leuk idee zoon nieuwe artieste blabla en ik ben niet snel een hater maar dit is wel een beetje jammer

maarja zal allemaal wel ik ben nu 4 jaar nonstop aan het producen en schiet al aardig op haha en ik ga niet gelijk lopen promoten en aandacht zoeken. beter gewoon jezelf bewijzen door je daden. miss horen jullie ooit nog wel wat van me. punt ;)

maar hoe zij het heeft aangepakt.. :cry:

TakkU 28-04-2010 @ 23:10:11

Ik geloof overigens niet dat t helemaal voorbij is tussen Willem en Gostosa… Denk dat dit project gewoon stop gezet is!

Kay 28-04-2010 @ 23:16:43

Jammer dat ze weg is. Ze draaide altijd alleen maar hitjes..

En ze is natuurlijk ook gwn echt lekker (l)

oostzaner 28-04-2010 @ 23:30:19

als ze die chick nou eerst leerde draaien voordat ze haar on stage gooiden. Was er niks aan de hand geweest. die nummers waren wel goed te doen. Ze waren dan wel niet gemaakt door haarzelf, maar zij had dit ook kunnen leren waardoor ze na een half jaartje ( of wat langer) haar eigen nummers kon maken en dat hhz ze dan “na ging kijken” met uitleg zodat ze daar ook weer wat van leert, maar ja dat hebben ze niet gedaan waardoor het flopte.
Idee: Goed
uitvoering: Onvoldoende

Zaparaz 28-04-2010 @ 23:35:31

De producties van de allias Gostosa vond ik heerlijk, die mogen van mij best blijven

Timonneke 28-04-2010 @ 23:41:26

@thearchitectdj
” ‘iedereen’ wil tegenwoordig wel bekende DJ worden.. ”
doet me denken aan een nummer..
DJ Coone – Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan RMX) :D

redlabel 28-04-2010 @ 23:52:52

wel in het belgisch he

watcherob 29-04-2010 @ 00:12:14

Dat werd tijd zeg! Dit was een schande voor de toch al flink beschadigde hardstyle scène. Niet kunnen draaien en niet kunnen produceren maar dan wel op Q-base en Qountdown staan terwijl er tientallen Dj’s aan het zwoegen zijn voor een booking ergens en die wel kunnen draaien en/of produceren. Dit “project” was een belediging voor muziek in het algemeen.

Mike-O 29-04-2010 @ 01:34:30

@ ThaOwner
Dailucia heeft ook grove fouten gemaakt op in qontrol:P

Perry’d 29-04-2010 @ 04:40:35

@Mike-o Wat je op de livesets ook heel goed kunt horen haha. Gelukkig was het maar een half uur hehe.

Korsakoff effect heeft iig niet bij haar gewerkt.

Laat d’r maar lekker wat modellenwerk doen enzo.

Iemand het nummer van Jan Heemskerk? Die heeft vast interesse hehe ;)

kip plop 29-04-2010 @ 07:58:37

faal :)

Theone 29-04-2010 @ 09:14:21

Watcherob

Dat werd tijd zeg! Dit was een schande voor de toch al flink beschadigde hardstyle scène

Weggaan, en nooit meer terugkomen voor jou ;P
^^

San Miquel 29-04-2010 @ 09:18:02

Heeft nóg lang geduurd….!

roberttt 29-04-2010 @ 09:48:40

gelukkig maar..

Saimen 29-04-2010 @ 10:51:16

Eindelijk! Holladiejeee!

Millard Fillmore 29-04-2010 @ 11:02:23

was te verwachten

Mol 29-04-2010 @ 11:02:55

Goedzo.

StylxZ 29-04-2010 @ 11:27:22

Er is altijd een betere..

Maar seriously, wat kan ze wel?

NoiseHunterZ 29-04-2010 @ 12:17:20

pijpen?

JolleNL 29-04-2010 @ 13:13:19

Lol NoiseHunterZ
Wel goed dat dit project is stopgezet trouwens, lege tracks en ze kon niet draaien.

Absolutsen 29-04-2010 @ 13:26:43

Haha.. wat een heerlijk stukje! :D

tetske 29-04-2010 @ 13:44:10

geweldig nieuws uit scantraxx land dus :D

iSenSe` 29-04-2010 @ 14:46:05

leuk bericht!
Leuk om die geschiedenis er ff bij te halen om te laten zien dat het al FLUT begon!

@ Maarten, ja tuulijk had ze wat!
100% neukgehalte, dat had en heeft ze nog steeds

Sam 29-04-2010 @ 15:06:19

stephanie stays the queen!

Pithune 29-04-2010 @ 15:13:40

Tja je kan blijven promoten tot je een ons weegt… als je niet de talenten ervoor hebt :) > de pan uit

evasive 29-04-2010 @ 17:30:58

hard… maar goed, doe dan maar dailucia of stephanie idd!!

NaarDeQlote 29-04-2010 @ 17:34:29

Fail! :p

Jean 29-04-2010 @ 17:41:42

hahahahaha!!

top stuk hierboven! :D

het ziet er alleen wél naar uit dat alle, maar dan ook alle mensen elkaar ook niets gunnen,
gaat lekker in de wereld..

beetje jammer..

jean

Arien 29-04-2010 @ 17:55:32

Iedereen rustig blijven! :D

NoiseHunterZ 29-04-2010 @ 18:38:23

@ dj jean hoezo elkaar niks gunnen we gunnen het haar niet omdat ze niks kan alleen maar met haar tieten zwaarien

Jean 29-04-2010 @ 19:34:09

Het is en blijft ook gewoon een mens, dat wordt wel is vergeten..

Nu is het Gostosa, gister was het Headhunterz, straks Noisecontrollers, Prophet of Zany of wie dan ook.. Er is nl altijd wel wat te zieken en te zeiken..

Laat zélf maar is zien wat je kan, tot nog toe zie ik hier op de gehele site alleen maar afkeurende woorden,
is dat alles wat we tegenwoordig nog kunnen?
Mss is van mens tot mens leren te kijken?

:)

Atraxisz 29-04-2010 @ 19:56:45

@ Jean

Er zijn artiesten die er WEL alles voor doen om door te breken. Dat ze hier kritiek leveren vind ik alleen maar begrijpend. Zij heeft de kans gekregen om het te gaan maken, maar ze heeft het verknalt en dan word je hard onderuit gehaald..

Pithune 29-04-2010 @ 20:54:01

@NoizeHunterZ
grof gezegd, maar wel de harde waarheid

@ Atraxisz
Vergeet ook absoluut niet dat het hier om een vrouw gaat, die kijken anders tegen dj/producing aan dan mannen.
Als een vrouw er echt voor gaat in de muziek dan stopt ze daar moeite in.. mijn impressie van die videos is meer dat ze ‘t doet voor de glamour dan voor de muziek …

G1LL 29-04-2010 @ 21:16:35

Best een lekker wijf, maar als ik hoor hoe ze draait etc, denk ik dat dit een goede stap is!

the sidespinnars 29-04-2010 @ 22:15:01

een lkkr wijf en daar houd het op :D :D

RoBinVdHaRdStYleR 30-04-2010 @ 09:08:28

haha ik wist het :D

Martinos 30-04-2010 @ 10:28:18

@ Tha Owner “Lang leve Dailucia” ?? :confused:

Laat die chick ook eerst maar even leren draaien….wie biedt zich aan?
Eenmaal….andermaal…..?

Dimitrovic 30-04-2010 @ 10:43:01

Ze kan zich beter leren omdraaien kan ze mooi achter de ramen werken ^^

J 30-04-2010 @ 12:03:48

Ik vind het sneu voor haar..
Ze is daar gewoon neer gezet zonder enige goede voorbereiding of wat dan ook..
Ze is voor schut gezet door de mensen die haar dat podium op hebben geduwd.
Nu komt ze over als een onnozel dom wicht, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo is..
Who knows wat ze haar beloofd hebben.
De tekst van what’s goin’ on slaat nu gewoon als een lul in een bord pap.
En ik vind het tenenkrommend, maar vind het vooral ook echt heel erg zielig..
Deze meid krijgt nu een kar stront over zich heen, terwijl ze er misschien zelf niets aan kan doen..
-_-

RoBinVdHaRdStYleR 30-04-2010 @ 12:25:05

Ze kon er wel wat aan doen J… gewoon niet doen? als je weet dat je er niks van bakt…

H4rdstyleLova 30-04-2010 @ 12:36:28

Indd ze zal zelf toch ook wel hebben gedacht van , wat doe ik hier ? ^^ Terwijl er zoveel talent is die graag op wat grotere feesten wil draaien , zo zie je maar weer wat een stomme invloed scantraxx heeft samen met Monopolie Q-Dance..

royix 30-04-2010 @ 15:29:04

Mooi zo! In qontrol wat een dieptepunt met die neppe outblast euhh Korsakof, van de tv geplukte moedertje Dailucia en paaldanseres stephy die eerst op Activator zn paal reed en nu na lang vreemdgaan tby zn vriendin is .
Ze laten zich door anderen produceren en gebruiken door organisaties en mannen, dan ben je toch een hoer? En het publiek vind het nog mooi ook die commerciele zooi, nou ik heb liever een echte artiest dan zo een afgelikte boterham.

gostosa weg, mooi nu de rest van die nepprojecten nog en kan het dan weer over de muziek gaan? want zo gaat hardstyle kapot!

J 30-04-2010 @ 15:48:21

http://www.youtube.com/watch?v=BrAaBgS58OU
Ahw well, it stays nice, really nice :D

J 30-04-2010 @ 15:58:54

@RoBinVdHaRdStYleR: Ik begrijp wel wat je bedoelt.. Maar je ziet toch hoe onnozel ze is?
Die begrijpt er helemaal niks van.. IQ van een hansworst.. En daarom is het zielig.
Dat is misbruik maken van ;)

Robz 30-04-2010 @ 17:51:54

Scantraxx :cry:

RoBinVdHaRdStYleR 30-04-2010 @ 18:53:00

@J: tsja als ze echt zo dom is… spannende interview trouwens… i really reaaally like it :roll:

J 30-04-2010 @ 22:46:44

:D

Dustydus 02-05-2010 @ 13:37:28

@ Martinos ey en dalucia kan zeker wel draaien ja !

beter krijgen de Krusaders nu een kans !

Headhunters blijft toch wel nummers maken dus :P

Shenkie 02-05-2010 @ 16:03:35

@ Dustydus grapjas , dailucia bakt er nogsteeds niks van , na al die jaren …

royix 02-05-2010 @ 17:59:09

@ Dusty ja the Pitcher kan ook draaien maar die doet niet alsof ie zelf zn nummers maakt maat, die wijven doen dat wel en die leugenaars worden nog geboekt ook ten koste van echte artiesten die t veel harder verdienen !

Flixx 02-05-2010 @ 22:46:59

jammer, Sutra was wel een heerlijk nummer alhoewel dat nummer voor 100% is gemaakt door Headhunterz.

D.D 04-05-2010 @ 14:02:12

Scantraxx Happy hardstyle label :p
@Royix je hebt helemaal gelijk.
De laatste jaren gaat het steeds minder om de muziek.

D-tail 07-05-2010 @ 21:47:02

ha.. HA.. HAHAHA.. wel sneu eigenlijks, maarjah eigen schuld
al die hard werkende dj’s die zo veel moeite doen om er tussen te komen en zij
pijpt HHz een keer en ze krijgt geld om gekleed als stripper op q-base te staan.

Wen-DJ 12-05-2010 @ 14:45:23

En dat op mijn verjaardag :p

Weetgeennaam 12-05-2010 @ 15:24:33

Dat 2de filmpje oh oh oh wat tenenkrommend >.<
Je ziet haar raar doen met dr handen en een beetje heen en weer te huppelen, maar het mengpaneel aanraken?
En over die mensen vooraan maar te zwijgen :confused:

Kaap 26-05-2010 @ 07:02:20

Gerechtigheid…