Gratis releases van Coone & The Pitcher

Deze week hebben een 2 artiesten gratis tracks weggegeven, namelijk “Partystarter” van Coone en “Twist & Shout” van The Pitcher.

Allereerst was afgelopen zaterdag de gratis release van DJ Coone. De voorman van Dirty Workz heeft zich de afgelopen tijd op Hardstyle gestort en daaruit kwam de track “Partystarter”. Deze zou vrijkomen na 5000 youtube-views van de preview. Dit aantal werd al in 1 dag gehaald en dus verscheen de track online.
YouTube Preview Image
De track is hier gratis te downloaden.

Maandag kwam The Pitcher met nieuws. De veel bediscussieerde track “Twist & Shout” is via zijn twitter-account vrijgegeven. De remake van The Beatles viel bij sommigen niet in goede aarde. Toch is deze track vrijgegeven en hier gratis te downloaden.
YouTube Preview Image

Houd hardtraxx.nl in de gaten voor meer (soms gratis) releases!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-06-2010 om 09:19 door Khadber | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
HSaddict 08-06-2010 @ 09:29:58

Twist & Shout, die mag ook wel gratis :p
Partystarter nog niet gehoord ;)

bRt_ 08-06-2010 @ 09:44:07

OW i’m the Partystarter!

JolleNL 08-06-2010 @ 09:45:24

Partystarter wel leuk die andere niet.

patrickjeb 08-06-2010 @ 09:49:21

Wat Jolle zegt (A)
Twist & Shout is gwoon erg, bn beter gewend vn The Pitcher

cosmic 08-06-2010 @ 10:06:36

Twist en shout is gewoon grappig en word weer veel te serieus genomen door iedereen.

Perry’d 08-06-2010 @ 10:06:57

Partystarter is wel lache.

Twist & Shout is gewoon een leuke gimmick.

Vond het tijdens de Zany Show wel lache iig :D

stefaneke 08-06-2010 @ 10:19:51

Twist & Shout is gewoon een “lol” projectje van the Pitcher lijkt mij.

InfeQted 08-06-2010 @ 10:42:15

Ik vind ze allebei anders vet, Partystarter vind ik eigelijk een van de eerste lekkere releases van Coone, want deze track is wat harder dan een paar van zijn vorige releases. En twist en shout is lekker energiek en houd het tempo er goed in. En alsnog het is gewoon een ouwehoer track denkik, want als je kijkt naar zijn komende release (Here for the future) zit er wel een enorm verschil in :P

Addo 08-06-2010 @ 10:43:36

Die twist & shout is hilarisch :roll: :D

Martinos 08-06-2010 @ 10:51:41

Twist & Shout is wel tof, maar Partystarter is pas echt lekker!
Over Partystarter: Blij om te zien dat die 5.000 views zo makkelijk werden gehaald! Had je zelf ook verwacht, Koen? :) Goed gedaan hoor!
Over Twist & Shout: Zat er dik in natuurlijk, dat deze free release werd. Niemand vond het iets, maar ik vind het wel een goed gevonden projectje; zeker in deze festival-periode.

QBF-FR 08-06-2010 @ 11:20:03

Vind het allebei niets… :D

Atraxisz 08-06-2010 @ 11:22:23

Twist & Shout niet eens downloadwaardig!

Josh-T 08-06-2010 @ 11:39:50

al dat gezeik op Twist & Shout.. ik vind het gewoon een grappig nummer

Q-dance4live 08-06-2010 @ 11:50:49

TWIST & SHOUT…. die gaat het fantastisch doen op de festivals!!!

Let op mijn woorden! :p

NaarDeQlote 08-06-2010 @ 12:05:43

Beide zijn heerlijk :D

Khadber 08-06-2010 @ 12:21:02

Beiden eigenlijk wel leuk :) .

DJ ShaG 08-06-2010 @ 13:55:23

Ik vind ze allebei wel lekker ja!

mutagenx 08-06-2010 @ 14:01:58

partystarter klinkt goed maar lijkt me gewoon een hardcore track omgezet naar hardstyle
art of fighters vs mad dog – party starter. wel een beetje spijtig kon meer in zitten.

Kryptica 08-06-2010 @ 14:44:27

Ik vind Partystarter wel vet ;) Leuke intro, leuk nummertje om live te draaien. Die Twist & Shout is ook wel redelijk ^^

Er staat wel een kleine typfout in het tekstje :D Deze week hebben een 2 artiesten => die “een” moet weg ;)

dj bassjunky 08-06-2010 @ 17:01:41

Pff naar mijn mening echt 2 waardeloze tracks.. Partystarter in de hardcore versie vele malen beter, en de beatles kom op zeg.. :cry:

derniels 08-06-2010 @ 17:43:07

Ze dachten we zetten ze bij elkaar op het forum anders krijgen we 2x negatieve reacties. Nu heb je alles in 1 keer.

jeone 08-06-2010 @ 18:18:50

The partystarter vind ik wel nice

Jur 08-06-2010 @ 20:50:08

@Josh-T, eng hè… smaak…
2 waardeloze tracks die het (ver)kopen niet waard zijn.

the sidespinnars 08-06-2010 @ 21:22:38

ik vind ze niet egt spectaculair :s

Mystic Dummy 08-06-2010 @ 21:37:54

nu snap je ook waarom ze free zijn >.<

Shevie 08-06-2010 @ 21:39:55

Beatles + Pitcher = Dikke win. (l)

Mike-O 08-06-2010 @ 21:44:31

partystarter is vet, die andere moet ik nog even aandachtig beluisteren :P

Sancti 08-06-2010 @ 22:21:36

haha, die Twist & Shout is geniaal :P

iSenSe` 08-06-2010 @ 22:28:44

is toch leuk ^^

PDB1987 14-06-2010 @ 11:28:08

Is wel tof. Die van Coone klink lekker. Die van The Pitcher gaat het toch goed doen op festivals denk ik.

M-bition 14-06-2010 @ 11:30:14

@PDB1987: Ik had ook de gedachte dat twist & shout het goed zou doen op festivals maar ik heb hem toch echt niet gehoord afgelopen zaterdag.. Had hem daar wel verwacht ;)

Reageren