Gratis releases van Headhunterz, Isaac, Ran-D en D-Block & S-te-Fan

Afgelopen week is er een stortvloed aan gratis releases geweest. Onder andere Headhunterz, Isaac, Ran-D en D-Block & S-te-Fan hebben gratis te downloaden tracks online gezet. In dit bericht een overzicht.

Headhunterz – Wotnotwoz (download)
Allereerst is er Headhunterz – Wotnotwoz. Gebaseerd op een Housetrack van Erik Prydz en Steve Angello heeft hij deze track voor het eerst gedraaid op zijn live-act van Hard Bass 2009.  Deze werd ontzettend goed ontvangen, maar mocht niet worden uitgegeven. Headhunterz heeft hem dit weekend online gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=LdPnK-cjMTM

Isaac vs. Simian – We Are Your Friends (download)
Als tweede hebben we Isaac. Hij heeft een remix gemaakt van de bekende Housetrack “We Are Your Friends” door Justice Vs. Simian. Deze is op de afgelopen Qlimax-editie twee maal gedraaid en sloeg goed aan bij het publiek. Deze mocht echter ook niet uitgegeven worden wegens rechten. Nu is hij gratis weggegeven door Isaac.
http://www.youtube.com/watch?v=iZ_tDNUXKl0

Ran-D & Adaro – In For The Kill (Bootleg Remix) (download)
Vervolgens hebben we Ran-D. Hij heeft met Adaro een bootleg van In For The Kill van La Roux gemaakt. De track was al regelmatig in zijn sets te horen en ook onder andere Zany draaide deze track met regelmaat. Uiteindelijk is deze dus gratis weggegeven.
http://www.youtube.com/watch?v=kJ-7ZL7ZyEc

D-Block & S-te-Fan – War Coz I’m Hard (2010 Edit) (download)
Eerder deze week hebben D-Block & S-te-Fan hun 10.000e fan mogen verwelkomen op Facebook. Om dit te vieren hebben ze hun 2010 edit van War Coz I’m Hard weggegeven. Deze hebben ze onder andere op Defqon.1, De Q-Dance Feestfabriek en Decibel ten gehore gebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=UOYD8-FsjDM

Voor meer releases, check het releases forum.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-12-2010 om 14:12 door Khadber | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Jesper_ 20-12-2010 @ 14:30:05

In for the kill (l)

Vishengel 20-12-2010 @ 14:34:39

En misschien komen er nog wel meer :D

Sunrise8 20-12-2010 @ 14:44:39

@vishengel: als ik hun twitter & facebook moet geloven wel ja haha. iedereen gaat massaal gratis releasen. Waarom? geen idee, maar het bevalt me wel :P

katamaran 20-12-2010 @ 14:56:13

Woznotwoz & In for the Kill ^^

sankara 20-12-2010 @ 14:58:01

waarom omdat het moeilijk is winst te halen uit tracks te verkopen denk ik.
het illegaal downloaden komt harder op + dat hardstyle een feestmuziek is…

Oxbow 20-12-2010 @ 15:01:28

Jongens leer eens begrijpend lezen, het heeft vooral te maken met rechten om ze kunnen verkopen/uitgeven. Die hebben ze niet en als tegemoetkoming voor wat meer views/facebook likes geven ze die dan weg, zodat wij er alsnog lol van kunnen hebben ;)

HardStyler 20-12-2010 @ 15:07:44

Mooie kerstcadeautjes ^^

Woebe 20-12-2010 @ 15:11:43

Dankje, dat is echt lief ! :P

Hard Twins 20-12-2010 @ 15:31:07

me want more :$

Hardlover15 20-12-2010 @ 15:33:23

Mooi kerst cadeau toch? :D

E-rik 20-12-2010 @ 15:34:57

a-lusion komt er ook nog bij
bron: twitter

Nego 20-12-2010 @ 16:30:36

Die van ons stond ook geplant maar komt nu later :)

Pommer 20-12-2010 @ 17:10:59

mooie acties :)

Zirkumflex 20-12-2010 @ 17:25:16

Dankjewel kerstman

HARDSTYLE_XD_tbse 20-12-2010 @ 19:16:31

hopen dat er nog komen

dit is al een geweldig kerstcadeau :p

Daveytl 20-12-2010 @ 19:32:24

Me wants more stuff like this!
Misschien Crypsis & Chai Reaction- Furious :) ?

partypaus 20-12-2010 @ 19:47:12

Woznotwoz!

het blijft 1 van de beste platen die HHZ heeft gemaakt =D
en nu is die uit!!!!

HardstyleLover90 20-12-2010 @ 19:52:13

wotnotwoz, top plaatje hoor!

letwan 20-12-2010 @ 20:03:43

jup headhunterz heeft weer een heerlijk nummer gegeven, maar die van Ran-d is egt te bagger zeg:(

stefaneke 20-12-2010 @ 20:15:46

@ letwan, lol? In for the Kill bagger?

DeliXXL 20-12-2010 @ 20:17:54

Kerst valt vroeg dit jaar!!! (l)

KSwoosh 20-12-2010 @ 23:22:45

lekkere tracks hoor ^^

RS. 21-12-2010 @ 00:19:53

Furious, ik zeg doen!:D

bob marok 21-12-2010 @ 00:40:20

The Pitcher gaat ook nog een free release geven met kerst, volgens zijn twitter

Koene 21-12-2010 @ 09:05:20

Bioweapon heeft ook enigszins dit idee:

Bioweapon op Twitter:
“It goes without saying that we want to give you guys something for Christmas, I wonder if we can finish a special holiday track in time…”
about 6 hours ago via Twitter for iPhone

The Q-Stylerzz 21-12-2010 @ 11:33:38

Hopen op 2 Sidez – God :idea:

TheDizZorder 21-12-2010 @ 11:39:20

ik vind het leuke acties, alleen wat ik niet snap. Ik zie nog wel is reacties voorbij komen dat het allemaal overdreven is etc. En dat wordt gezegd in een tijdperk waar vooral in de dancescene denk ruim 80 tot 90% van alle releases al “gratis” dus illegaal worden gedownload… en juist die mensen gaan nu zeuren dat er zoveel Free Releases zijn?? Ik vind het maar een raar verhaal.

Maar altijd leuk om in deze tijd van het jaar wat extra’s te doen voor je fans :)

Koene 21-12-2010 @ 13:25:13

Nog een:

Edward & Roy (Beatproviders)
“Furthermore, for those who missed it on our Hyves page.. You can download ‘Beat Providers – Second Opinion’ for FREE @ http://www.beatproviders.eu

“Consider it as a little ‘christmas gift’ :-) and gues what… It’s a .WAV file so get it while you’re @ it #goodmood”

dutch_hardstyle 21-12-2010 @ 14:00:45

stuk voor stuk lekkere tracks! bedankt mannen! :)

mutagenx 21-12-2010 @ 20:35:18

i like :p

Wous1989 22-12-2010 @ 12:19:39

nu nog psyko punkz – ‘eternity’ en ‘not an addict’ :D

Nightmarez 22-12-2010 @ 12:52:18

Lekkere tracks! (l)

A-lusion zijn free-releases horen hier ook nog bij. :D

Reageren