Gratis releases van The Vision, Bazzleggerz & Noisecontrollers

Het blijft gratis releases regenen de laatste tijd. Nu zijn er weer 3 nieuwe tracks gratis beschikbaar van The Vision, Bazzleggerz en Noisecontrollers. Waarvan 1 het officiële Decibel Outdoor Festival 2010 anthem is.

The Vision – Defqon.1 DJ Toolhttp://www.youtube.com/watch?v=P_GctoyFuu4Als eerste The Vision. Deze DJ, onlangs gecontracteerd door Dirty Workz, stond iets meer dan een week geleden op Defqon.1 Festival, waar hij een DJ tool gedraaid heeft. Deze DJ tool is nu vrijgegeven door hem. De tool is hier gratis te downloaden.
The Vision heeft ook aangegeven dat Imogen – Hide & Seek (The Vision Remix) gratis uitgegeven gaat worden, de datum is echter nog niet bekend. Hou hem dus in de gaten!

Bazzleggerz – Meet Her At The Bootlakehttp://www.youtube.com/watch?v=0lDYRFLSlDoOok de mannen van AVIO Records hebben niet stil gezeten. Onder het alias Bazzleggerz maken de heren bootlegs voor in hun liveact en voor de fun. Ze hebben een remix gemaakt van Da Hool – Meet Her At The Loveparade onder de naam: Meet Her At The Bootlake. De melodie zal velen bekend voorkomen. Deze release is hier gratis te downloaden.

Noisecontrollers – Summer In The City (Official Decibel 2010 Anthem)http://www.youtube.com/watch?v=pFq73z3TE_UAls laatste hebben de Noisecontrollers een nieuwe track vrijgegeven. De 2 heren van Fusion Records zijn verantwoordelijk voor het Decibel Outdoor anthem dit jaar. Deze bestaat uit 2 delen, waarvan deel 1 gratis te downloaden is op Dance-Tunes.nl. Hiervoor moet je jezelf wel registreren.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-06-2010 om 09:44 door Khadber | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Flip27 22-06-2010 @ 09:53:14

Lekker deze! (l)

KSwoosh 22-06-2010 @ 10:38:14

lekker hoor ^^

Oxbow 22-06-2010 @ 10:45:15

laatste 2 zijn nicee ^^

M-bition 22-06-2010 @ 10:50:00

Nice ^^

Joshua 22-06-2010 @ 11:08:21

The vision: erg lekker, intro is wat tam maar uiteindelijk wel een knaller!
Bazzleggerz: Mwah niet echt mijn ding, origineel is super! daar moet je eigenlijk niet aan kloten want dan valt het altijd tegen imo. Maar misschien wel leuk voor op een festival!
Noisecontrollers: Jaa deze is wel lekker! heb zo ontzettend zin in decibel en dit nummer past daar goed bij! alleen Part 2 is nog stukken beter!! die knalt pas echt lekker hard, beetje jammer dat ze die niet gratis releasen ;)

G1LL 22-06-2010 @ 11:15:13

Ik vind ze allemaal niet zo :p

NaarDeQlote 22-06-2010 @ 11:58:24

allemaal gewoon heerlijk :D

Reddevillaar 22-06-2010 @ 12:08:25

Lekkere anthem weer hoor!!! :)

Ramirez 22-06-2010 @ 13:42:12

Toch handig die kaartjes van Dance Tunes! gelijk even part 2 gedownload met credits! :D

Jorea88 22-06-2010 @ 14:44:24

Ligt het nu aan mij.. of gaat iedereen nu gratis releases weggeven behalve scantraxx :huh:

Q-dance4live 22-06-2010 @ 15:04:57

laatste 2 zijn wel ok

the sidespinnars 22-06-2010 @ 17:15:49

suuupr :D

Atraxisz 22-06-2010 @ 17:25:54

Halen ze weer scantraxx erbij! Hoe krijg je het voor elkaar (kuch Jorea88 kuch)

johnlienden 22-06-2010 @ 17:34:52

@Atraxisz: +1 totally agree, scantraxx bashen is N.E.R.D.

GReddy 22-06-2010 @ 17:53:19

Anthem is heerlijk Line up is heerlijk DECIBEL wordt 100% het FESTIVAL van het JAAR :$ :$

Dustydus 22-06-2010 @ 18:07:48

nu coone nog met whatcha say !!

PDB1987 22-06-2010 @ 18:08:09

Lekkere Tracks van de NC Part 1 & 2:)
Lijkt wel nieuwe rage, om free releases weg te geven, ben er wel blij me haha.

Dustydus 22-06-2010 @ 18:16:56

mwa de beste releases komen toch pas naar 6 maanden niet naar 2 weeken.

derniels 22-06-2010 @ 18:20:02

had ze al

Dustydus 22-06-2010 @ 18:38:06

@ GReddy je vergeet Feestfabriek :P

maar zeker chill decibel met een part 2 part 1 is harder maar part 2 is weer minder saai lastig kiezen maar allebei wel vet

Kryptica 22-06-2010 @ 19:40:39

Meet Her At The Bootlake 2008 is een leuk nummertje, is live ook wel erg leuk denk ik.

HardstyleLover90 22-06-2010 @ 21:37:33

Anthem decibel vind ik toch matig….

Dimi 22-06-2010 @ 22:09:16

Lekkere releases!

Gildo 23-06-2010 @ 10:06:26

Die Anthem is zooo goed!

93Wesley93 23-06-2010 @ 10:33:52

Anthem van Decibel klinkt lekker zeg lekker zomerse melody :D

TheDizZorder 24-06-2010 @ 09:35:00

Ik weet niet of jullie nog is buiten de Hardstyle scene kijken, maar als we nu is kijken naar 1 van meest geboekte House DJs van NL is Vato Gonzales. Deze man doet alles qua releases en bootlegs van zichzelf gratis aanbieden.

IMO kan je je muziek beter gratis aanbieden zodat iedereen dit kan downloaden en gebruiken zodat je je met je optredens geld kan verdienen. In de hardstyle kan je iig geen geld verdienen (athans weinig) met releases vanwege de illegale download. Daar tegenover zie je dat deze artiesten wel overal en veel draaien.

Reageren