Ground Zero Festival 2011: Datum en informatie

Het rauwste festival van de harde stijlen keert dit jaar al op zaterdag 11 juni terug naar het bos- en waterrijke Area Bussloo. Ground Zero Festival 2011 barst om 12.00 uur ‘s middags los om tot 23.00 uur ‘s avonds door te gaan en stelt organisatoren UDC en Multigroove daarmee in staat om het geluid nog een flink tandje harder te kunnen zetten.

De Mainstage zal dit jaar haar stoere positie in de waterlinie van het geweldige strand van Area Bussloo weer heroveren. Daarnaast duurt het festival dit jaar ook geen 10 maar 11 uur zodat je dus een uur langer door kunt feesten.

Deze zesde editie van Ground Zero Festival bevat opnieuw een duizelingwekkende optelsom van alle harde dancestijlen met een verrassende en diverse programmering. Zowel de line-up als de areas worden binnenkort bekend gemaakt, dus houd www.groundzerofestival.com goed in de gaten.

Eerste 2.500 tickets voor EUR 25!
Ticketverkoop voor Ground Zero Festival start komende zaterdag 29 januari op Groundzerofestival.com, Paylogictickets.nl en in alle winkels van Primera. De eerste 2.500 tickets worden verkocht voor het early bird tarief van slechts EUR 25,- (ex. fee). Hierna geldt het normale tarief van EUR 45,- (ex. fee). Wees er dus snel bij!

Check www.groundzerofestival.com of volg het laatste Ground Zero nieuws via Hyves, Facebook, Twitter en YouTube.

GROUND ZERO FESTIVAL
Datum: zaterdag 11 juni 2011
Lokatie: Area Bussloo
Tijd: van 12.00 uur tot 23.00 uur
Website: www.groundzerofestival.com

De teaser:
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-01-2011 om 18:28 door Khadber | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
thehardstyleholland 25-01-2011 @ 18:38:12

waarom is dit feest niet in nacht??

Wesz91 25-01-2011 @ 18:39:05

vergunningen wss….. geen ground zero dus dit jaar, of de lineup moet t heeeel erg goed maken…

Intervention 25-01-2011 @ 18:59:34

vorig jaar erg vet feest…dus dit jaar er zeker weten weer bij :)

djpatt 25-01-2011 @ 19:00:08

alsnog standaard heen. op de fiets :)

maar het laatste nacht festival is nu dus ook verleden tijd :cry:

Lyst 25-01-2011 @ 19:05:25

@Wesz, ga je naar een festival voor de muziek of om sterren te kijken?

Nu kan ik eindelijk ook naar dit festival met altijd een supervette lineup.

@djpatt, Q-Base is ook nog voor de helft ‘s nachts

DarkSymphony 25-01-2011 @ 19:13:21

hoop dat de line-up vet word maar denk niet dat dit iets word :)

djpatt 25-01-2011 @ 19:25:56

ground zero was het enige nachtfestival

gewoon de hele nacht dus ;)

edit: het ging over nederland he ;)

Titatovenaar 25-01-2011 @ 19:47:37

word dik :)

FRArnold 25-01-2011 @ 20:56:46

Haha Lyst! :p

I_K 25-01-2011 @ 21:05:04

hoelaat begind de verkoop dan ? 13:00 gewoon ?

badciepo 25-01-2011 @ 21:19:05

@Lyst Tuurlijk ga je naar een festival voor de muziek. Maar wat Ground Zero onder andere zo speciaal maakte was dat het een nachtfeest was.
Dit geeft gewoon een heel bijzonder sfeertje aan je feest! En dat gold zeker voor GZ zo mysterieus aan dat altijd met n dun laagje mist bedekte meer!
Toch maar een kijkje nemen! :)

terryjeweetwel 25-01-2011 @ 21:38:55

laatste nacht festival nee hoor q-base nog :)

Lyst 25-01-2011 @ 21:39:09

Ja ik weet ook wel dat zoiets sfeer toevoegd, maar als hij alleen om die reden niet meer gaat, dan geef je dus meer het feit dat het nacht is dan om de muziek, gezien de lineups van GZ er nooit om liegen.

Wesz91 25-01-2011 @ 23:25:35

@Lyst Wat badciepo zegt dus. Ik ga zeer zeker voor de muziek, maar nu t dus 1 vd vele festivals.. drm zegk ook, of de lineup moet t heel goed maken… de locatie was juist zo strak in t donker, idd t meer en de natuur er omheen, zelfs t moment van aankomen in t pikkedonker door de bossen heen, maar helaas…
PS: nou vraagk me tog af wat jou gezondheidsredenen zijn?

derniels 25-01-2011 @ 23:32:33

Ik wilde hier altijd nog een keer heen omdat het een nachtfestival was. De datum (vorig jaar in juli) is ook nog eens kut i.v.m. school. Dus 2 redenen om niet te gaan.

Hard Twins 26-01-2011 @ 00:01:26

En toen was er alleen nog maar Q-Base. Toch sonde want het blijf gewoon super mooi om onder de sterren hemel helemaal los te gaan. :cry:

mildr 26-01-2011 @ 05:58:10

Helaas, ach het scheelt weer een hoop geld :)

EricNL 26-01-2011 @ 11:22:32

@ Lyst: Ik denk dat voor veel mensen de lichtshow ook een toegevoegde waarde heeft, deze komt in het donker veel beter tot zijn recht ;) ..

Mol 26-01-2011 @ 12:45:28

Dit is echt lame; ik wou naar GZ dit jaar maar nu hoeft het niet meer.
Ik luister ook altijd goed naar de muziek, line-ups maken me veel uit.
Dit was echter HET laatste nachtfestival in NL.. Zo sfeervol.

En kom nu niet met je; je gaat niet voor de muziek. Bezoek genoeg feesten ;)

Lyst 26-01-2011 @ 13:58:17

Bezoek je ook geen Decibel/Defqon/Hysteria/Emporium/Fantasy Island/Mystery Land etc dan? Kijk, ik snap best dat de nacht een bijzonder sfeertje naar het festival brengt en dat een lichtshow ook mooi is om naar te kijken. Maar dat bieden die bovenstaande feesten toch ook niet? Defqon en Decibel brengen je die artiesten die je al 100x hebt gezien als je genoeg feesten bezoekt. Het komt echter maar zelden voor dat GZ een van die platinum (en tegenwoordig die zgn zusterbedrijven) artiesten boekt. Dit festival staat juist vol met artiesten die het wel verdienen maar er niet aan te pas komen, omdat ze geen contract hebben getekend met Platinum. Nogmaals ik snap dat het nog vetter was geweest als het ‘s nachts was geweest, maar als je geeft om lineups dan is GZ veel gevarieerder dan festivals als Decibel/Defqon.

WIJNUH 26-01-2011 @ 16:16:35

@Lyst: Gevarieerder wil ook niet altijd zeggen beter he. Ieder bepaalt voor zich wat hij/zij leuk vind. De een vind de standaard mainstage van Defqon leuk en de ander vind de raw hardstyle bunker van Q-Base leuk en jij vind GZ leuk.

Ieder zijn ding toch??

Lyst 26-01-2011 @ 16:32:15

Een keer iets anders horen is ook leuk toch? De verschillende stijlen worden hier ook vertegenwoordigt hoor, alleen zijn het de artiesten die niet bij platinum zitten, dus zijn ze wat minder bekend, dat maakt ze nog niet minder goed. Er staan hier ook veel artiesten die de mensen op HT leuk vinden.

Rik 26-01-2011 @ 16:46:44

Waarschijnlijk aanwezig :D .

Lijkt me een veelzijdig (dus cool) festival :D

Wesz91 26-01-2011 @ 17:08:16

@Lyst Je hebt helemaal gelijk….. maar dat is t m dus, t word nog maar afw8en of de lineup t goed kan maken dat t overdags is, thats all…

oostzaner 27-01-2011 @ 16:28:28

@ 0:10 gears of war wapen.
Ik zou graag willen maar dan ben ik op stage. :(

Reageren