Hard Bass 2009: Alles wat je moet weten

Aanstaande zaterdag 14 februari is het dan zover. De dag dat Hard Bass voor het eerst haar intrek neemt in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het Gelredome Arnhem!

Van 22.00 tot 07.00 uur zal de avond in het teken staan van Hardstyle, wat gepresenteerd wordt door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. Ieder team is zorgvuldig geselecteerd en vertegenwoordigd zijn muzikale fingerprint, waardoor er een verrassende mix zal ontstaan.

Hier nogmaals de teams samen met hun starttijden:

TEAM GREEN – 23.00 tot 01:00
Brennan Heart
Luna
Max Enforcer
Noisecontrollers – live

TEAM BLUE – 01.00 tot 03:00
Showtek
Isaac
The Prophet
Hardstyle Masterz – live

TEAM YELLOW- 03.00 tot 05:00
Deepack
Frontliner
The Beholder
Headhunterz – live

TEAM RED – 05.00 tot 07:00
Zatox
Wildstylez
Alpha²
Donkey Rollers – live

Dit alles wordt vocaal ondersteund door MC DV8.

Daarnaast volgt hier de laatste informatie die je als bezoeker dient te weten.

Hard Bass Specials:
Inmiddels is b2s druk bezig met de laatste voorbereidingen en wordt er gestart met de opbouw. Hou komende week http://www.b2s.nl goed in de gaten, want iedere dag zal er een special verschijnen over de opbouw en laatste nieuwtjes omtrent Hardbass!

CD / DVD:
Voor deze Hard Bass zal een speciale 4 dubbel CD gemixt worden. Dit wordt gedaan door niemand minder dan Max Enforcer, Isaac, Frontliner en Zatox. Uit ieder team is één artiest geselecteerd die verantwoordelijk is voor de CD mix van zijn kleur. De CD is op Hard Bass voor het eerst te koop. Tevens wordt er een DVD registratie gemaakt op Hard Bass. Deze wordt enkele weken na het evenement uitgebracht.

Merchandise:
Voor deze editie van Hard Bass is een weer speciale merchandise lijn ontworpen. Check dus de b2s merchandise stand achter in de zaal voor vesten, T-shirts en andere b2s goodies!

Kluisjes:
Op Hard Bass bestaat de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen, tassen en andere zaken in op te bergen. De borg bedraagt 5,00 euro, deze krijg je terug bij het inleveren van de sleutel. Het is niet mogelijk om tussendoor naar je kluisje te gaan.

Drugs:
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Arnhem. Dit is 'zero tolerance'. Pas op wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.

Camera's:
Bezoekers mogen tijdens Hard Bass gewone fotoapparatuur meenemen. Hieronder wordt verstaan: digitale fotocamera's met een normale lens, telefoons met fotocamera en wegwerptoestellen. Het is niet toegestaan om professionele fotoapparatuur mee te nemen. Videocamera’s zijn eveneens niet toegestaan.

Legitimatie:
De minimum leeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen. Hou er rekening mee dat ook aan de bar om legitimatie gevraagd kan worden.

Rookbeleid:
Sinds 1 juli 2008 is de Nederlandse horeca rookvrij. b2s als organisatie is dan ook verplicht zich hieraan te houden. Gelredome is een sportstadion waarin niet gerookt mag worden. Helaas is roken alleen buiten mogelijk onder de Oost tribune.

Parkeren:
Er zullen verschillende parkeerterreinen geopend zijn, die zorgen voor genoeg parkeerplaatsen voor alle bezoekers. Volg de borden “Parkeren Gelredome”.

Openbaar vervoer:
Het Gelredome is prima te bereiken met het openbaar vervoer. Reis met de trein naar station Arnhem en vanaf daar verder met de pendelbus naar het Gelredome. Een retourtje voor de pendelbus (3,00 Euro) is te koop bij de buschauffeur. Voor de terugreis op zondag 15 februari zet NS vanaf 7.00 uur extra treinen en langere treinen in. Klik hier voor een PDF bestand met een overzicht van de treintijden. Voor meer informatie en exacte treintijden kun je terecht op http://www.ns.nl of bel naar 0900–9292 (0,70 Euro p.m.).

Tickets:
Tickets voor Hard Bass kosten 48,- Euro (ex.fee) en zijn nog te verkrijgen bij alle bekende voorverkoop adressen van Ticketonline.

Algemene info:
Hard Bass
Gelredome, Arnhem
Tijd: 22.00 – 07.00 uur
Tickets: 48,- Euro (ex fee)
Min age: 18



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-02-2009 om 19:13 door Khadber | Translate:

Reacties (37)

Plaats reactie
Yannicksuper 06-02-2009 @ 19:53:19

Nog een jaartje en ik kan er heen ;)
Vette line-up ook wel

Pur-e. 06-02-2009 @ 20:18:11

Zo jammer dat ik niet kan, kan wel zeggen dat dit een van de beste feesten van dit jaar wordt. gezien aan de line-up.

Beter komen er nog wat setjes online (A)

Party-Kicker 06-02-2009 @ 20:28:58

Jaja word mn derde Hardbass, helemaal loos volgende week :p , nu kan k helemaal niet meer wachten!!!!

Jesper 06-02-2009 @ 20:32:29

CD / DVD:
Voor deze Hard Bass zal een speciale 4 dubbel CD gemixt worden. Dit wordt gedaan door niemand minder dan Max Enforcer, Isaac, Frontliner en Zatox. Uit ieder team is één artiest geselecteerd die verantwoordelijk is voor de CD mix van zijn kleur. De CD is op Hard Bass voor het eerst te koop. Tevens wordt er een DVD registratie gemaakt op Hard Bass. Deze wordt enkele weken na het evenement uitgebracht

TOE MAAR! _0_

Hymn 06-02-2009 @ 20:41:39

Die ga ik kopen :D

Snor 06-02-2009 @ 22:15:28

Nog steeds geen anthem?

Heb er hoe dan ook zin in, mn eerste Hard Bass, maar de line-up en het concept beloven wat!

Khadber 06-02-2009 @ 22:39:52

Anthem is er wel!

The Beholder & Max Enforcer maken hem. Hij is bijvoorbeeld op de Fusion Of Sound tour @ Matrixx gedraaid door The Beholder! Dus zoeken maar! (stond overigens in de vorige nieuwsupdate!)

Oxbow 06-02-2009 @ 23:47:58

Team Blue, ownt geaak :D
The Prophet & Isaac in 1 team, dan wordt gewoon alleen maar knallen,
Wel jammer dan Showtek niet ff geruild is met Wildstylez of Noisecontrollers,
want ik ben die commerciële nieuwe sounds van Showtek zoo vreselijk zat :(

Maarja het wordt een heerlijk feestje, met een heerlijke line-up

or0d 06-02-2009 @ 23:51:36

Ach ach word mijn eerste Hard Bass en ken niet wachten !! :p

Sunrise8 07-02-2009 @ 00:07:03

kan niet wachten. line-up moet wel voor een spetterend feest zorgen, alleen denk niet dat het laaste uurtje/anderhalf uurtje hardcore word gedraait netzoals vorige keer, das wel jammer. maja maakt niet uit :P

Snor 07-02-2009 @ 00:25:20

@Khadber
Ik heb dat nieuwsbericht gelezen, weet ook dat Beholder & Max Enforcer hem maken. Hij is alleen, voor zover ik weet, nog niet officieel gereleased, had gehoopt dat er in dit topic meer info over zou staan, nadat ik de titel zag ;)
Heb een beetje op youtube gezocht aan de hand van jou info wat betreft Fusion Of Sound tour @ Matrixx, maar nog niks gevonden..

bobstr 07-02-2009 @ 01:19:48

heerlijk nog een weekje maar kan niet wachten

KSwoosh 07-02-2009 @ 11:29:31

superlekker lineup, alleen jammer dat ze allemaal tegelijk komen, want ik zou wel naar allemaal toewillen XD

Mark 07-02-2009 @ 11:39:30

Beter lees je even de tijden die erbij staan ;)

Heb er al zin in!! :p

Tim 07-02-2009 @ 12:37:19

Ja team Red FTW, op het eind helemaal los! Ieder team heeft vette DJ’s maar ook mindere, behalve Red!
Ik heb ook gehoord dat t anthem in de Matrixx is gedraaid, maar nix op youtube kunne vinden…Stanley was dr niet bij :( :p

Bu�ntie 07-02-2009 @ 14:29:36

Ik heb de anthem ook nog nergens gevonden hoor!
Ik zou het niet weten of je hem al kan luisteren ergens..

Ik denk van niet

Toch wel minpuntje tot nu toe :(

Maar volgende week maken ze alles goed
TEAMS READYYY!? LETS GO!

Jens 07-02-2009 @ 15:35:53

BH & Luna vervangen door DBSTF & Tatanka en de Line Up is helaam compleet naar mijn mening =) .

Mike 07-02-2009 @ 17:53:06

helemaal mee eens

JORISS 07-02-2009 @ 18:10:06

tatanka is er toch al… dus waarom zou hij nog los erbij meoten

Zinloos geluid 07-02-2009 @ 18:50:33

tatanka is er toch al???
bedoel je Hardstyle Masterz – live???
dat zijn toch echt Technoboy en Tuneboy en niet Tatanka als ik me niet vergis

Nout 07-02-2009 @ 19:49:29

hardstyle masterz is technoboy & tuneboy (zoals ze ook TNT zijn :) )

Pur-e. 07-02-2009 @ 20:19:59

Hahah gewoon mn werk afgezegd om er toch nog bij kunnen zijn XD

Dat word heeeeeeerlijk knallen! ^^

The Anim0l 08-02-2009 @ 13:59:48

vin t alleen jammer dat green 1ste 2uur draait
had van mij wel iets later gemoge

mindhunters 08-02-2009 @ 14:18:36

Wat wordt er het eerste uur gedraait?? team green begint pas om 23.00 uur.

Ravenwood 08-02-2009 @ 15:49:09

@ mindhunters

de deuren gaan open om 22:00, de muziek begint om 23:00

Mol 08-02-2009 @ 16:47:35

Heb vooral zin in de live’s! Vind het wel mooi dat BH en Luna er staan ipv DBSTF & Tatanka, die staan de laatste ongeveer overal.

dikkop 08-02-2009 @ 21:20:32

veel plezier daar mensen… plek genoeg zul je hebben!!!!
zijn nog maar rond de 6000 kaarten verkocht, zegt waarschijnlijk genoeg over de animo voor dit feest :p

Mol 08-02-2009 @ 21:44:58

Vind ik wel nice juist, vooral na Qlimax.. Ik snap niet dat dit feest niet uitverkoopt met zo’n lineup..

Noize Office 08-02-2009 @ 22:29:58

ik zou er heen gaan met me meisje….
maar gaat helaas niet door :(
ff proberen of wat vrienden mee willen…kwil er toch wel graag heen!!!

zo niet…

Veel plezier voor de gene die er wel heen gaan!! ^^
mzzl!

Snor 08-02-2009 @ 23:24:15

@dikkop
Bron? Zie op PF al 7000+ mensen op zeker weten staan, dus 6000 verkochte kaarten lijkt me eigenlijk een beetje bs.

mindhunters 09-02-2009 @ 15:47:00

hoeveel kaarten zijn er in totaal beschikbaar voor dit feest?

ada 09-02-2009 @ 17:26:41

dikkop er zijn echt wel meer kaarten verkocht alleen op PF al 7000+ , + een hoopje buitenlanders + niet PF’rs en de mensen die op de valreep gaan dus hou je bek

Saimen 09-02-2009 @ 17:31:22

Juist!
Ik snap ook niet dat dit niet uitverkocht raakt, ik heb echt meteen een kaartje gekocht!
Maar wel een groot voordeel: RUIMTE!! :D

Jens 09-02-2009 @ 17:43:35

Het verschil tussen B2S en Q-Dance ;) .

HardStyler 09-02-2009 @ 18:24:22

Hoeveel kaartjes zullen er nog zijn ? :p

Mol 09-02-2009 @ 19:19:51

”Ik snap ook niet dat dit niet uitverkocht raakt, ik heb echt meteen een kaartje gekocht!
Maar wel een groot voordeel: RUIMTE!! :D

Hoop het wel ja!!

Jasper 09-02-2009 @ 22:28:33

Hou komende week http://www.b2s.nl goed in de gaten, want iedere dag zal er een special verschijnen over de opbouw en laatste nieuwtjes omtrent Hardbass!

Dag 1: Geen special verschenen =/

Reageren