Hard Bass 2009 update: Anthem en DVD info

Op zaterdag 14 februari 2009 zal Hard Bass voor het eerst haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het Gelredome in Arnhem! Vandaag heeft b2s meer informatie vrijgegeven over de Anthem en de CD & DVD die na het evenement zal verschijnen.

De line-up is al bekend gemaakt, maar hier nogmaals de team indeling:

TEAM GREEN
Brennan Heart
Luna
Max Enforcer
Noisecontrollers – live

TEAM BLUE
Showtek
Isaac
The Prophet
Hardstyle Masterz – live

TEAM YELLOW
Deepack
Frontliner
The Beholder
Headhunterz – live

TEAM RED
Zatox
Wildstylez
Alpha²
Donkey Rollers – live
Dit alles wordt vocaal ondersteund door MC DV8.

Hard Bass

Anthem
Voor Hard Bass wordt er een anthem geproduceerd. The Beholder & Max Enforcer zijn hiervoor samen de studio ingedoken en zijn momenteel druk bezig met het produceren van de track. Nog even geduld dus…

CD / DVD
Voor deze Hard Bass zal een speciale 4 dubbel CD gemixt worden. Welke artiesten dit voor hun rekening gaan nemen wordt binnenkort bekend gemaakt… Tevens wordt er een video registratie gemaakt op Hard Bass. Deze beelden worden enkele weken na het evenement uitgebracht op DVD.

Website online
Via www.b2s.nl/hardbass2009 kom je terecht op de speciale Hard Bass website. Hierop vind je alle informatie betreffende de vier teams en het evenement zelf. Bovendien zal deze vanaf heden wekelijks geüpdate worden met nieuws, interviews en live sets. Hou de site dus regelmatig in de gaten!

Tickets
De voorverkoop is momenteel in volle gang. Tickets kosten 48,- Euro (ex fee) en zijn verkrijgbaar bij alle bekende voorverkoop adressen van Ticketonline. Indien je met de bus naar Hard Bass wilt, kun je een combi ticket boeken via Event Travel. In België en Frankrijk kan men ook bij de FNAC terecht.

Bron: b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-12-2008 om 21:07 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Stephan van de Velde 22-12-2008 @ 21:40:02

Het valt me de laatste tijd op dat villian amper nog feestjes mc-et. Hoe komt het?
Aan zijn kwaliteit ligt het zeker niet.

Jor-D 22-12-2008 @ 21:58:10

[quote comment="2608"]Het valt me de laatste tijd op dat villian amper nog feestjes mc-et. Hoe komt het?
Aan zijn kwaliteit ligt het zeker niet.[/quote]

Dat snap ik inderdaad ook niet. Persoonlijk vind ik alles beter dan MC DV8 :x

ZMOK 22-12-2008 @ 22:23:15

Zal dat niet met contracten te maken hebben?

Jor-D 23-12-2008 @ 11:15:52

[quote comment="2610"]Zal dat niet met contracten te maken hebben?[/quote]

Geen idee, maar zou best kunnen :P

Dennis Aka Mash 23-12-2008 @ 12:29:37

Wat was het anthem van Hardbass 2007 eigenlijk? of was er geen anthem? want heb hier wel het anthem van 2006 op vinyl.

Jens 23-12-2008 @ 17:57:19

[quote comment="2609"][quote comment="2608"]Het valt me de laatste tijd op dat villian amper nog feestjes mc-et. Hoe komt het?
Aan zijn kwaliteit ligt het zeker niet.[/quote]

Dat snap ik inderdaad ook niet. Persoonlijk vind ik alles beter dan MC DV8 :x[/quote]

Volledig mee akkoord.
DBSTF / Zany missen hier ook …

Addo 24-12-2008 @ 11:23:17

:o geen headhunterz noch wildstylez noch DB&STF noch zany
:o

Sebasterd 24-12-2008 @ 11:58:51

[quote comment="2620"]:o geen headhunterz noch wildstylez noch DB&STF noch zany
:o[/quote]

?? geen headhunterz?? geen wildstylez?? Ik heb cker een bril nodig :P Wel jammer van DB&STF en geen aparte Zany set. Maar nogsteeds een vette line-up

Mol 24-12-2008 @ 16:24:48

vind het wel prima zo, hoef niet op ieder feest dezelfde dj’s te zien, ben best tevreden zo! (had kaartje gekocht voor lineup bekend was)

spt 25-12-2008 @ 00:40:37

[quote comment="2622"]vind het wel prima zo, hoef niet op ieder feest dezelfde dj’s te zien, ben best tevreden zo! (had kaartje gekocht voor lineup bekend was)[/quote]

Vind ik opzich wel knap, aangezien de line-up 24 november bekend was, en de kaartverkoop op 29 november begon, maargoed..

[quote comment="2609"][quote comment="2608"]Het valt me de laatste tijd op dat villian amper nog feestjes mc-et. Hoe komt het?
Aan zijn kwaliteit ligt het zeker niet.[/quote]

Dat snap ik inderdaad ook niet. Persoonlijk vind ik alles beter dan MC DV8 :x[/quote]

Villain is idd de beste MC, maar misschien is hij wel te druk met andere dingen, zoals zelf draaien, maar DV8 is ook niet slecht, iig een stuk beter dan Ruffian :)

Snor 25-12-2008 @ 15:58:22

Errr geen Zany?! En de Donkey Rollers dan? ^_^
En wat MC’s betreft, dat is voor iedereen persoonlijk, ik heb iig liever DV8 dan Ruffian, maar echte favoriet is Da Syndrome, na zijn performance @ Scantraxx, wat een man :D

Mol 26-12-2008 @ 16:35:39

Nu je het zegt, je hebt gelijk. Maar de line-up was 22 november bekend, er hingen posters bij Qlimax voor HardBass..
Qlimax had ik m’n kaartje gekocht voor line-up bekend was.

spt 29-12-2008 @ 01:29:39

[quote comment="2666"]Nu je het zegt, je hebt gelijk. Maar de line-up was 22 november bekend, er hingen posters bij Qlimax voor HardBass..
Qlimax had ik m’n kaartje gekocht voor line-up bekend was.[/quote]

Klopt :)
Je moest je kaartje ook wel kopen zonder dat je de line-up wist aangezien het binnen 2 uur uitverkocht was.. :x