Hard Bass 2009: The making of – Dag 4

Morgen is het zover, Hard Bass voor de eerste keer in de Gelredome in Arnhem. Afgelopen dinsdag om 7 uur startte de opbouw van Hard Bass 2009. Nu de 4de dag in deze “The making of” Hard Bass 2009.

YouTube Preview Image

Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-02-2009 om 19:44 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Sunboom 13-02-2009 @ 19:49:29

Wel leuk dat ze dit doen, ze moeten alleen nog even Engelse ondertiteling toevoegen voor de hardstylefanaten van over de grens!

Kees 13-02-2009 @ 20:11:23

ckers leuk dat ze dit doen!!! en je heb gelijk ondertiteling geen slecht idee;)

Morguh ben ik er bij:D ben benieuwd hoe het word:D:D zou vast wel Keihard worden:D:D

thedominator 13-02-2009 @ 20:14:04

Da weet ik eigenlijk wel zeker!
en kees heet jij toevallig kees aarts ?

Nout 13-02-2009 @ 20:31:51

zie ik daar beter geregelde kluisjes? :) niet meer in de vriezende kou staan wachten ^^

Jesper-HardBeatz 13-02-2009 @ 20:57:14

1.49 – 1.50

check die focus bitch _0_

Sunrise8 13-02-2009 @ 21:11:12

een korte afterparty overdekt zie ik daar Nout :P haha, zin zin zin in morgen. even GOED mijn verjaardag vieren (L) :D

Saimen 13-02-2009 @ 21:36:52

Hoppa vuurwerk derbij! :P
Wordt echt een geweldig feestje.. KOM MAAR OP! :D

The Barrier 13-02-2009 @ 22:41:50

ziet er netjes uit =)

JdeBftw 13-02-2009 @ 23:02:44

ziet er zeker hard uit! heb er zin in, lekker knallen!

nu die anthem nog ff vrijgeven, morgen ff plat draaien om “in de stemming te komen”;)

Kees 14-02-2009 @ 11:37:36

@thedominator:

Nee
kheet geen kees aarts:p kheet kees Knegt:P

Vandaag is het zover mensen:D
Voor het(in mijn ogen) een van de grootste party’s allertijden:D
met iederegeval me dikste line up die je kan hebben:D alleen 1 klein ienie minie min puntje:P WAAROM!?! moesten de noisecontrollers al gelijk aan het begin staan???!!!! :(

Die gasten moeten zoiets gewoon afsluiten!!! of tenminste ergens midden in staan!! maarjah:D ckers dat ik er zin in heb! :D :D:D

Mol 14-02-2009 @ 12:22:26

Ben ik met je eens Kees, NC had een stuk later gemogen, maargoed niet getreurd we hebben de rest nog! :D

Headhunter(4)Ever 14-02-2009 @ 12:46:18

WAAROM!?! moesten de noisecontrollers al gelijk aan het begin staan???!!!! :(

Tis maar een idee hoor, maar misschien moeten ze later ook draaien in de Complex, voor de Fusion of Sound tour van Zany.

Maar kan het mis hebben ;)

Dennis Aka Mash 14-02-2009 @ 13:48:16

Leipjes!

Mil�n 14-02-2009 @ 18:47:06

Hmm, ze doen iets dus met vuurwerk en lasers. Origineel :D

Ravenwood 14-02-2009 @ 22:00:11

aaannddd…..

Teams Ready? Battle!

Pur-e. 15-02-2009 @ 09:30:29

Net terug, wat een heerlijk feest was het zeg! Decor was SUPER, lasers waren SUPER, vuurwerk uit die boxen daarboven was SUPER! En natuurlijk de muziek was Meesterlijk! Wat een set zeg van Headhunterz en team Red, niet normaal meer! Ik wil teruggg :(

Ravenwood 15-02-2009 @ 11:59:47

euhh headhunterz zat in geel?

of bedoel je ze allebei? ^^

InQontrol09 15-02-2009 @ 13:13:53

Hij zegt toch echt Headhunterz EN Team Red, hij zal ze dus allebei wel bedoelen. Aan de making of’s kon je al wel zien dat het een superfeest zou worden:D

Hard is my style 15-02-2009 @ 13:54:12

Het was een top feest op een paar minpuntjes na. Geluid was niet altijd goed en tem blauw o.a. heeft een hele slechte set gedraait vind ik.. verder mooi feest!

Ik vergelijk het dan even met Qlimax, maar daar tipt Hard Bass toch echt niet aan. Ondanks dat was het de 48 euro waard :p

Rik 15-02-2009 @ 14:08:56

Ik hoop trouwens dat Q-dance ook met “making of” filmpjes gaat komen :D

jeroen1989 15-02-2009 @ 21:29:22

Jah k vond dat team Blue het een beetje verklootte. Kwam doordat Showtek alleen maar hun eigen shit aan het draaien was en vaak achter de tafels stonden. Von dat the Prophet en Isaac het nog een beetje leuk maakten. Voorderest vond k team Yellow tog egt het meest gruwelijk draaien alhoewel Green en Red ook niet teleurstelden. Geluid was zekers niej minder dan Qlimax. K weet niej waar jullie stonden maar mijn broekspijpen trilden van de bass en k stond in het midden van de zaal.

Dat B2S voor teams met artiesten gekozen heeft vind ik een goede zet van ze. K vond het zo leuker dan Qlimax waar elke keer 1 artiest staat. Hier was meer variatie.

Kortom zeer geslaagd feest, mag van mij volgend jaar weer op dezelfde locatie.

Reageren