Hard Bass 2011: Timetable & alles wat je moet weten

Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info!

Het programma:

Team red – 23.00 hrs
Luna
Alphaverb
Josh & Wesz
Wildstylez – live

Team green – 01.00 hrs
Headhunterz
Tuneboy
Noisecontrollers
Psyko Punkz – live

Team blue – 03.00 hrs
Zany
Ran-D
Bioweapon
Crypsis – live

Team yellow – 05.00 hrs
B-Front
Max Enforcer
Alpha²
Wild Motherfuckers – live

Host: DV8

Tijden
Hard Bass is van 22:00 uur tot 07:00 uur ‘s ochtends. De show start om 23:00 uur. Zorg dat je op tijd in het GelreDome bent en niks mist van de show!

Ingang
Let op! Op je ticket staat een ingang (E, Q of VIP) aangegeven, zorg dat je via deze ingang naar binnen gaat. Via een andere ingang als vermeld op je ticket kun je niet naar binnen.

Anthem, CD & DVD
Het Hard Bass anthem wordt dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Wild Motherfuckers, beter bekend als Zatox en Tatanka. Uiteraard zal de track tijdens de avond ten gehore worden gebracht en staat hij natuurlijk ook op de Hard Bass CD die tijdens de nacht zal worden gereleased. Net als vorig jaar is dit een speciale 4 dubbel CD geworden en deze zijn gemixt door Josh & Wesz, Headhunterz, Zany en Max Enforcer. Uit ieder team is dus één artiest geselecteerd die verantwoordelijk is voor de CD mix van zijn kleur. De CD is tijdens de avond te koop bij de stand van de Free Record shop. Gedurende de shownacht worden video opnames gemaakt en enkele weken na het evenement zal een live registratie van het feest uit worden gebracht op DVD. Hou daarvoor de b2s website in de gaten!

Merchandise
Voor deze editie van Hard Bass is een weer speciale merchandise lijn ontworpen. Check dus de b2s merchandise stand voor jacks, vesten, t-shits en andere Hard Bass & b2s goodies! Je kunt hier met cash betalen, met credit card of pinnen.

b2s television
Deze donderdag wordt er een special worden uitgezonden rondom de voorbereidingen en opbouw van Hard Bass. Hou www.b2s.nl dus goed in de gaten and stay tuned!

Hard Bass livestream
Hard Bass zal live worden uitgezonden via b2s radio van 21:00-07.00 uur. Deze is te beluisteren via de stream op de b2s website: www.b2s.nl Mocht je op welke reden dan ook dit evenement missen, stem dan thuis af op b2s radio!

Weer
Het kan tijdens de nacht van Hard Bass flink koud worden. Zorg daarom dat je warme kleding aan hebt als je aankomt en weggaat.

Lockers
In de entree voor het GelreDome bestaat de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen en tassen in op te bergen. Een kluisje kost 6 euro en de borg bedraagt 5 euro. Deze krijg je terug bij het inleveren van de sleutel. In een kluisje passen 3 jassen, dus deel met je vrienden. Het is niet mogelijk om tussendoor naar je kluisje te gaan.

Roken
GelreDome is een sportstadion waarin niet gerookt mag worden. Helaas is roken alleen buiten mogelijk onder de Oost tribune. Hier zal een verwarmde tent worden geplaatst om de rokers enigszins tegemoet te komen.
Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Arnhem. Dit is ‘zero tolerance’. Pas op wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie. Ook wiet is dus officieel niet toegestaan.

Camera’s
Het meenemen van (digitale spiegelreflex) fotocamera’s is voor iedereen toegestaan. Ook videocamera’s zijn toegestaan, zolang het niet om professionele apparatuur gaat.

Legitimatie
De minimumleeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen. Hou er rekening mee dat ook aan de bar om legitimatie gevraagd kan worden.

Parkeren
Er zullen verschillende parkeerterreinen geopend zijn, die zorgen voor genoeg parkeerplaatsen voor alle bezoekers. Volg de borden ‘Parkeren GelreDome’. Voor meer informatie hierover kun je terecht op de website www.gelredome.nl

Openbaar vervoer
Het GelreDome is prima te bereiken met het openbaar vervoer. Reis met de trein naar station Arnhem en vanaf daar verder met de pendelbus naar het GelreDome. Een retourtje voor de pendelbus is te koop op het station. Voor de terugreis op zondag 13 februari zet NS extra lange treinen in. Bekijk hier het schema van zondag 13 februari. Voor meer informatie kun je terecht op www.ns.nl of bel naar 0900–9292 (€ 0,70 p.m.).

Carpoolen – Ride here, right now
Op ridehere.nl maak je een carpooldate naar Hard Bass! Schrijf je in, regel een carpooldate, bespaar geld en spaar ook nog eens het milieu.
Onder de inschrijvingen worden vijf gratis parkeerkaarten verloot.

Bus
Indien je geen vervoer hebt, kun je bij Event Travel een busreis boeken naar Hard Bass.
Heb je zelf een bus geregeld, dan kun je je voor een parkeerplaats aanmelden via het e-mailadres [email protected] met als onderwerp ‘aanmelding touringcar Hard Bass’. Touringcarbedrijven kunnen zich hier ook melden voor uitgebreide informatie met aanrijdroutes en handzame tips. Indien een touringcar parkeert op het parkeerterrein kost dit 40 euro.

Website
Hard Bass heeft ook een eigen website. Check www.b2s.nl/hardbass2011 voor leuke downloads. Tevens is hier ook een link naar b2s radio te vinden, om het evenement live via de stream te volgen.

Uitverkocht
Hard Bass is uitverkocht. Er wordt afgeraden kaarten via de zwarte markt aan te schaffen. Alle kaarten worden op echtheid gescand.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-02-2011 om 09:55 door Jor-D | Translate:

Reacties (69)

Plaats reactie
Intervention 07-02-2011 @ 10:08:42

time-table vind ik goed zo….heb er erg veel zin in wordt super dik feest :)

Wesz91 07-02-2011 @ 10:08:53

Kan niet w8en!! bijna zover :D

party animal 07-02-2011 @ 10:19:40

woppa nog paar dagjes en dan de opbouw kijken en dan lekker stampen !!!
zo zin in :D :D :D

Sunrise8 07-02-2011 @ 10:20:55

ik heb er echt super veel zin in al :D

patrickjeb 07-02-2011 @ 10:46:18

‘Enkele weken na het evenement zal een live registratie van het feest uit worden gebracht op DVD’

Zo snel? :$
Geen blu-ray dus..

TRXIEE 07-02-2011 @ 10:54:10

jah lekker party,

maar eindelijk een dvd regestratie hopelijk ook een blu-ray.

misde hem vorig jaar wel :(

Martinos 07-02-2011 @ 11:30:08

Geen grote verrassingen hier :P Die time-table was al duidelijk :D

Enige stukje wat ik nog wilde weten….(en er nu weer niet bij staat) is wie de openingsmix gaat verzorgen. Van 22.00 – 23.00 draait er dus ook iemand….maar wie?

Oxygene 07-02-2011 @ 11:36:54

Is dat niet gewoon een ambientsound zoals ook altijd t geval is bij qlimax op t begin?

Martinos 07-02-2011 @ 12:12:53

Dat dacht ik eerst ook….maar in het verleden is er ook wel eens een warm-up setje gegeven door een artiest (ik geloof vorig jaar nog door Ballistic?)

maar aangezien het niet vermeld staat, zal het wel een cd’tje worden inderdaad ;)

QnalQut 07-02-2011 @ 12:24:21

haha, ik was aan het kijken voor een shirt, en toen zag ik ergens de nummers al welke op het album verschijnen :) , ik weet niet of dat ik hier mag posten?

Brainweavers 07-02-2011 @ 12:34:22

@ QnalQut

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/va-hard-bass-2011-cb2s2011001-t12842.html

Das al oud nieuws :p

Ben ook benieuwd of er nog iemand gaat openen voor 11 uur.. Misschien Dock 45 ofzo hehe

Envious 07-02-2011 @ 12:34:25
back2daparty 07-02-2011 @ 13:37:44

{Martinos 07-02-2011 @ 12:12:53
Dat dacht ik eerst ook….maar in het verleden is er ook wel eens een warm-up setje gegeven door een artiest (ik geloof vorig jaar nog door Ballistic?)

maar aangezien het niet vermeld staat, zal het wel een cd’tje worden inderdaad )

Klopt van balistic ja, maar was volgens mij vorig jaar ook pas op het laatst aangegeven dus misschien komt dat nog. Tweet van Alphaverb gaf aan dat ie met Isaac ging draaien een tijdje geleden, misschien mag ie wel openen :D

Jammer dat ik niet meer ga, vinger verbrijzelt en steek waarschijnlijk iemands oog uit als ik wel ga. :p
Wordt dikste feest van’t jaar!

Larsjaah 07-02-2011 @ 14:24:58

Heel veel zin in!

@Envious

Lekker mixje krl!

Mathyxx 07-02-2011 @ 15:00:19

Heb d’r zin an!

Hopelijk wordt Brennan Heart & The Prophet – Wake Up ! ook nog ff ten hore gebracht!

(l)

Donkey 07-02-2011 @ 15:22:30

Om even Zatox zijn nummers te combineren:

I hope it’s goin to be irreplaceable and it’s goin to kick ass!!

Envious 07-02-2011 @ 16:14:25

@Larsjaah

thanks! :)

Yorben 07-02-2011 @ 17:19:49

Gaat niet wegens maat da blessure heeft aan voet :cry:

Perry’d 07-02-2011 @ 17:20:39

De opener wordt nooit bekend gemaakt. Wist het vorig jaar ook pas een uur van tevoren toen Balistic/Panic twitterde dat ie richting Gelredome aan het rijden was ;)

G1LL 07-02-2011 @ 17:48:08

Ik heb d’r zin in :D

Stefanoviic 07-02-2011 @ 17:51:24

Gaat ziek worden :P

malle 07-02-2011 @ 18:16:55

Eindelijk, man man wat heb ik hier naar uitgekeken!
Word helemaal gek! :D

Wesz91 07-02-2011 @ 18:17:30

@Perry
Lees bij “wist je dat” dat t ruthless word… weenii hoe betrouwbaar dat is magoed, maak mij verder nii uit, tog pas vanaf 23:00 aanwezig

DarkSymphony 07-02-2011 @ 18:25:08

we hebben der zin in!! :D

Marco2052 07-02-2011 @ 18:36:44

Zin in!
Veel zin in!
Heel veel zin in!
Heuuul heuul heuuul veeuuul zin in!
PARTYY! :D

rooterke 07-02-2011 @ 18:49:54

Was het al maar zaterdag 22h !!!

rooterke 07-02-2011 @ 18:50:12

Was het al maar zaterdag 22h !!! :p :p

Ebbie 07-02-2011 @ 19:13:19

Ik heb vernomen dat Ruthless van 22:00 tot 23:00 gaat draaien ;)

DJhp 07-02-2011 @ 20:43:36

Heerlijke Time-Table

Zondag tijdens voetbal per ongeluk geel gepakt, m’n vierde ofwel geschorst a.s. zondag.. Vervelend :cool:

Dat wordt knallen Zaterdag!! :p

Dragenser 07-02-2011 @ 20:49:35

Zo slapen en dan weer een nachtje voorbij :p

Maarjah wat voor speciaals heeft VIP eigenlijk?

hassan12 07-02-2011 @ 21:11:42

Dat wordt rammen :D

HMD 07-02-2011 @ 22:24:47

Ik hoop dat die ruthless dan wel een beetje early hs gaat draaien -_-

terryjeweetwel 07-02-2011 @ 22:57:03

de laatste 2 teams zijn zwaar baas :D kan niet wachten

populous 07-02-2011 @ 23:30:39

nou ik kijk uit naar de nieuwe tracks die hopelijk gedraaid gaan worden !

Maximum 07-02-2011 @ 23:55:49

heb er zin in!!! :D

Roan 08-02-2011 @ 01:27:17

@ populous

Ik hoop dat je t bijhoudt haha
Wat heb ik hier zin in jongens :D :D :D

San Miquel 08-02-2011 @ 07:46:55

Dit wordt zoooo dik :D

The Anim0l 08-02-2011 @ 08:16:01

btje jammer dat wild mf afsluiten

en btje jammer dat luna/alphaverb/j&w/wildstylez opene

maar denk dak zo ver heen ben die avond dat k zelfs op bassie los zou gaan als ie zou draaien :D

Wesz91 08-02-2011 @ 10:21:18

btje jammer dat wilf mf afsluite…? ik durf (bijna) met zekerheid te zeggen datje ze nog nooit heb zien optreden, of wel dan… dus zou eerst maar afw8en.. durf te wedden dat t keihard knalle word! paar gouwe ouwe, wat edits.. miss een mashup, ik ben iig zeer benieuwd!

Jasper 08-02-2011 @ 10:43:01

@DJHP:

Zo ik denk dat je daar heel erg van baalt! Ik vind het ook ergg vervelend dat ik door een blessure niet mee kan doen! :D :D

iSenSe` 08-02-2011 @ 10:56:15

HOPPAA
Zaterdag met de Bus vanuit Harkema vertrekken (dorp met 3000 inwoners) toch ff een eigen busje ;)

zin in! wordt mijn 3e keer hardbass :) las ik trouwens een verwarmd hok voor de rokers ?

Ramirez 08-02-2011 @ 11:26:30

Veel plezier mensen! :cry:

iSenSe` 08-02-2011 @ 11:45:59

iemand heeft nog 6 tickets over op pf.. net geplaatst..

Luxion 08-02-2011 @ 18:13:31

zie m niet staan? :P

Thinuz 09-02-2011 @ 11:24:32

@iSenSe: ja dr is inderdaad een verwarmd hok voor rokers.
maar daar staat niemand in omdat iedereen gewoon binnen rookt :P
gewoon peuk weghouden of weggooien als securety langskomt ;)

word mn 2e keer hardbass, hopelijk overtreft het vorig jaar :D

iSenSe` 09-02-2011 @ 11:54:06

@Thinuz jaa idd zo gaat dat altijd bij indoor feesjes :P haha heerlijk!
Maar ik was wel verbaasd over het verwarmde hok, want voorgaande 2 jaren stond iedereen buiten weet ik nog.. stervenskoud!

Sjo 09-02-2011 @ 14:42:33

The Anim0l is helemaal gek geworden btje jammer dat wild mf afsluiten?????????
volgens mij weet je niet eens wie wild mf zijn of wel?(hoop ik altans voor je anders ben je knettergek)

hardbass word zo vet(H)die namen omg ^^ ^^^^^^^^

Kevin-Raw 09-02-2011 @ 16:21:52

@sjo

En zo is de discussie geopend!! :D
Ik ben pas blij als WILD MF , geen gangstah draaien, en de andere standaard zatox plaatjes!!!!!!
dus ik kijk er ook niet naar uit, laat het wel op me afkomen.. kan het nooit slecht zijn ;)

W0uT3R 09-02-2011 @ 17:25:53

Zo veel zin in!

Saimen 09-02-2011 @ 18:31:45

Ook erg erg veel zin in jaa! :D
Geweldige timetable, geweldige namen!
Ook mijn derde, ben benieuwd of het die van vorig jaar overtreft.
En wat betreft de afsluiting.. Ik ben juist blij dat WMF afsluiten, gaat een knaller worden!

Rico_:D 09-02-2011 @ 18:53:46

Heb er weer zin in! Zie jou zaterdag wel Moon;)

Patjee410 09-02-2011 @ 21:09:49

Heb dr zin an!! Keihard raggen sws! :D

JC89 09-02-2011 @ 21:13:06

Zin in! Knallen zaterdaggg! :)

TRXIEE 09-02-2011 @ 22:02:38

je hebt nu al wat mixen van Hard Bass en daar staat ook een warm up mix bij van Duruz:

http://lsdb.nl/set/70958/Duruz_-_Hard_Bass_2011_Warm_Up_08-02-2011.html

als je op die site zoekt ook naar hard bass dan zie je ook mixen staan van luna, bioweapon en psycho punkz.

hier bij me conclusie:

22:00 – 23:00 Duruz

Dj Yendor 09-02-2011 @ 22:12:49

ik hoorde ook ergens dat ruthless eerste uur ging draaien beetje oldscool/jump/tek.
maar ja we zullen zien.
heb er echt zin in :D :D:D:D:D

Pommer 10-02-2011 @ 10:21:17

tijd om te raggen!!!!!

Zirkumflex 10-02-2011 @ 11:08:32

Nog 2 dagen:D!

Bas de Vogel 10-02-2011 @ 16:12:17

jahahahahahaaaa :D !

mrazura 10-02-2011 @ 17:05:26

Als ze nou frequenzers fftjes uurtje zouden neerzetten…. :D

Bas de Vogel 10-02-2011 @ 17:12:00

nee

patrickjeb 10-02-2011 @ 18:12:13

Vanavond de B2S Television special! :D

Zirkumflex 10-02-2011 @ 19:19:34

hoelaat

semtex 10-02-2011 @ 20:27:42

hij staat er:
http://www.b2s.nl/#/b2s_TV

niet heel veel wordt er laten zien maar toch.. ^^

Inno 10-02-2011 @ 21:11:42

Monorail aan ‘t plafond :D

Vraag me af wat ze door de zaal gaan laten vliegen :D

DJ ShaG 10-02-2011 @ 21:20:57

jezus 115 ton aan het plafond!! :)

Bas de Vogel 10-02-2011 @ 23:58:10

Die monorail is voor mijn bier, die worden zo aangeleverd.

back2daparty 11-02-2011 @ 00:18:19

Bas de Vogel 10-02-2011 @ 23:58:10
Die monorail is voor mijn bier, die worden zo aangeleverd.

:D :D :D :D hahaha, zal wel kicken zijn inderdaad :p

Maximum 11-02-2011 @ 14:55:12

Team yellow – 05.00 hrs
B-Front
Max Enforcer
Alpha²
Wild Motherfuckers – live

HAHAHAHHAHAHAHA te ziek dit, zo veel zin! :D

LucR 13-02-2011 @ 00:16:10

ik luister mee op de radio, hoop er volgend jaar bij te zijn! klinkt geweldig!

Reageren