Hard Bass 2011: Trailer & eerste informatie

Op zaterdag 12 februari 2011 neemt b2s voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj’s en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams.

YouTube Preview Image

Track:
Hoogstwaarschijnlijk het anthem voor 2011. Het is zeer waarschijnlijk dat Zatox ermee te maken heeft, want vanaf zijn twitter-account linkt hij naar een upload van deze trailer. Verder wist Zatox een tijd geleden te melden bezig te zijn met een speciaal project, samen met Tatanka.

Kaartverkoop
De voorverkoop begint op zaterdag 20 november 2010 om 13.00 uur. Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn te verkrijgen via hardbass.tickets.b2s.nl Mocht je liever gelijk je busticket erbij boeken, dan kun je een combi ticket boeken via www.eventtravel.nl Gezien het succes van Hard Bass 2010 wordt er een run op de tickets verwacht.

Buitenlandse bezoekers kunnen ook arrangementen boeken via de busorganisaties in hun land. Meer informatie hierover vind je onder FAQ op www.b2s.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-11-2010 om 16:00 door Khadber | Translate:

Reacties (53)

Plaats reactie
QuakerSw 01-11-2010 @ 16:01:18

Nice! Ik dacht meer aan een Zatox & Tatanka track, zo aan de vocals te horen :)

PatrickG40 01-11-2010 @ 16:02:59

Goeie poeier!! Ik hoorde meteen de zatox sound, YES EINDELIJK!

JP Hardstyle 01-11-2010 @ 16:04:14

Quaker er staat toch ook Zatox & Tatanka
iig vette trailer en kan niet wachten tot 12/02!
hopelijk wordt het net zo vet als dit jaar al wordt dat wel moeilijk (l)

Khadber 01-11-2010 @ 16:04:18

Toch eens kijken of ik een keertje naar dit feestje kan. Scheen vorig jaar erg geslaagd te zijn!

katamaran 01-11-2010 @ 16:04:21

Dat duurt nog lang zeg. :p

Ducaz 01-11-2010 @ 16:07:55

Als dit de anthem is hebben we in elk geval een goed begin van 2011, als dit hem is is het namelijk een geweldige anthem ^^
Voor mij zelf (geen fanboy discussies nu dus) Is me het verschil met qlimax wel duidelijk.
En ik vind de line-up meestal ook beter

modernization 01-11-2010 @ 16:08:03

Hier moet ik echt weer bij zijn, hardbass 2010 was me eerste feestje, en nog een van de beste tot nu toe! :D

Nipsen 01-11-2010 @ 16:09:08

@Ducaz volledig mee eens.
Wat een godsgruwelijk dik anthem. Wordt 1e x hardbass, maar lijkt mij persoonlijk vetter en minder populistisch dan qlimax

HSaddict 01-11-2010 @ 16:14:50

Tering dat is me toch een supervet anthem!!! (l)

Mannonymous 01-11-2010 @ 16:22:09

Hardbass!!!! Zin in! ‘t stukje muziek is best vet, maar als ‘t daadwerkelijk het anthem is, mogen die kicks van mij keihard de deur uit! Hardbass anthem horen kicks in hb anthems horen keihard te zijn. Niet van dit slappe geouwehoerrrrrrr!

Sainen 01-11-2010 @ 16:31:10

Dit jaar sowieso van de partij. Zoveel goede verhalen over gehoord en nu wil ik het zelf ook een keer meemaken :D !

CaLLitMusiC 01-11-2010 @ 16:33:46

@ mondernization

Zelfde hier ^^

hsrobin 01-11-2010 @ 16:35:38

dit zal de 3e x hardbass worden en heb er nu al zin in! :D

Oxbow 01-11-2010 @ 16:47:30

dit gaan we niet zeker niet missen ^^

Ravenwood 01-11-2010 @ 16:52:43

ligt eraan of ik dan weer mag feesten, anders ben ik er wel bij. en wat een knoepert van een track. hardbass anthems hebben me nog nooit teleurgesteld!

PhresiF 01-11-2010 @ 17:00:27

In het qlimax boekje staat de line up waarschijnlijk. Dit was vorig jaar tenminste wel ^^

E-Rush 01-11-2010 @ 17:00:36

Hier zijn we natuurlijk ook weer aanwezig :)
Hopelijk is dit dan ook gelijk de anthem..

@PhresiF
Ja dat klopt deze stond ook op de posters bij de ingang 2jaar geleden..

G1LL 01-11-2010 @ 17:09:50

Dit jaar was super gaaf! Volgend jaar ook maar effe kijken dus!

BadToTheBone 01-11-2010 @ 17:13:04

Elke keer die Team Green, Blue, Yellow en Red komt ook wel mijn neus uit >.<

blackrosa 01-11-2010 @ 17:13:46

Ja daar gaan we zeker weer heen! dit jaar was ook mega vet! :D

Refuze 01-11-2010 @ 17:14:51

Aanwezig :D

Mike-O 01-11-2010 @ 17:17:53

Dit wekt bij mij toch een centimeter kippenvel op haha, geweldig!
Ik kijk er nu al naar uit!

the sidespinnars 01-11-2010 @ 17:32:03

ja zeker tat & zat (l) alleen wel jammer dat het de lead van andromeda is en zo’n standaard zatox/tatanka kick maargoed hij klinkt wel lekker :D

Roan 01-11-2010 @ 17:40:03

Zeker weer aanwezig, vooral als zatox en tatanka het anthem maken. Viel dit jaar toch een beetje tegen, maar feest zelf was knallen!

6:30-7:00 Zatox & Tatanka LIVE ? :D :D

DoubleDutch 01-11-2010 @ 17:41:05

Badtothebone ; ik vind die teams juist het vette van hardbass :D

Dwaass 01-11-2010 @ 17:44:54

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

GReddy 01-11-2010 @ 17:50:29

:D YEAAAH heerlijk 2de keer Hard Bass voor mij dit jaar was het echt BRUUT Volgend jaar overtreffen ze dat ??? aan de anthem zal het ckr niet liggen ^^

sanderovic 01-11-2010 @ 17:50:55

Zeker aanwezig! Vorig jaar was zooo vet! En als het anthem door de heren zatox & tatanka gemaakt worden dan ben ik al helemaal aanwezig :)

Joeyv87 01-11-2010 @ 17:52:36

@Roan

Wat dacht je van 05:30-07:00

Flip27 01-11-2010 @ 17:53:37

Meteen goed begin in 2011! :D

HardstyleLover90 01-11-2010 @ 17:54:06

“Run op de kaarten verwacht na het succes Hard Bass 2010″
Ja ze dachten vorig jaar ook dat het wel eens uitverkocht kon raken! Nou niet dus, toen konden er nog kaarten aan de kassa gekocht worden.. zal dit jaar ook wel niet zo vlot gaan als B2S hier zegt/voorspelt ;) Desondanks was Hard Bass 2010 wel een succes ^^

Roan 01-11-2010 @ 18:09:00

@joeyv87 Gewoon de hele fucking nacht, ook goed? xD

Nikkel 01-11-2010 @ 19:24:38

Begin stukje is ook wel lekker te horen dat het van Zatox is. De overgang van de vocal (van de vrouw) is ook zo verwerkt in “Zatox – Raw Style” als ik me niet vergis.
Niet om te vergelijken ofzo, maar je hoort dat het zijn werk is, waar ik totaal geen probleem mee heb.

En dan nog de combinatie met Tatanka maakt het helemaal dodelijk :D
Tatanka is mijn persoonlijke held (met Zany dan op #1).

KSwoosh 01-11-2010 @ 19:35:29

dit wordt veeeeeeeeeeet!

NaarDeQlote 01-11-2010 @ 19:53:49

hier zijn we weer bij (en waarschijnlijk weer een leipe meeting :P)

Beuntie 01-11-2010 @ 20:07:32

Vorig jaar was idd uber samen met Gill en nog een paar,
Dik gemeet met Maarten, dit jaar weer? :D

Hard Bass is gewoon voor mij het dikste indoor feest van het jaar elk jaar, samen met Q-Base outdoor.

Dit word KNALLEN! RANG GANG GANG

maarten1410 01-11-2010 @ 20:20:47

Zeker weer erbij! Was super dik dit jaar, alles klopte aan dat feest! De meeting was nog wel het beste ja Beuntie hahaha :D

dnl 01-11-2010 @ 21:05:49

ik hoorde de zatox sound ook direct.

iSenSe` 01-11-2010 @ 21:25:14

gaan we weer ^^

I_K 01-11-2010 @ 22:21:48

Line up maar eerst een afwachten.
Hardbass 2009 viel mij tegen waardoor ik 2010 heb over geslagen maar bleek dat 2010 juist wel goed was dus deze editie maar weer eens overwegen

Kevin-Raw 02-11-2010 @ 08:15:24

zeker aanwesig! :D
Alleen nog ff maten vinden die mee willen :(

BramHS 02-11-2010 @ 09:55:03

Vorig jaar was super, hopelijk word het dit jaar weer knallen

De stage is niet zo geweldig als die van Qlimax, maar het geluid is super goed (L)

Het mooie aan hardbase vind ik dat er in teams word gedraaid en er dus vele verschillende sounds per team ten gehore worden gebracht.

Vorig jaar niet stampens druk, maar wel druk genoeg voor een gezellige sfeer. Je kon tenminste wel normaal naar voren lopen zonder over hordes mensen heen te moeten :P

Ik ben er weer bij dit jaar (als ik weer aan kaarten kom) :D

Pythonmaniac 02-11-2010 @ 10:06:53

Misschien meepakken, ik zou er wel zin in hebben maar ik moet de rest nog meekrijgen. :D

broodroosterr 02-11-2010 @ 12:11:54

wat een anthem zeg (l)
zeker even kaarten halen :)

Ducaz 02-11-2010 @ 12:23:19

BramHS

hardbase? :p

Jammer dat dat altijd nog zo lang duurt, 2011.
Wel mooi begin +.. Zatox :D

Da Reveller 02-11-2010 @ 13:02:46

@ Kevin-Raw
Hier ben ik! Haha :p

KSwoosh 02-11-2010 @ 16:03:00

@dnl: jammer he :P

Undertaker69 03-11-2010 @ 03:38:45

ben wel benieuwd naar de line up. Hoop wel dat ze nou eens met iets nieuws komen. Nie tweer steeds dezelfde namen die we elke keer zien. Maar dat zal wel goedkomen!

Gerome 03-11-2010 @ 13:23:44

Die anthem belooft veel goeds ^^

thehardstyleholland 03-11-2010 @ 16:39:37

Lekker dan Aanwezig !!! week daarna reverez :D

Cyrildales 04-11-2010 @ 13:39:30

Super anthem!

iSenSe` 04-11-2010 @ 18:47:14

wordt mijn 3e keer harde bass :)

NeuroticZ 05-11-2010 @ 11:39:41

Lekker anthem (l)
Mijn 3e keer ook, nu al zin in! eerst Qlimax nog even

Reageren