Hard Bass 2011: Update

Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update!

Anthem
Het Hard Bass anthem is dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Wild Motherfuckers, de bekende gelegenheidsformatie van Zatox en Tatanka. b2s vroeg de mannen naar het anthem en ook wat we van hun live act kunnen verwachten:

‘Can you explain why Parmesan cheese fits with pasta? Somebody tried that one day and it fucking worked! Our cooperation has started kinda 6 years ago and after a few tracks hitted The Hardest floors around we came up with our own project called indeed Wild Motherfuckers. It will be the first time for us together live in front of such a huge crowd but we are ready to ki-ki-kick some ass and let them go fucking wild! Our ‘secret weapon’ of the night will be the Hard Bass 2011 anthem which we are really proud of! It’s not a standard anthem but in the same time when you hear the track it couldn’t be anything else than the Hard Bass anthem! And not only cause of the vocals says Hard Bass! Curious to hear that at it’s maximum power? Bring your ass to Arnhem at GelreDome stadium on the twelfth of February and be sure to witness the wildest closing act ever of the Hardstyle history!’

CD / DVD
Ook dit jaar zal een speciale Hard Bass 4CD gemixt worden. Welke vier artiesten dit voor hun rekening gaan nemen wordt binnenkort bekend gemaakt… Tevens wordt er tijdens Hard Bass een video registratie geschoten. Deze uitgebreide registratie zal op DVD & Blu-ray uitgebracht worden.

b2s television & radio
Bij b2s television kun je iedere week op de hoogte blijven van de laatste nieuws rond Hard Bass. Denk hierbij aan interviews met de DJ’s, backstage materiaal en andere leuke weetjes. Tevens zal vanaf volgende week b2s radio iedere donderdagavond in het teken staan van Hard Bass. Om 22.00 uur hoor je wekelijks een pre-party mix op b2s radio! Hieronder staat de planning, so stay tuned!

20 januari – Team Red by Luna
27 januari – Team Green by Psyko Punkz
03 februari – Team Blue by Bioweapon
10 februari – Team Yellow by B-Front

Twitteractie
Volg ‘@officialb2s’ op Twitter en doe mee aan de ultieme Hard Bass actie. Tweet op de meest originele manier jouw favoriete team door win een Hard Bass VIP treatment! De officiële hashtag voor Hard Bass is ‘#HardBass2011′.

Website
Op de speciale Hard Bass website vind je alle informatie betreffende de vier teams en het evenement zelf. Tevens zijn er diverse downloads en gadgets te vinden. Klik hier voor de website.

Tickets
Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn nog te verkrijgen via http://hardbass.tickets.b2s.nl
Mocht je liever gelijk je busticket erbij boeken, dan kun je een combi ticket boeken via www.eventtravel.nl . Wees op tijd. De beschikbare VIP tickets zijn al geruime tijd uitverkocht.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-01-2011 om 09:53 door Khadber | Translate:

Reacties (43)

Plaats reactie
patrickjeb 05-01-2011 @ 10:07:13

DVD/BLURAY! (l)
Beter dat ze elke week een pre mix hebben :$

KSwoosh 05-01-2011 @ 10:48:33

heb dr zin in :D

Antraxus 05-01-2011 @ 10:59:58

Ik hoop dat de kaartjes niet veel duurder meer worden ik moet nog 3 jaartjes wachten :(

broodroosterr 05-01-2011 @ 11:00:12

de anthem op zn hardst?! kan niet wachten ;D

Oxbow 05-01-2011 @ 11:35:53

dit wordt zo fuckin vet feest weer :D

Bas de Vogel 05-01-2011 @ 11:40:55

Ik heb er al zo godgruwelijk zin in! Locatie, line up, anthem, alles zit mee! Hopen op net zo’n knaller als vorig jaar.

Snor 05-01-2011 @ 11:59:32

Wou eindelijk ook weer eens naar het Gelredome, ga ik precies die dag op wintersport :(

Maximum 05-01-2011 @ 12:02:00

20 januari – Team Red by Luna
27 januari – Team Green by Psyko Punkz
03 februari – Team Blue by Bioweapon
10 februari – Team Yellow by B-Front

ook de artiesten die de cd maken denk ik? :p

Neilio 05-01-2011 @ 12:08:21

Dodelijke combo die 2, ben erg benieuwd naar hun act :)

G1LL 05-01-2011 @ 12:13:48

CD word vast weer een hoop promo’s :P Ik ga effe een leuke tweet verzinnen om nog 2 VIP kaarten te krijgen :P

Ricardo1991 05-01-2011 @ 12:52:44

Maximum heeft denk wel gelijk,
Zal wel vet zijn cdtje van Bioweapon(L)

HardstyleLover90 05-01-2011 @ 12:54:58

Kijk er naar uit! Wordt denk ik een top feest!

Sjo 05-01-2011 @ 13:23:34

ik heb zo zin in het feest die line up (l) en de afsluiting van de nummer 1 en 2 in hardstyle Tat & Zat wat wil je nog meer ^^

Rickik 05-01-2011 @ 13:40:10

Blu-Ray :D

Roan 05-01-2011 @ 14:02:44

Soo lekker nieuws hey :D

nielstil 05-01-2011 @ 14:15:44

@ maximum: Psyko punkz maken ook al de CD voor Reverze, lijkt me sterk dat ze deze dan ook nog doen…

Wesz91 05-01-2011 @ 14:19:06

Kan nii w8en! kijk er al naar uit sinds 7 februari 2010 7:00!

Kevin-Raw 05-01-2011 @ 16:04:57

soo, we hebben er weer zin in!! :D
lekker veel hardtraxxers aanwezig! ^^

Hardlover15 05-01-2011 @ 17:10:03

Zin an!

ga niet ivm leeftijd :p

Rick-hardstyle 05-01-2011 @ 17:24:24

Wordt gruwelijk dit (l)

CaLLitMusiC 05-01-2011 @ 18:26:48

kan nie wachte :D

Pommer 05-01-2011 @ 19:21:28

DVD/Blu Ray (l)

Sunboom 05-01-2011 @ 19:35:51

Luna leidt het eerste team – early :) ?

Khadber 05-01-2011 @ 19:50:42

@Sunboom: Luna draait altijd waar hij zelf zin in heeft. Alphaverb wil er af en toe wel eens een oudere opgooien. Josh & Wesz volgens mij een stuk minder.

Envious 05-01-2011 @ 21:12:08

zin in :D

Bas de Vogel 05-01-2011 @ 22:04:50

Zeg maar gerust Josh & Wesz nooit.

Diamanic 05-01-2011 @ 23:14:14

Ach, zo erg is het nou ook weer niet om Rauwe Brok en Let’s Get Durty te horen _O_

WIJNUH 06-01-2011 @ 12:43:42

@Diamanic: Die kicks (l)

Sunrise8 06-01-2011 @ 16:06:34

word echt knallen :D . heb er nu al zin in :)

Wous1989 06-01-2011 @ 17:59:22

benieuwd naar de cd… die van vorig jaar is toch de beste cd die ik ooit gezien heb :)
laat 1 cd zowieso maar gemix worden door Tat&Zat, en 1 door Wildstylez?(A)

Maximum 07-01-2011 @ 10:42:52

ik wil let’s get dirty live horen.. als dat gebeurt ben ik na het 1e team al gelukkig.. kan je na gaan wat er dan nog komt haha!

DeliXXL 07-01-2011 @ 10:57:30

Ben benieuwd of de fundering van het Gelredome na 12 februari nog door de inspectie heen komt?!??!? ;)

WZY 07-01-2011 @ 11:25:46

@wous1989 wildstylez heeft er vorig jaar al 1 gedaan en tat ook, en de cd word meestal gemixt door iemand in het team en niet een live-act ;) ik denk zowiezo noisecontrollers en hoop Ran-D :D

Khadber 07-01-2011 @ 11:29:17

Josh & Wesz twitterden vandaag iets over een compilatie CD maken. Gok dus maar dat van het eerste team deze 2 heren de CD maken.

Wous1989 07-01-2011 @ 12:34:01

@WZY… ja klopt, en cd4 door Noisecontrollers, dus die valt ook af;) Ran-D mag er één doen ja:) en Max Enforcer(A)

Bezemsteel 07-01-2011 @ 12:54:29

CD 1 Luna
CD 2 Headhunterz
CD 3 Bioweapon
CD 4 Alpha ²

Wous1989 08-01-2011 @ 03:05:51

bron? of is het een gok?

Rammelslakje 08-01-2011 @ 11:31:16

Its my BIG FAT HARD BASS ^^

Ramirez 08-01-2011 @ 13:46:44

Hoppa! zin aan! :D

LiesSs1990 09-01-2011 @ 19:09:03

Ik heb er zin in…

Wous1989 12-01-2011 @ 13:27:36

Ik wil tracklist van de cd!!!!!!!!!

partypeepz4-ever 21-01-2011 @ 17:31:13

geweldig die van luna verheugen ons al op die van pshych punkz en ja de rest ook want kunnen nie wachten dat het 12 feb is hebben vet veel zin in te knalluhh en stampuhhh see you at HARD BASS :p

WRC_New 24-01-2011 @ 08:17:01

Bijna zo ver (l)

Reageren