Hard Bass 2013: De line-up & trailer

Op zaterdag 2 februari 2013 claimt b2s met haar grootste hardstyle evenement ‘Hard Bass’ het Arnhemse GelreDome. De line-up met diverse zorgvuldig geselecteerde gelegenheidsformaties zullen hun visie geven op de hedendaagse hardstyle en zorgen voor een onvergetelijke nacht vol met de beste beats & basslines.

Bekijk hier de trailer:
YouTube Preview Image

De line-up:

PART I: BLUE
Zany
Code Black (AUS)
Wasted Penguinz (SE)
Noisecontrollers live

PART II: YELLOW
Frontliner
Tatanka (IT)
Bass Modulators
Headhunterz live

PART III: RED
Brennan Heart
Zatox (IT)
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

PART IV: GREEN
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

HOST
DV8

Achter de schermen is b2s al een paar maanden bezig met de ontwikkeling van alle plannen voor dit stadionconcept. Zo zal er deze editie gebruik worden gemaakt van de deck opstelling om bezoekers het optimale party-gevoel te geven. Hierbij zorgen twee enorme publieksdecks op de tribunes voor veel extra dansruimte in de GelreDome. Speciaal voor de VIP’s wordt het bovenste deel van de hoofdtribune gereserveerd en is er een extra area in de zogenoemde Galaxy. Deze VIP room staat in het teken van Hard Bass classics met Pila, Gizmo, Pavo, Lars Tindy, Zero-Gi en Francois.

De voorverkoop begint op zaterdag 17 november 2012 om 13.00 uur. Tickets zijn te verkrijgen via b2s.nl. De allereerste tickets die verkocht worden krijgen een gratis VIP upgrade. Uiteraard zijn er ook VIP tickets te koop. Bus- en combitickets zijn te boeken via www.eventtravel.nl, Hard Bass verkoopt ieder jaar eerder uit, dus wees er snel bij.

Meer informatie vind je op de speciale website: www.b2s.nl/hardbass

Foreign visitors can also book arrangements through bus organizations in their own country. Further information about this you can find under FAQ on www.b2s.nl.

 



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-10-2012 om 10:11 door Khadber | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Stephan_NL 31-10-2012 @ 10:35:36

Aanwezig!!!

DVR 31-10-2012 @ 10:36:27

Dik! zowieso anthem van B-Front, steekt lekker in elkaar.
line-up vind ik persoonlijk ook super, bijna zekerheidje dus!

NeuroticZ 31-10-2012 @ 10:41:52

Zeker aanwezig, lekker line up :D Idd b-front (l)

baspostma2 31-10-2012 @ 11:09:16

een anthem van b-front terwijl hij zelf niet draait?

klinkt erg vet trouwens!!
dikkeaanwezig dus

Forbidden Phobia 31-10-2012 @ 11:17:52

Zekerheidje voor mij :-D

baspostma2 31-10-2012 @ 11:18:42

“een anthem van b-front terwijl hij zelf niet draait?”

dat zinnetje moet even weggehaald worden bij bovenste post

populous 31-10-2012 @ 11:28:17

geil hoor :D

derniels 31-10-2012 @ 11:39:37

@ baspostma2: jij dacht dat B-Freqz live een nieuwe dj act was met onbekende dj’s…..

ziet er overigens super fet uit en anthem klinkt fet. Denk dat die van B-front is omdat het vrij duister klinkt.

B2s doet er wel wat aan. Meer dansruimte en early hardstyle voor de VIP! Ik hoop dat ik hier bij kan zijn

Jor-D 31-10-2012 @ 12:07:47

Voor de duidelijkheid: B-Freqz = B-front en Frequencerz :P

baspostma2 31-10-2012 @ 13:12:47

ja daar kwam ik na mijn post gelijk achter

baspostma2 31-10-2012 @ 13:14:12

@derniels “Meer dansruimte” ??

alleen dit is al een reden om naar hardbass te gaan, vorig jaar kon je nauwlijks een kant op

knotsjebilly 31-10-2012 @ 14:01:28

Gunz for hire weer terug dan?

The Skribbler 31-10-2012 @ 14:16:45

OH yeah, heel vette line up! Zeker aanwezig!

D-tone 31-10-2012 @ 14:22:16

Live acts zijn dik in orde!
Op team red na alle teams prima in orde!

Kortom aanwezig :D

Nuracore 31-10-2012 @ 16:34:43

Team Green en Team Blue ( Op Wasted Penguinz en Code black na) zijn wel mijn favo’s vooral Noisecontrollers weer een keer een live act :D

Sappige 31-10-2012 @ 17:19:19

Voor de eerste keer Hardbass word ik wel erg verwend :p G4H, Crypsis, Thera, B-freqz, sick anthem, wat wil je nog meer?

GerQo 31-10-2012 @ 18:16:07

Geil line-upje, anthem lijkt me duidelijk bij B-front & Frequencerz super dus.
HHZ live. team blue. Gunz 4 hire, Thera, Crypsis, B-front, frequencerz. ik teken!

broodroosterr 31-10-2012 @ 18:28:52

Mooi om digital punk, bass modulators thera en frequencerz op dit feest te zien, mag Qdance een voorbeeld aan nemen imo! De 17e voor de pc, uitverkoop kan nooit lang duren gok ik zo

Nrgizer 31-10-2012 @ 19:02:41

Word vet !! :D

Wildstylerz 31-10-2012 @ 19:44:38

ja superdik!

Piep 01-11-2012 @ 09:45:17

Vind deze line-up zeker niet hardbass waardig!
Red gaat enigsinds, live act in orde. Alleen green is in zijn geheel de naam hardbass waardig. Zeer verheugd op dit feestje, maar dit word hem niet voor mij.

Piep 01-11-2012 @ 09:47:58

Anthem trouwens wel erg leuk! Verwacht in de 2e qlimax nog wel een dikke screech van beide mannen

sjeeks 01-11-2012 @ 10:12:10

Heerlijk afsluiten :D

Maximum 02-11-2012 @ 09:47:06

@ Piep: Hopelijk is de 2e climax een dikke anti! (l)

JenniferHardstyle 10-11-2012 @ 12:44:44

Is t al Februari?

Nina 28-12-2012 @ 16:17:26

Onwijs veel zin in! Heerlijke line-up! Kan niet wachten! :D