Hard Bass 2014 – Exploration: Trailer & Line-up

Op zaterdag 1 februari 2014 organiseert b2s haar grootste indoor evenement Hard Bass in Gelredome Arnhem.
The exploration starts here!

YouTube Preview Image

Traditioneel brengen vier gelegenheidsformaties het beste op gebied van de hedendaagse hardstyle:

Green
Atmozfears
Max Enforcer
Bass Modulators
Frontliner LIVE

Blue
Noisecontrollers
Coone
Code Black
Psyko Punkz LIVE

Yellow
Brennan Heart
Ran-D
Hard Driver
Wild Motherfuckers LIVE

Red
Adaro
Phuture Noize
Titan
Minus Militia LIVE

Hosted by DV8

De ticketverkoop start zaterdag 16 november om 13.00 uur via b2s.­nl. De eerste ticketkopers ontvangen een gratis VIP upgrade. Wees gewaarschuwd: Hard Bass 2013 verkocht binnen enkele dagen uit.
Bus- en combitickets zijn te boeken via www.eventtravel.nl.
Meer info: www.hardbass.com.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 30-10-2013 om 10:26 door Khadber | Translate:

Reacties (9)

Plaats reactie
Tienus 30-10-2013 @ 11:26:53

Dat anthem, sick! Misschien Hard driver voor anthem of Ran-D?
Vet dat ze Phuture Noize & Titan in het laatste team hebben gezet! Resprect voor deze heren..

Als het aan mij ligt kom ik alleen voor het laatste team :D

Ofcourse 30-10-2013 @ 11:33:57

Ik wou erg graag naar Hardbass maar nu ik de line-up zie vind ik het toch echt tegenvallen.
Alleen Team Red is dik op Titan na. Yellow was leuk geweest als Brennan Heart er niet bij zat, Brennan Heart ruilen met Code Black of Atmozfears ofzo. en weer die frontliner en noisecontrollers..

Tienus 30-10-2013 @ 12:39:33

Op de hard bass site staat het volgende bij Hard Driver:
This year he is responsible for the booming Hard Bass anthem “Exploration”.

provehito 30-10-2013 @ 12:53:07

Jammer dat brennan heart by yellow zit, Maar alsnog grote kans dat ik ga!

phoenix 30-10-2013 @ 17:43:07

“Jammer dat brennan heart by yellow zit”

idd erg jammer. Hadden ze beter een freq’s/JoS(ietwat optimistich)/ J&W/ DP. helaas niemand van TC :cry:
Team red erg vet!

Luuk91 31-10-2013 @ 18:24:37

B-Front, Jack of Sound en Frequencerz en Crypsis mis ik, die hadden ze samen in een team moeten stoppen. Gas erop!

TheHardstylezNL 31-10-2013 @ 20:00:37

@luuk91 Crypsis is wel aanwezig, hij is onderdeel van Minus Militia (Liveact van Crypsis, Chain reaction & Radical Redemption) ;)

ShadowLX 06-11-2013 @ 09:40:12

Minus Militia! :D Voor de rest is Team Red in zijn geheel het overwegen waard, maar ik vind het verder toch wel aan de tegenvallende kant.. Jammer, dit had mijn eerste Hard Bass moeten worden, maar ben nu toch wel erg aan het twijfelen

ttthijss 07-11-2013 @ 22:10:21

Al zie ik ook graag Jack of Sound, The R3belz, Tartaros, Stereotuners, Ragain en dat soort namen ertussen staan, lekker fris!

Reageren