Hard Dance Awards 2010: Scantraxx en Showtek in de prijzen

Tijdens de jaarlijkse Hard Dance Awards is Scantraxx Recordz verkozen tot “Best Hard Dance Label”. Ook zijn de gebroeders Showtek in de prijzen gevallen. Ze hebben maar liefst 4 awards gewonnen.

Scantraxx:
“This year at the annual Hard Dance Awards 2010 (HDA), we are so proud to announce that, Scantraxx Recordz has been chosen as the Best Hard Dance Label. Everybody here at Scantraxx is very humbled by the fact that so many people have voted for us and that you think that Scantraxx Recordz is the Best Hard Dance Label in the scene. Thank you all!

The Hard Dance Awards are the leading awards in the global Hard Dance scene and they celebrated their 7th anniversary during the brutal and infamous 72 hour Atomic weekender. Thousands of hard dance addictz were all gathered to witness an absolutely amazing show. Out of 14 different categories to choose from, Scantraxx Recordz was chosen as best Hard Dance Label.

Scantraxx Recordz would like to thank you for voting!”

Showtek:
Een officieel persbericht is er nog niet, maar als we het Twitter account van Showtek mogen geloven hebben de gebroeders 4 awards gewonnen, namelijk:
Award 1: Best track: Showtek – World Is Mine
Award 2: Best album: Showtek – Analogue Players In A Digital World
Award 3: Best Hard Producer: Showtek
Award 4: Best European Hard DJ: Showtek

Hieronder een overzicht met alle winnaars en awards:
Best Track: Showtek ‘World Is Mine’
Best Label: Scantraxx
Best Resident: Brian M & McBunn
Best New Face: Swankie & Kashi
Best One-Off Event: Defqon.1
Best Artist Album: Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’
Regional Hero: DJ Tone
Outstanding Contribution: Kutski
Best UK hard DJ: Kutski
Best European hard DJ: Showtek
Best UK hard Producer: Technikal
Best European Hard Producer: Showtek
Best Compilation Album: Goodgreef Xtra Hard
Best Club: Bionic

Update 08-03-2010: Zojuist is er een overzicht met alle winnaars online gezet. Q-dance is ook in de prijzen gevallen met het Defqon.1 Festival.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-03-2010 om 12:40 door Jor-D | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
PatrickG40 08-03-2010 @ 12:44:06

Congratz :)

TheDizZorder 08-03-2010 @ 12:45:52

Hopla…

Showtek _0_

Demian 08-03-2010 @ 12:50:11

showtek :cry:

Simizle 08-03-2010 @ 12:52:17

Beetje overdreven van Showtek maar goed.
Tuurlijk, ze zijn internationaal goed bezig en maken (volgens de meesten) goede muziek.
Maar er zijn ook andere DJ’s die het meer verdienen denk ik.

Jor-D 08-03-2010 @ 12:56:37

Haha alsof ze er wat aan kunnen doen, komop zeg :p

Vind het wel een hele prestatie. Ze maken niet echt het soort Hardstyle waar ik graag naar luister, maar er zijn ook andere DJ’s/Producers die dat niet doen.

Het siert ze dat ze gewoon hun eigen ding zijn gaan doen en zo “populair” zijn geworden. De droom van iedere DJ/Producer lijkt mij ;)

vanoselstas 08-03-2010 @ 13:10:09

Scantraxx en defqon hebben het dik verdient!!!

:D

Timmer 08-03-2010 @ 13:23:45

is wel geinig,,

San Miquel 08-03-2010 @ 14:30:37

Meestal niet helemaal mijn stijl, maar toch wel respect voor hun… :cool:

NoiseHunterZ 08-03-2010 @ 15:47:46

vanuit waar is dit? amerika ?

ElSalvaje 08-03-2010 @ 15:52:13

Beste Album vind ik toch wel die van DBSTF

TkTT 08-03-2010 @ 16:06:28

@ ElSalvje helemaal met je eens, showtek? wrm 4 awards wat dacht je van HHZ enz.
geen echte bekende name?

Duitse 08-03-2010 @ 16:07:22

Showtek? World Is Mine? :huh:

HardstyleLover90 08-03-2010 @ 16:35:31

Showtek verdiend het zeker om deze award te winnen met hun album ‘Analogue players in a digital world’, vond het een vet album! Maar dat zij nu ook de prijs winnen voor beste track met ‘the world is mine’ snap ik niet helemaal… er zijn zeker vettere tracks & ook op hun album zijn tracks te vinden die ik beter vind dat ‘the world is mine’. ;)

Het lijkt erop dat Showtek door hun wereld tour + hun nieuwe album deze 4 prijzen in de wacht hebben gesleepd…

Merlijn 08-03-2010 @ 16:37:01

Pfft altijd Showtek, te veel Showtek naar mijn goesting ze. -_-

Q-dance4live 08-03-2010 @ 16:41:22

Leuk voor Showtek…

Scantraxx en Defqon, helemaal top! ^^

Overload 08-03-2010 @ 16:53:49

leuk voor showtek maar vind het beetje overdreven allemaal…

Hardboy 08-03-2010 @ 16:57:43

Dit is ook het zoveelste jaar dat ze in de prijzen vallen… natuurlijk wel leuk maar idd verdienen sommige het meer dan showtek

E-rik 08-03-2010 @ 16:57:58

showtek valt goed in de smaak in het buitenland, zal daar wel mee te maken hebben, hoewel op het nieuwe album ook een aantal lekkere tracks stonden, maar dan vond ik MMA en MI beter

ik 08-03-2010 @ 17:14:48

hoppa scantraxx en defcon1 bijde op gestemd. alleen jamemr van showtek
er zijn veel betere nummers

Just4Music 08-03-2010 @ 17:27:28

Hecht hier echt nul waarde aan

Mannonymous 08-03-2010 @ 17:40:11

Best Track: Showtek ‘World Is Mine’
Best Artist Album: Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’
Best European hard DJ: Showtek
Best European Hard Producer: Showtek

Sorry heur… maareh. WTF :confused:

NoiseHunterZ 08-03-2010 @ 17:41:12

dikke pruttelbende

[NL]Sjefke 08-03-2010 @ 18:04:22

Showtek valt in de prijzen omdat hun niet alleen op Benelux zjn gericht, maar in heel Europa en de hele wereld ;)
Daarom vallen ze in de prijzen!

derniels 08-03-2010 @ 18:31:03

dit zijn ook de awards van de UK
Ze zouden deze awards in nederland moeten houden, dat zou in ieder geval een realistischer beeld geven van de hard dance scene. In nederland is deze scene namelijk het grootste. Hier worden ook de grootste/beste feesten gegeven.
Conclusie: ik vind dat de hard dance award geen goed beeld geven van de hard dance scene.

Khadber 08-03-2010 @ 18:35:20

@derniels: de stem van het buitenland doet ook gewoon mee hoor, het gaat immers totaal niet over de Nederlandse scene. Dat dit in de UK en daarbuiten zo gestemd word is compleet logisch, want Showtek is veel internationaler gericht.

Dat Showtek zich zo losbreekt van Platinum en de zijne en toch populair blijft met het doen van wat ze zelf het mooist vinden verdient alleen maar lof zou ik zeggen.

Addo 08-03-2010 @ 19:48:33

volledig akkoord met khadber
prachtige uitkomst
veel awards voor hardstyle!
hardtrance wat magertjes vertegenwoordigd daardoor :(
had lisa lashes wel een award willen zien wegkapen
of kidd kaos

Sc0tTy 08-03-2010 @ 21:56:20

:D als je een beetje hardstyle liefhebber bent kun je deze lijst niet serieus nemen…

de reden waarom showtek populairder is ? ze maken hun muziek minder hard en pop achtiger dan de rest van de hardstyle artiesten…

het zijn dan ook de hard dance awards en niet de hardstyle awards :P de enige uitzondering in de lijst die ik zie is dat scantraxx gewonnen heeft.

JP Hardstyle 08-03-2010 @ 22:20:00

world is mine beste track :s
dat is niet eens de beste track van het album(we speak music/fast life)
laat staan van alle releases dit jaar…

Jurgeno 09-03-2010 @ 11:23:17

Ik zou het ook leuk vinden als er bijvoorbeeld een categorie zou komen van : “Nieuwkomer van het Jaar” ofzo.

Ik zou dan op de Toneshifterz stemmen! :)

UUenZeL 09-03-2010 @ 12:12:59

@ Jurgeno
Best New Face lijkt me de categorie die jij bedoelt ;)

Gildo 09-03-2010 @ 12:33:24

Wat een lachertje die awards!

ruuumm 09-03-2010 @ 12:40:44

Voor nederlandse begrippen kan je dit niet serieus nemen mede omdat Showtek
niet op de ”grote” feesten in nederland hebben gestaan. en daarbij komt bij dat ze niet
eens in 1 van de hardste hardtyle labels zitten!! Kortom Nederland is het podium waar
elke hardstyle dj wil draaien!!

Lieten ze die Awards in nederland houden dan kwamen ze nog niet eens in de
top 10 terrecht!!

Jozz 09-03-2010 @ 13:01:29

showtek toch nog geluk met hun commerciele tour over de wereld ben echt die teleurgesteld in hun:O
vroeger kwamen ze nog gewoon op de grote feesten en brachten nummers uit in nederland
nu gaan ze hele wereld over maar dik commericeel geworden

Arthurhoihoi 09-03-2010 @ 13:12:46

Beste album zoiezo :)

S.P.T. 09-03-2010 @ 13:15:50

@ruuumm: Dit is geen award voor de hardste hardstyle maar voor internationale hard dance. Dus als je kijkt naar Nederlands hardstyle artiesten, met alleen maar Nederlands stemmers hadden ze waarschijnlijk nooit gewonnen. (eerder een Headhunterz, Zany, Noisecontrollers of The Prophet…) Overigens is het misschien nog wel knapper dat Showtek gewonnen heeft zonder op de grote feesten in Nederland te staan? Of misschien wel dankzij omdat ze nu meer in het buitenland kunnen draaien. Feit blijft dat Showtek internationaal zeer bekend is.

rodger88 09-03-2010 @ 13:29:40

Haha toppie van de gebroeders Jansen.
Die weten hoe ze van hobby geld moeten maken!!!! :p

Ook gaaf voor scantraxx en Q-dance beiden verdient zeg ik.

evasive 09-03-2010 @ 14:14:54

showtek in de prijzen wat de F??

southz 10-03-2010 @ 08:46:29

waar de neuq is Zany man :S

Barsbas 30-03-2010 @ 19:58:52

hmmm best label zou ik denk toch voor fusion gaan denk ik, net ff die wat donkerdere sound. Vind scantraxx zeker ook niet verkeerd, maar daar is het vaak toch afwachten, bij fusion heb ik 9 van de 10 keer een heerlijke plaat te pakken! en verder showtek vind ik helemaal prut alleen die wat oudere nummers nog wel aardig als bijvoorbeeld dominate.

Reageren