Hard Dance Awards 2010: Tijd om te stemmen

Het is weer zover: de UK Hard Dance Awards zijn weer van start gegaan. Voor de zevende keer kan iedereen vanuit de wereld stemmen op zijn favoriete hardere artiest, album, producer, track enzovoorts.

Deze awards zijn vooral voor de UK bedoeld, maar een aantal punten zijn ook door Nederlanders weggekaapt. Zo had Zany vorig jaar de award Best Album (The Fusion Of Sound) binnen gesleept en Showtek onder andere Best Track (Hold Us Back), Best Label (DMW), Best European Hard Producer en Best International DJ.

Wil jij bepalen wat er op 1 staat? Surf dan naar www.harddanceawards.com en stem op jouw favoriete artiesten!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-01-2010 om 19:04 door Khadber | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
hdhessel 08-01-2010 @ 19:13:39

ff gestemd :D

Qre8ive 08-01-2010 @ 19:22:57

Stem op zatox! :P

hdhessel 08-01-2010 @ 19:24:15

heb al op wildstylez gedaan:$ zat te twijfelen tussen die twee :P

MusicIsEverything 08-01-2010 @ 19:28:11

Haha, ik was even in de war. :p Ik dacht even te lezen: Heart Dance Awards. Ik dacht wtf.

Dustydus 08-01-2010 @ 19:37:29

Wow wist niet dat dit bestond !! Top..

remkovzki 08-01-2010 @ 19:38:29

Ik wil geen spam ontvangen van die eikels dus stem ik niet.

Who 08-01-2010 @ 19:39:01

“Showtek onder andere Best Track (Hold Us Back), Best Label (DMW), Best European Hard Producer en Best International DJ”

Serieus? :cry:

Jor-D 08-01-2010 @ 19:39:43

@remkovzki, dat kan je zelf aan- of uitvinken als je dat wilt ;) Ik heb in ieder geval nog nooit een bericht van hun gehad… :)

killerf1st 08-01-2010 @ 19:40:15

Wel track of the Year Gangsta! :D

RoBinVdHaRdStYleR 08-01-2010 @ 19:43:33

Ik wil geen spam ontvangen van die eikels dus stem ik niet.

Dustydus 08-01-2010 @ 19:46:24

@ remkovzki Staat automatisch uit bij hun kreeg ook geen mail ik kon het wel aanvinken.

Dustydus 08-01-2010 @ 19:52:16

iemand een iedee wat voor feest ze op die site geven ? :S atmomic 3 ? 3 dagen lang voor meer dan 120 pond. fotos zeggen me niks :/

remkovzki 08-01-2010 @ 20:00:49

Hmm, ik dacht dat als ik ze niet aanvinkte hij het ook niet deed, aangezien ik niet verder kom als ik ze NIET aanvink. Probleem van Firefox maybe?

TheHardstyleHolland 08-01-2010 @ 20:22:21

Word het niet tijd dat we zoiets doen in nederland?

Headhunterz Rulez!!!!!!!!!!!

Addo 08-01-2010 @ 20:46:21

Lisa Lashes!!!

Zalig!

Dakpan 09-01-2010 @ 10:11:11

Voornamelijk Zany & Zatox kwamen in m’n lijst voor.

Khadber 09-01-2010 @ 11:37:06

Het is wel gebaseerd op het UK publiek, dus er zal sowieso wel weer veel Showtek etc in voorkomen, want die zijn daar gewoon heel groot!

foane 09-01-2010 @ 12:05:03

gestemd, zany zal het goed doen als het van mij afhangt :)

dawasiknie 09-01-2010 @ 12:05:51

Heb een beetje onzin lopen invullen, beste UK-artiest weet ik veel… heb maar 2 keer Mark Sherry ingevuld, ken niemand uit dat wereldje :P

Kaptain 09-01-2010 @ 12:46:06

Showtek zijn internationaal gewoon de beste …

Q-dance4live 09-01-2010 @ 18:05:40

D-block & S-te-fan en Zatox heb ik ingevuld (l)

The Viking 10-01-2010 @ 00:13:28

Frontliner is het geworde bij mij zonder twijel :D

Gangsterdwerg 10-01-2010 @ 00:30:23

@ Kaptain:

Ze zijn internationaal zeker niet de beste. Ze zijn daar de bekendste omdat niemand ze nog in Nederland wil, daarom gaan ze naar het buitenland om hun kermishardstyle te promoten. Als de echte goede DJ’s zoals Tatanka, Prophet, Zany etcetera ook naar het buitenland zouden gaan kijkt niemand nog naar Showtek om.

Khadber 10-01-2010 @ 12:00:54

@Gangsterdwerg: spreek voor jezelf. Er zijn zat mensen die Showtek best nog eens willen zien. En je kan me heel veel vertellen, maar de tracks van Showtek worden toch prima gedraaid, ook op de grotere feesten.

FRArnold 10-01-2010 @ 12:13:13

Idd Khadber!!!! Showtek!!! ^^

Jur 10-01-2010 @ 12:22:04

@ Gangsterdwerg

Doe voor de grap de heren die jij zojuist opsomde eens volgen op Twitter of Facebook.
Die gasten vliegen week in week uit naar gigs door heel Europa, get your facts right voordat je je conclusies trekt.

Fom 10-01-2010 @ 15:51:32

Ik wou al zeggen ja, The Prophet & Zany dat die niet naar het buitenland zouden gaan. :p

Stokbrood 10-01-2010 @ 20:27:53

gestemd op Activator :)

Reageren