Hard Dance Awards: Showtek best DJ & track

Van onze correspondent in de UK hebben wij vernomen dat Showtek in de prijzen is gevallen tijdens de Hard Dance Awards in de categorie “Best DJ” en “Best Track”.

Showtek is in de categorie “Best DJ” verkozen tot de beste. En de track van Showtek “Hold us Back” is verkozen tot “Best track”.

Voor zover bekend zijn geen andere Hardstyle DJ’s of Nederlandse DJ’s in de prijzen gevallen.

Vorig jaar bij de Hard Dance Awards vielen de gebroeders Showtek ook al in de prijzen met hun track “FTS”.

YouTube Preview Image

Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-02-2009 om 11:58 door Jor-D | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Yannicksuper 28-02-2009 @ 12:01:50

Met Hold Us back dan nog, vind ik echt niks ^^
Maar ja wel respect dat zij in de prijzen gevallen zijn dan ;)

Teknizion 28-02-2009 @ 12:35:57

hahahaha :D

Makxz 28-02-2009 @ 12:46:39

Haha hold us back beste track xD

jamietel 28-02-2009 @ 13:44:34

ik vind hold us back ook niks, maar zou wel komen dat die daar misschien wel commercieel is

Sunboom 28-02-2009 @ 13:45:52

Jaaaaaaaaaahoor . Maarja HDA is natuurlijk niet representatief, omdat het vooral vanuit het Engelse publiek komt. Meeste Nederlanders die de lijst straks bekijken zullen het overgrote deel van de namen waarschijnlijk ook niet eens kennen.

Addo 28-02-2009 @ 13:55:44

Ksnap niet wat iedereen tegen Showtek heeft.
Dit zijn de HardDANCE awards, verwacht niet dat iedereen de scène zo goed kent als de meesten hier!
Showtek is waarschijnlijk voor heel veel mensen de vertegenwoordiger van Hardstyle buiten de scène. Vandaar ook hun nominaties enzovoort.
Ik vind het verdiend.
Proficiat aan deze mannen ^^

Khadber 28-02-2009 @ 13:56:41

Tis niet mijn track, maar het is door het volk gekozen, dus dat zit wel goed dan denk ik maar.

Jor-D 28-02-2009 @ 14:12:35

Maja, ging via internet stemmen. En dat is zo makkelijk te manipuleren, vind het eigenlijk niet eerlijk.

Noisecontrollers en DBSTF doen veel meer live, dat is meer DJ waardig in mijn ogen.

Plaatjes draaien kan iedereen wel.

Maargoed, alsnog gefeliciteerd natuurlijk met deze prestatie!

Jens 28-02-2009 @ 16:21:57

Mooi gedaan, ze hebben er natuurlijk veel reclame rond gemaakt, de gebroeders.
Vind Hold Us Back ook zeker geen slechte track, maar om hem de beste te noemen …

Remco 01-03-2009 @ 15:15:23

Zany heeft ook gewonnen ;) !

Voor zijn album the fusion of sound!

ruuumm 03-03-2009 @ 21:24:29

ik kan misschien wel redelijk verklaren waarom niet iedereen fan is van hun
omdat andere dj’s met iets meer tempo draaien dan hun en hun hebben nou niet altijd toppers van platen…. zitten soms leuke bij!! ik zelf vind ze te sloom invergelijking met headhunterz of db&stf of frontliner… mja dat is mijn mening!!

daarbij zijn deze awards niet in nederland gehouden want dan er zeker iemand anders wel gewonnen!!

Rik 03-03-2009 @ 21:30:18

Ik hou er niet zo van, maar kan ‘t wel begrijpen.

Reageren