Hard Bass 2009: Warm-up bekend

Zoals jullie weten start het eerste team om 23.00. De zaal is echter al om 22.00 open.. Lees hier wat er te gebeuren staat.

Er werden velen vragen gesteld wat er in het eerste uur zou moeten gebeuren. Na een tijd zoeken zijn we achter het plan gekomen. Niemand minder dan DJ Leep zal het eerste uurtje verzorgen en de gasten verwelkomen.

DJ Leep is geen onbekende bij B2S. Hij is resident bij de Euphoria feesten en heeft verder ook feesten als Decibel, Q-Base en DefQon1 op zijn naam staan, geen kleine man dus!

Voor meer informatie en een demomix van hem ga je naar www.djleep.nl

Update: Dankzij Jro hebben we nu in de liveset sectie een setje van Leep, om alvast te kijken wat hij kan. Deze set vind je hier.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-02-2009 om 13:37 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 12-02-2009 @ 13:43:43

Nog nooit van hem gehoord eerlijk gezegd. En zijn naam klinkt ook niet zo geweldig. Maar achja, hoor graag een setje van hem!

Khadber 12-02-2009 @ 13:46:01

Aan de waarderingen te horen kan hij er wel wat van:

http://partyflock.nl/artist/2480:Leep.html

Gokje: early, zeker weet ik het niet.

Sjaak1 12-02-2009 @ 14:18:23

Ik ken die vent niet eens.

Teknizion 12-02-2009 @ 14:20:28

Wie? Ach, ik zal horen of hij het een beetje kan.

Swilizm 12-02-2009 @ 14:28:34

dat zijn naam niet zo geweldig klinkt zal vast met zijn achternaam te maken hebben:
Pieter Lepelaars

ach ja iedereen zijn ding, wel benieuwd wat hij zal draaien in verwachting met de rest van de avond;) .

rudestylez 12-02-2009 @ 14:34:25

hij is wel een goeie dj heb hem al vaak gehoort bij euphoria en ook keer op goeie dj goeie keus voor warm up

rudestylez 12-02-2009 @ 14:35:07

op defqon heb ik hem ook keer gehoord

Jro_ 12-02-2009 @ 14:47:50

Er is een set van Q-base 2006 van hem..

hardtrance :)
lekker!

http://lsdb.nl/set/3992/DJ_Leep_-_Q-Base_2006__09-09-2006.html

Dennis Aka Mash 12-02-2009 @ 15:07:40

Dan zal ie nu denk ik ook wel hardtrance draaien op Hardbass. ;) Of early hardstyle.

Sunrise8 12-02-2009 @ 16:29:05

nou, ben benieuwd, jammer dat ze niet voor iemand anders kozen die wat bekender is, zoals vorig jaar josh & wesz. Voor mij wordt dit dus meer het barhang uurtje hahaha :P

Jro_ 12-02-2009 @ 17:13:50

Indrinken tijdens bosje hardtrance ftw!! :D

Snor 12-02-2009 @ 19:15:23

Kom denk rond 11en binnen, hopen dat ik niet teveel mis dus :P

Hardstyleking 12-02-2009 @ 20:29:07

+1

Double-Dutch 12-02-2009 @ 20:29:15

Als ie net zo’n early setje weggeeft als op Euphoria in de 013 hebben we heel team red niet eens nodig…
Leep held!

Tekk 12-02-2009 @ 23:41:53

Barhangen? denk het niet, gok dat dit een dikke early set gaat worden! :D

Peter 12-02-2009 @ 23:51:10

Staat er een keer een wat minder bekende naam is het blijkbaar bij voorbaat al een bar hang moment.. wat willen jullie nou eigenlijk? Altijd dezelfde namen –> zeiken zeiken zeiken. Nieuw talent krijgt een kans –> je gaat maar aan de bar hangen. Wat een instelling zeg. .. .

Mol 13-02-2009 @ 10:11:48

”Nieuw talent krijgt een kans” nja nieuw.. :)

Denk dat ik rond half 11 aanwezig ben!

Dj rudestylez 13-02-2009 @ 11:30:29

wel goeie dj ben ook rond half 11 zeker aanwezig