Hard Bass 2010: Eerste Informatie

Op zaterdag 6 februari 2010 neemt b2s voor de tweede keer met ‘Hard Bass’ haar intrek in een van de grootste indoor locaties van Nederland. Van 22.00 tot 07.00 uur staat GelreDome Arnhem geheel in het teken van Hardstyle, dat wederom gepresenteerd wordt door vier zorgvuldig geselecteerde teams.

Klik hier voor de trailer.

Geen goed feest zonder goed geluid. Vandaar dat b2s tijdens de laatste Hard Bass een nieuwe opzet van het geluidssysteem heeft geprobeerd. Alle techneuten waren het erover eens: het moest revolutionair worden. Het resultaat kennen we: slecht geluid! Natuurlijk was dit voor de bezoekers en de organisatie een enorme teleurstelling. Het is steeds lastiger om in Nederland lekker hard te draaien. Toch is het gelukt om de meest ideale set-up voor de komende Hard Bass te regelen. Op 21 november wordt deze set-up tijdens Qlimax voor het eerst ingezet. Er worden dan 3 keer zoveel kasten gehangen, zodat er overal in de zaal een maximale druk van laag, mid en hoog gegarandeerd kan worden.

Met een opkomst van ruim 18.000 bezoekers en een van de mooiste b2s podia ooit, was Hard Bass 2009 een goede eerste editie in het GelreDome. Toch heeft b2s het gevoel iets goed te moeten maken: de kaartprijs blijft gelijk en niemand hoeft dit jaar de voorverkoop fee te betalen. Deze neemt b2s voor haar rekening.

Organisaties bestaan bij de gratie van enthousiaste bezoekers en goede feesten. b2s draait al bijna 10 jaar mee en stopt alle positieve energie in Hard Bass 2010, waarbij geluid boven aan het lijstje staat!

De voorverkoop begint op zaterdag 28 november 2009 om 13.00 uur. Tickets kosten 48 euro (inclusief voorverkoop fee) en zijn te verkrijgen via Ticketonline.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-11-2009 om 15:15 door Khadber | Translate:

Reacties (34)

Plaats reactie
Khadber 01-11-2009 @ 15:15:40

Weer de Teams.. als dat maar goed gaat!

Q-Dominic 01-11-2009 @ 15:17:44

vind het wel een erg eerlijk bericht!
ben er bij dit jaar!

dawasiknie 01-11-2009 @ 15:19:21

Heeeeel erg netjes van B2S. Ben benieuwd hoe het met Qlimax gaat! Pas dan overweeg ik om wellicht ook HardBass te doen.

Poma 01-11-2009 @ 15:21:39

vet nummer in het filmpje,
welk nummer is dat,
of zal dat de anthem worden? :D

Lyst 01-11-2009 @ 15:23:16

anthem klinkt als a2 (of misschien max e.)

Khadber 01-11-2009 @ 15:25:04

Typische Beholder/Max Enforcer.. Seismic werk in ieder geval.

wesletje92 01-11-2009 @ 15:37:55

Ben benieuwd! :)

Timmer 01-11-2009 @ 15:43:46

een compliment voor b2s ^^

jasper1701 01-11-2009 @ 15:47:55

erg oprecht nu ook nog waar maken allemaal, maar gaat goed komen als ik het zo lees.

Rik 01-11-2009 @ 16:00:08

Klasse bericht (Y), toporganisatie.

Atraxisz 01-11-2009 @ 16:17:16

Dit hadden ze voor de voorverkoop van Qlimax aan moeten kondigen.. Of juist niet, anders was het nog drukker geweest met de kaartverkoop :D

Rickie 01-11-2009 @ 16:27:44

die anthem( als dat hem is) klinkt echt lekker :D
verder ook wel vette trailer

Stokbrood 01-11-2009 @ 16:31:35

Hulde dat ze gewoon hun fout erkennen :)
toch maar over denken om erbij te zijn :)

LNDRTJN 01-11-2009 @ 17:03:31

Ben erg beniewd!
Neem aan dat dit de anthem word, hij is iig hard, maar vind de melo een beetje saai..
Denk dat dit m best kan worden :)

Dakpan 01-11-2009 @ 17:44:13

Max Enforcer & The Beholder – Protect & Serve

The Viking 01-11-2009 @ 17:52:19

mmmmhhh ziet er zeker prima uit als er een bus gaat en wat mensen wil ik zeker mee:D

ComingHard!RealHard! 01-11-2009 @ 18:13:03

Vond er vorig jaar niet zo veel aan, met name die team’s.. dus dit jaar no go voor mij!

Snor 01-11-2009 @ 18:40:27

Eindelijk toegegeven dat er vorig jaar slecht geluid was (vergeef mij als het al eerder toegegeven is, ik lees het voor t eerst). Hoop dat deze oplossing de problemen oplost, ben benieuwd naar de reacties na qlimax!

G1LL 01-11-2009 @ 18:49:22

ik denk dat ik er wel bij ben! We zien het nog!

Hardstyle_Freaker 01-11-2009 @ 19:31:50

mmm lijkt me goed feest alleen geluid he ;)
en als dat de anthem is in de trailer dan is het wel heel slecht vindt ik :(

Mannonymous 01-11-2009 @ 20:32:50

b2s is lekker bezig :D

Maximize 01-11-2009 @ 20:58:09

Kijken of we er dit jaar bij kunnen zijn :D

Khadber 01-11-2009 @ 21:03:20

Ik hoop dat de set op Qlimax ook zo goed werkt, want dan zit het met het geluid wel in orde.

JdeBftw 01-11-2009 @ 21:03:40

ik vond Hard Bass 2008 zeker geslaagd..
het geluid viel inderdaad wel tegen, maar die teams waren wel heel vet hoor!
(op blauw na imo)
Hardstyle Masterz live en Headhunterz live, waren echt tè vet gewoon!

Mol 01-11-2009 @ 22:56:52

Die teams waren echt super dik vorig jaar! Denk dat ik dit jaar over sla, maar je weet het nooit :D

Hoeksemad 01-11-2009 @ 23:53:20

Op na hardbass 2010! Ik heb er nu al zin, en dat met de teams was zeer vet vond ik zelf dan :D

Dustydus 02-11-2009 @ 00:49:03

Op 21 november wordt deze set-up tijdens Qlimax voor het eerst ingezet. Dit willen we hooren :D

Sunrise8 02-11-2009 @ 07:44:20

hardbass 2009 prima vermaakt. 2008 ook trouwens ;) . 2010 dus weer zeker bij :D

Nipsen 02-11-2009 @ 09:11:01

Denk dat ik nou toch maar reverze skip, en hardbass pak,
eerst op qlimax beoordelen!:D

FRArnold 02-11-2009 @ 10:17:40

Qlimax even afwachten idd en dan bepalen of het een avontuurtje Hardbass word in 2010 :)

the bird 03-11-2009 @ 19:12:55

Het is zeker mooi dat ze toegeven een fout te hebben gemaakt met het
geluid.Maar wat ik dan niet snap is dat ze dat bij de soundcheck al niet
opgevallen is. Je kan mij niet wijsmaken dat het toen wel goed was. De
laatste zin moet zijn maximale volume van laag,mid en hoog. Ik heb nog
nooit druk van hoog vernomen,maar goed.Het blijft in ieder geval lastig dat
Gelredome,dat blijft een feit.

Thinuz 05-11-2009 @ 22:50:17

ik moet even kijken hoe ik rond die tijd met de financien zit,
heb de week erna 4 dagen carnaval, waar voor mij veeeeel geld in zit

feest zelf ziet er prima uit, hoop dat ik dan wat geld over heb :D
eerst zowieso eens oordelen hoe het met het geluid staat op qlimax