Hardnoize 13 maart 2010 in de N201 Aalsmeer

Hardstyle is in opmars! Tot een paar jaar terug was het nog een dance-stijl die vooral bij onze zuiderburen en in Brabant hot was, nu breid het virus zich razendsnel uit naar de randstad. Het is dus eigenlijk vreemd dat er in de regio Aalsmeer maar weinig hardstyle evenementen georganiseerd worden. Jaarlijks zijn er meerdere mega-hardstyle evenementen door het hele land zoals In Qontrol, Hard Bass en Reverze, maar dicht bij huis en in kleinere zalen in het algemeen is er weinig te doen. N201 vond het tijd worden dat daar verandering in komt en start met een (hopelijk lange) reeks hardstyle evenementen onder de naam “Hardnoize”.

Line-up
De eerste editie vind plaats op zaterdag 13 maart en wordt gehost door vier jonge, talentvolle dj’s: Jor-D, Fenium, Rosko en Force Motion. Met deze mannen achter de knoppen kunnen hardstyle liefhebbers er zeker van zijn dat er de hele avond vol gas de beste tracks gedraaid zullen worden over het bekende solide geluidssysteem van de N201!
Aangevuld met de inmiddels behoorlijk professionele lichtshow van de N201 en een ruime dansvloer kun je dus zeker weten flink los gaan.

Jor-D oftewel Jordy van den Aardweg uit Kudelstaart is de oprichter van het landelijk zeer bekende Hardtraxx.nl. Een website waar je al het laatste nieuws kunt vinden over hardstyle en aanverwante onderwerpen. Fenium, oftewel Jerry Lund, ook uit Kudelstaart is de jongste van de vier, maar al bezig met het produceren van eigen tracks, misschien binnenkort ook te horen bij een Hardnoize-editie. Rosko, oftewel Ruud Stoffelen uit Kudelstaart draait al wat langer en is al te zien geweest in diverse zalen in de randstad. En tot Force Motion, oftwel Dave van Zee uit Noorden draait sinds kort en is ook druk bezig met het produceren van een eigen geluid middels zelfgemixte tracks.

2de editie Hardnoize
Belangrijk om te vermelden bij dit feest is wel dat de voorverkoop van een groot hardstyle evenement in de N201 ook deze avond van start gaat. Op zaterdag 29 mei verwelkomt N201 een van de meest succesvolle hardstyle duo’s van dit moment: D-Block & S-te-Fan. De entree voor dit feest is 12 euro, maar de eerste 20 kaarten zijn op 13 maart verkrijgbaar voor 5 euro per stuk. (maximaal 2 per persoon).
Meer informatie over deze Hardnoize editie volgt nog!

13 maart vindt dus de eerste editie van Hardnoize plaats. Hieronder wat informatie op een rijtje:
Hardnoize
Datum: 13 maart 2010
Tijd: 22.00 – 03.00
Entree: 5 euro
Leeftijd: 16+ legitimatie verplicht
Locatie: N201 Aalsmeer

Hardnoize 13 maart 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-03-2010 om 18:05 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Jor-D 01-03-2010 @ 18:07:25

:)

freddyadu8 01-03-2010 @ 18:07:30

Jor-D _0_ haha vet dat je bij DBSTF in de line-up staat ^^

NoiseHunterZ 01-03-2010 @ 18:53:46

vet man

HardstyleLover90 01-03-2010 @ 19:44:29

Lachen. 13 maart ben ik alleen bij RESET.

Dj C-Mind 01-03-2010 @ 19:58:38

netjes boss

TheDizZorder 02-03-2010 @ 08:27:37

“Hardstyle is in opmars! Tot een paar jaar terug was het nog een dance-stijl die vooral bij onze zuiderburen en in Brabant hot was ….. ”

wie heeft dat verzonnen ?!

Heb je eerst een leuk feest voor 5euro, maar omdat je dan een headliner gaat boeken, wat gewoon teveel geld kost, gaat de entree met 140% omhoog. Daar kan je als organisatie niets aan doen … want je hebt tegenwoordig dit soort namen om nog een beetje volk aan te trekken. Maar het is gewoon jammer, want toen ik begon met hardhouse/hardstyle in 2001/2002 had je gewoon normale kleine feessies in de buurt die gewoon goed bezocht werden, toen ging het om de muziek en niet om de “naam” die komt draaien. Dat waren nog is tijden ;)

voor de rest vind ik het knap dat een organisatie dit kan opzetten en ik hoop dat het slaagd …!!

Lallebal 02-03-2010 @ 08:40:25

Je moet het volgens mij zien vanuit het perspectief en locatie van de N201. In de regio Haarlemmermeer zijn er gewoon geen tot weinig van dit soort kleinere feesten. In het zuiden daarintegen zijn er in het weekend veel meer van dit soort feesten te vinden.

Frankert 02-03-2010 @ 09:52:36

Allemaal uit Kudelstaart :D
Zijn het toevallig maten van je?

KSwoosh 02-03-2010 @ 14:11:13

doet ie goed!

Luca77 02-03-2010 @ 15:20:50

hahahahah wat een opening.. Hardstyle begonnen bij de zuiderburen en brabant. Totale onzin. Tegenwoordig zijn er de meeste feesten, dat is wat anders lijkt me zo ;)

Odyssee 02-03-2010 @ 15:50:49

Propaganda van Jordy :sad:

Jor-D 02-03-2010 @ 15:59:55

Uiteraard, en Kim Jong-il is mijn idool :cool:

@TheDizZorder, achja, tijden veranderen… We gaan zien hoe dit allemaal gaat lopen. Heb er wel vertrouwen in :)

@Frankert, Fenium is m’n buurjongen, en die andere 2 ken ik nog niet echt goed ^^

Jur 02-03-2010 @ 18:18:59

lol @ die eerste zin…

Verder gl Jor, baal ervan dat ik Brussel zit tijdens de eerste editie… die erna ben ik sowieso aanwezig (l)

LT 11-03-2010 @ 20:27:29

@Luca77:
Inmiddels is hardstyle overal bekend. De nieuwe lichting, dus niet die van 2001 maar van, zeg maar 2006 – nu is vanuit het zuiden naar het noorden opgetrokken. De laatste keer dat ik Ruthless en Coone sprak (1,5 jaar geleden) vertelde hij me dat hij boven de grote rivieren meestal in lege zalen stond te draaien. Dat is nu niet meer zo. Maar toch is het nog steeds populairder in brabant en belgie (zijn meer feesten) dan in de randstad.
Daarmee zeg ik niet dat het niet populair is in de randstad; dat is wat anders.

Maargoed ik begrijp je reactie; het is maar net hoe je het leest ;)

Reageren