Hardstyle Mafia’s Biological Insanity

Hardstyle Mafia heeft een remix gemaakt van het Defqon.1 Festival anthem van dit jaar. Geen slechte remix al zeg ik het zelf, beter als het orgineel, en dat mocht ook wel!

Op 26 mei verscheen de Defqon.1 Festival 2008 anthem op Youtube. Of je een nummer goed of slecht vind is natuurlijk een persoonlijke mening, en in dit mooie land van vrijheid van meningsuiting lieten de bezoekers van Hardtraxx.nl ook hun mening weten.

Hardstyle Mafia weet van aanpakken en released kort daarna een preview van de remix, deze is goed ontvangen, en gisteren hebben ze de volledige versie vrijgegeven. Een geweldige remix!

Luna & Deepack – Biological Insanity (Hardstyle Mafia Remix)

Download:
Rapidshare
Mirror (Zippyshare)

(voor de goede orde: Hardstyle Mafia heeft deze track gratis uitgegeven)

Wat vinden wij er van? :)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-06-2008 om 21:49 door Jor-D | Translate:

Reacties (6)

Plaats reactie
Dj C-Mind 08-06-2008 @ 07:30:10

mooie mix beter dan het orgineel.had van deepack meer verwacht

DonoVanRay 08-06-2008 @ 14:05:34

Mag dit zomaar? rechten liggen nog altijd bij Q-dance

Jor-D 08-06-2008 @ 14:16:24

[quote comment="324"]Mag dit zomaar? rechten liggen nog altijd bij Q-dance[/quote]

Geen idee, tis een fun remix, waarom zou q-dance daar over klagen? Omdat de vocals zijn gebruikt?

En het is van dermate lage kwaliteit, dat je er bijna niks aan hebt

a-troxx 10-06-2008 @ 14:18:22

Opzich leuk gedaan hoor!
Maar om nu te zeggen dat het beter is dan hat origineel
De laatste paar nummers van Hardstyle Mafia zijn rete vet overigens.

Jor-D 10-06-2008 @ 14:20:14

[quote comment="353"]Opzich leuk gedaan hoor!
Maar om nu te zeggen dat het beter is dan hat origineel
De laatste paar nummers van Hardstyle Mafia zijn rete vet overigens.[/quote]

Ja het origineel vind ik echt niks. Misschien dat ik nog van mening verander als ik m zaterdag live hoor, maar vind deze anthem niet defqon waardig.

Maar dat is mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn ;)

remco609 11-06-2008 @ 00:22:17

vind het origineel om zo te luisteren egt zwaar vert*ft maar denk als je em live hoort met zo’n dikke bass dat iedereen egt helemaal loos gaat:D ik iig wel denk k:p
nog maar 4 nachtjes slapen:D
latoooor:)