Hardstyle slaat op TILLT!

Tien jaar na het ontstaan van de Hardstyle slaan The Beholder en Max Enforcer, twee pioniers in deze populaire muziekstroming, een nieuwe weg in. Deze twee grootmeesters presenteren met trots hun nieuwe label: TILLT!. Het label ‘TILLT!’ richt zich vooral op de rauwere kant van de Hardstyle maar gaat daarnaast ook ruimte bieden voor talenten en experimenten.

The Beholder: ‘Als je zo lang in de scene zit, ga je nadenken over het heden en de toekomst. Je kunt wel doorgaan zoals je gaat, omdat het makkelijk is en een vertrouwd gevoel geeft, maar hoe lang is jouw manier nog de juiste? De muziek scene verandert continu en met TILLT! kunnen we de toekomst aan.’

TILLT! heeft een sterk front gevormd met diverse gevestigde en opkomende producers. Naast de twee grootmeester The Beholder en Max Enforcer zullen Balistic, Digital Punk en Profyler het team versterken. Naast dit vijftal worden binnenkort twee 2 nieuwe talenten gepresenteerd aan de buitenwereld.
TILLT! staat open voor nieuw talent. Deze talenten worden begeleid door The Beholder en Max Enforcer waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten. Denk jij diegene te zijn die deze formatie kan versterken? Stuur dan je demo naar: [email protected].

De eerste release op TILLT! is het Hard Bass 2010 Anthem, geproduceerd door The Beholder en Zany met als titel: ‘To Protect and Serve’. Daarmee is de eerste release op TILLT! gelijk een stevige binnenkomer.
Digital Punk heeft de eer om het anthem te remixen. Deze sterk opkomende producer heeft het anthem onder handen genomen en een dikke remix klaar gestoomd. Deze remix is te beluisteren in de Monthly Top 5 van Q-dance.
Bereid je dus voor op een knaller van een eerste release op TILLT!.

TILLT! heeft voor aankomende zomer meerdere releases gepland, dus hou de website, alle social media en download portals goed in de gaten. 2010 wordt het jaar van TILLT!.

Artiesten bij TILLT!: The Beholder, Max Enforcer, Ballistic, Digital Punk, Profyler

Meer info kan hier verkregen worden:
http://www.tilltrecords.com
http://www.youtube.com/tilltrecords
http://www.myspace.com/tilltrecords
http://www.twitter.com/tilltrecords
http://official-tillt.hyves.nl/



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-02-2010 om 12:29 door Khadber | Translate:

Reacties (34)

Plaats reactie
Khadber 04-02-2010 @ 12:31:12

Yeay!

Mannonymous 04-02-2010 @ 12:37:15

_O_ ben benieuwd naar platen die hier uit gaan komen!

Klementino 04-02-2010 @ 13:01:22

niet echt intressant vind ik, vind die rauwere kant van hun maar niks -_- :s
geef mij maar hardstyle waar ik blij van wordt en energie van krijg :D

Roan 04-02-2010 @ 13:01:56

Vet, hopelijk bloeit hier de hardere kant van Hardstyle weer op.
Hopelijk contracteren ze Zatox , past perfect in het plaatje.

@ Khadber, Misschien haalt dit je over om zaterdag wel te gaan? ;)

QuakerSw 04-02-2010 @ 13:05:43

Dit was toch al een paar weken bekend :) ?
Ze hadden meningsverschil met Seismic..

Maar nice!! :cool:

Mol 04-02-2010 @ 13:08:53

Vind het ownage! Kom maar op met die beuk platen!!! :D

Ravenwood 04-02-2010 @ 13:29:41

TILLT! _0_

hmm misschien dat Zatox ook wel bij TILLT! komt. hij zou naar een ander label gaan toch?

Barto 04-02-2010 @ 13:30:40

eindelijk een label waar we op kunnen vertrouwen dat er nog er nog een harde kant van hardstyle is!

Roan 04-02-2010 @ 13:37:14

@Ravenwood: Ja, maar op Twitter staat dat het geen Nederlands label is.

frankhardenberg 04-02-2010 @ 13:37:25

@ Ravenwood
hij gaat zelf een nieuw label beginnen dus dat kan je wel uitsluiten ;)

Ravenwood 04-02-2010 @ 13:44:51

@ Barto: Fusion Records?

@ Roan en Frank: ah oke dat wist ik niet ;)

Mol 04-02-2010 @ 13:46:06

Ik hoop dat TILLT nog een stukje harder word dan Fusion :D

broodroosterr 04-02-2010 @ 14:11:49

rauwe hardstyle blijft lekker, ben benieuwd ;)

Dj C-Mind 04-02-2010 @ 14:59:08

wel vet dat ze gelijk nieuw talent een kans geven

Roan 04-02-2010 @ 15:04:22

Vind de Digital Punk remix trouwens beter dan het origineel, maarja als je daar tussen die duizenden mensen staat boeit t eigenlijk niet welke versie t is :)

Just4Music 04-02-2010 @ 15:15:53

TILLT ^^ enenorm succes gewenst

dawasiknie 04-02-2010 @ 15:30:22

Ik hoop dat TILLT nog een stukje harder word dan Fusion

Daar durf ik alles om te verwedden. Tillt heeft voorlopig wel de rauwere, ruigere artiesten in huis, dus ik verwacht wel dat dat goed komt.

Btw, Ballistic (Panic) is er blijkbaar mee gekapt. Die vind de Hardstyle van nu niks meer neem ik aan.

Khadber 04-02-2010 @ 15:42:49

@Dawasiknie: Als je kijkt naar Facebook staat hij nog wel vermeld, dus dat zal wel een rede hebben.

hans 04-02-2010 @ 15:52:17

that’s the way i like it !!! :D
rauwe hardstyle for the winning :P:P

NoiseHunterZ 04-02-2010 @ 15:56:43

The Beholder, Max Enforcer, Ballistic, Digital Punk, Profyler

lekker hard

Rik 04-02-2010 @ 16:24:45

Hoop dat ze zich dan ook iets meer op hardstyle gaan richten…

Het wordt weer tijd om te beuken :D

KSwoosh 04-02-2010 @ 16:44:30

als ‘To Protect and Serve’ kenmerkend is voor hun label, dan vind ik het sowieso minder…
de remix van P&S is wel relax, maar het egte nr niet egt… beukt wel lekker hard, maar mist iets

langemike 04-02-2010 @ 18:08:37

Eigenlijk moeten ze het bij Hardcore houden. Want zoals we weten is The Beholder Neophyte en Max Enforcer Evil Activities. Maar hoe dan ook een mooie stap en ben erg benieuwd wat dit label allemaal gaat brengen :)

Timmer 04-02-2010 @ 18:10:49

@ Langemike,, tuurlijk niet, het soort hardstyle wat ze maken is goed, hard en stevig..! Doorgaan zou ik zeggen, ben benieuwd wie de twee talenten zijn ;)

. 04-02-2010 @ 18:38:37

Iemand een link naar de anthem van hard bass 2010, ik kwam er eentje tegen op youtube, maar dacht en denk dat deze door een mongool in elkaar is gekuntselt en even de preview heeft gebruikt om ons voor de gek te houden.
Ook omdat ik nog geen bericht heb gezien op hardtraxx of b2s, ook op zany’s twitter had ik nog niets gelezen.
Alvast bedankt.

Khadber 04-02-2010 @ 18:40:41

@.: Als je nou in het bericht kijkt heb ik iets gehighlight. Namelijk de woorden To Protect & Serve. Die staan in het rood. Als je daar op klikt vind je het antwoord en een preview ;) .

RoBinVdHaRdStYleR 04-02-2010 @ 20:06:12

Mooi label zo te lezen! succes TILLT!

Jaron 04-02-2010 @ 22:06:53

Ik denk dat The R3bels misschien wel naar dit label zullen gaan aangezien ze ook een nieuw label hebben!

frankhardenberg 04-02-2010 @ 22:55:31

@ Jaron
dat denk ik dus niet he, als Zatox een nieuw label begint heb je 99 % kans dat ze daar bij gaan.
en wat vroeger Seismic Records was en nu TILLT! , is ook niet echt een label waarvan je zou denken, goh wat passen The R3bels toch goed bij dat label. dus ga er maar van uit dat ze bij die nieuwe van Zatox komen ;)

Recklezz 05-02-2010 @ 17:33:17

hahaaa, Zatox’ project en TILLT; kom maar op met die BEUKMUZIEK!

Jaron 05-02-2010 @ 17:50:45

@Frankhardenberg

zatox heeft alleen gezegd dat hij bij een nieuw label heeft getekend.

“My new label”

Hoeft niet te betekenen dat hij dus zelf een label start :)

Maar idd, wat the r3bels betreft heb je gelijk, als zatox bij een nieuw label start, heb je
grote kans dat the r3bels hem volgen

Pwoap010 06-02-2010 @ 20:21:54

doe mij maar theracords beter dan die net niet hardcore

Convert 07-02-2010 @ 13:58:04

Dit lijkt mij een heel goed label toe! Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem) zeer raw nummer, vind hem echt heerlijk. Dus dit moet hier vast goed komen.

Even klein beetje offtopic:
Bij de beschrijving van Raw Style (Zatox) op youtube stond dat ie released werd op nieuw label. Zou dat ook Tillt zijn? ;)

Tel 07-02-2010 @ 14:51:06

@ convert
hij gaat wel nieuw label, maar geen nederlandse dus geen TILLT ;)

Reageren