Hardstyleshop.com nieuwe merchandise & Hardtraxx donateurs actie

Onze sponsor Hardstyleshop.com heeft de shop geüpdate met nieuwe shirts. Zo maakt onder andere Tatanka zijn entree in de shop met een T-shirt.

De nieuwe shirts:

DJ Tatanka shirt

Sexe: Male (S is good for female)
Maten: s, m, l, xl, xxl
Kleuren: Zwart
Prijs: € 29.95 (incl. BTW)
Info: Het officiele DJ Tatanka shirt!
Meer informatie
     
Showtek Here We F*cking Go shirt

Sexe: Male (S is good for female)
Maten: s, m, l, xl, xxl
Kleuren: Zwart
Prijs: € 24.95 (incl. BTW)
Info: Showtek Here We F*cking Go shirt!
Meer informatie
     
Showtek Partylover 2009 shirt

Sexe: Male (S is good for female)
Maten: s, m, l, xl, xxl
Kleuren: Zwart
Prijs: € 24.95 (incl. BTW)
Info: Showtek Partylover 2009 t-shirt.
Meer informatie
     

Gratis shirts voor Hardtraxx donateurs
Zoals sommigen van jullie al weten komen er binnenkort site updates aan, en de mogelijkheid om een donatie te doen waarmee je Hardtraxx.nl steunt. Onder de komende donateurs geven wij binnenkort deze 3 shirts gratis weg. Meer informatie over donaties, donateur zijn, en deze actie volgen nog. Dus houd Hardtraxx.nl in de gaten!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-06-2009 om 23:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
EvoViper7 28-06-2009 @ 23:04:51

Nice. Zal eens ff kijken. Begint aardig groot te worden!

“Dus houdt Hardtraxx.nl in de gaten!”

Houdt is zonder T (gebiedende wijs)

Frankert 28-06-2009 @ 23:07:27

Hoezo doneren?? Het is toch gewoon een webwinkel?? Of bedoel je doneren aan Hardtraxx??

Jor-D 28-06-2009 @ 23:08:15

Begrijpend lezen Frankert… :)

“Gratis shirts voor Hardtraxx donateurs”

Teknizion 28-06-2009 @ 23:22:32

Dus er worden 3 shirts weg gegeven aan donateurs?

Dennis Aka Mash 28-06-2009 @ 23:24:53

Leuke actie doneren wou ik sowiezo al doen, maar het wordt nu nog wel een stuk aantrekkelijker!

Beuntie 28-06-2009 @ 23:54:37

Teknizion: Ja.
Doneren wou ik ook idd al doen, zo wordt het nog leuker idd, leuke actie :)
Ben benieuwd naar de updates!

Keep on goin’ Jor-D & Co!

Jesper-HardBeatz 29-06-2009 @ 10:14:39

Hmm. die van Tatanka is wel hard..
maar de rest van die collectie lijkt allemaal zo op elkaar..

kga toch liever voor dat nieuwe Scantraxx Wings shirt ^^

noise 29-06-2009 @ 10:15:36

vette actie
als het niet met paypal gaat ofzo zal ik ook doneren denkik.maar jammer dat de layout word veranderd want vond deze altijd wel mooi.

Snor 29-06-2009 @ 10:20:15

Male (S is good for female) xD

<3 hardstyleshop.com

Jor-D 29-06-2009 @ 10:24:11

@Noise, de layout blijft eigenlijk hetzelfde, er worden hier en daar gewoon wat aanpassingen gedaan ;)

En doneren KAN via PayPal, maar ook normale overschrijving.
En btw, wij stellen doneren niet verplicht, maar om de eerste donateurs toch wat meer te belonen hebben geven wij deze 3 t-shirts onder hun weg.

Double-Dutch 29-06-2009 @ 11:08:21

Jammer dat het bijna alleen maar zwarte shirts zijn…. :( lekker warm in de zon

Dakpan 29-06-2009 @ 11:10:03

Die van Tatanka is echt ziek. Bionic Bugggg

Mil�n 01-07-2009 @ 14:29:51

Die donatie zou ik sowieso toch al doen, maar leuk dat er nu ook kans is op een shirt :)

Mil�n 01-07-2009 @ 14:30:44

Wel belachelijk dat 2 van de 3 Showtek shirts zijn, terwijl op het forum er velen zijn die Showtek echt crap vinden, waaronder ik!

Khadber 01-07-2009 @ 14:53:10

@ Milan.. Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken! Wij KRIJGEN die shirts, het is niet dat wij die uitzoeken. Wat mij betreft mogen we al lang blij zijn dat we er wat shirts erbij kunnen geven!
Sorry, maar dit vind ik wel een beetje respectloos van je..

Jur 01-07-2009 @ 16:05:52

Is Milan een alt van Opperhoofd?
Leuke actie, was sowieso al van plan te donateren.

frankhardenberg 01-07-2009 @ 17:38:33

misschien wist Milan niet dat jullie het niet konden kiezen? het was anders idd wel DOM geweest, maar belachelijk? wel oppassen met wat je zegt Milan ;)
idd gegeven paard nooit in de bek kijken

John 01-07-2009 @ 18:56:54

Ik stel voor dat Milan niet mee doet met de actie. Pannekoek! Ga een D-block trui breien negatieve sjaak.

Ravenwood 02-07-2009 @ 15:16:05

ze zijn dan wel van showtek, maar 1 ding is zeker, ze hebben het wel gemaakt binnen de hardstyle…

en de shirts zijn echt niet lelijk!

Reageren