Hardtraxx Community Sessions #25: The Znayzer

Tune aanstaande woensdag in voor de 25ste editie van Hardtraxx Community Sessions, met ditmaal een set van The Znayzer!

Tune vanaf woensdag 16 februari om 17:00 in op Dance Tunes Radio, via:
- Winamp
- Windows Media Player
- iTunes

Over The Znayzer

Op jonge leeftijd kwam hij in aanraking met de hardere stijlen uit de dance wereld. Hier en daar bezocht hij eens een feestje waardoor de liefde voor hardstyle meer en meer begon te groeien. In 2008 kocht hij zijn eerste gear en ging fanatiek aan het oefenen. Hij bedacht zich om de mixen online te zetten en te kijken wat de reactie’s zouden zijn op
zijn mix werk. De reactie’s waren positief waardoor de drang van het draaien alleen maar groter werd.

Nu 3 jaar later is hij nog steeds veel achter zijn booth te vinden, en zal hij bij deze sessie ook een knallende mix neer zetten! Ooit in de toekomst hoopt hij nog eens voor een groot publiek te mogen op treden.

Hardtraxx Community Sessions
Lid van de Hardtraxx Community? En zou je ook wel eens een set willen maken voor Hardtraxx Community Sessions op Dance Tunes Radio? In dit nieuwsbericht hebben wij uitgelegd hoe we te werk gaan.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-02-2011 om 12:48 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
DjDeenite 13-02-2011 @ 13:59:21

Succes! ;)

Lowrenz 13-02-2011 @ 14:13:48

Succes Znayzie =D Word een vette set

FRArnold 13-02-2011 @ 16:29:14

Juisttt!! Word vet!! :D

C-Mind 13-02-2011 @ 18:01:10

juist dutchy

DarkSymphony 13-02-2011 @ 19:19:51

zet een dikke set neer ;)
en draai a.u.b niet bijna alleen maar je eigen edits graag :p

The-Znayzer 14-02-2011 @ 08:24:50

Thnx mannen!! En Darksymphony, komt helemaal goed :D ;)

DarkSymphony 14-02-2011 @ 09:12:37

@ The-Znayzer, was meer als gapje bedoeld maar valt me wel op dat je best vaak je eigen edits draaid :P
je moet het wel zelf weten, nogmaals zet een dikke set neer ;)

Dan-E 15-02-2011 @ 08:37:59

Hoe kun je in aanraking komen om op een sessie te draaien ^^ ?

Succes en laten we hopen op een lekkere set!

Edit: gevonden :) !

Parvuz 15-02-2011 @ 09:47:25

Ben benieuwd. Inderdaad niet alleen maar eigen editjes draaien. :p

The-Znayzer 15-02-2011 @ 10:38:36

haha hoe komen jullie er toch bij dat ik alleen of veel m`n eigen edits draai.
ik heb één keer een hele set gepost met edits erin.
daarvoor soms, maar dan ook soms eens één in een eigen setje gestopt.
Maaaar dit gaat nu helemaal goed komen :)

FRArnold 15-02-2011 @ 11:11:59

Gewoon lekker je ding doen maat! Niet letten op wat andere zeggen! ^^

Parvuz 15-02-2011 @ 14:58:14

@The-Znayzer
Haha, ik zei het omdat ik je altijd die filmpjes zie posten in het welknummerluisterje topic. :p Maar van mij mag je er best wat gebruiken hoor. Als het maar een vette set wordt!

The-Znayzer 15-02-2011 @ 16:09:02

ja klopt, daar drop ik ze idd vaak neer ^^
ik ga proberen een vette set neer te zetten!!

themaster 15-02-2011 @ 18:21:23

Succes! maak er een vette set van!

patrickjeb 15-02-2011 @ 18:59:52

Veel succes, zal wel beuken worden! :D