Hardtraxx Community Sessions #6: Raw Inc.

De 6de editie van Hardtraxx Community Sessions wordt gedaan door Raw Inc. De 2 heren hebben de afgelopen tijd voor Hardtraxx reviews gemaakt en zijn woensdag 6 oktober vanaf 17:00 te horen op Dance Tunes Radio.

Tune vanaf woensdag 6 oktober om 17:00 in op Dance Tunes Radio, via:
- Winamp
- Windows Media Player
- iTunes

Over Raw Inc.
Na een jaar uit vier personen te hebben bestaan, is Raw Inc. doorgegaan met z’n tweeën. Jeroen Toonen en Joey van der Linden zijn twee vrienden die bij elkaar op school hebben gezeten. Beide hebben dezelfde interesses in muziek en hetzelfde beeld van Hardstyle. Toen nog met z’n vieren in 2009 werd hun eerste serieuze productie gedraaid op In Qontrol door Ivan Carsten, wonnen zij de ‘’DJ op de Dom’’ contest en organiseerde zij meerdere malen Raw Inc. & Friends in een lokale club.

Hedendaags draaien zij regelmatig op Evolution feesten. Afgelopen April stonden zij ook, samen met Grandmaster Q, te draaien op Evolution Queensday Outdoor in de line-up met o.a Alphaverb, Dozer, SMD en MC Renegade. Ook zijn zij geboekt voor Nuclear Hardstylez, waar ook o.a Bass Modulators & Zentiments te horen zijn. Afgelopen zomer heeft Raw Inc. een flinke progressie gemaakt wat betreft producties, er is van veel kanten interesse. Ze deden ook nog mee aan Defqon Australië contest maar helaas was het niet mogelijk deze te winnen. Wel laten zij weten na Hardtraxx Community Sessions hun remix van ‘’Save your scrap’’ op de website rawinc.nl te plaatsen als Free Release. Nieuwe tracks zijn ook af, maar ook nog tracks in de maak. Ze zijn op weg naar een release, hou deze jongens dus in de gaten!

Hardtraxx Community Sessions
Hardtraxx Community Sessions is een radio show op Dance Tunes Radio waarmee elke week 1 DJ uit de Hardtraxx community in de schijnwerpers wordt gezet met berichtgeving op de homepage van Hardtraxx en onze social media, wat garant staat voor duizenden weergaven. Tevens proberen wij eens per maand een artiest te strikken die bij het grotere publiek bekend is.
Aanmelden kan nog steeds, maar vanwege de vele aanmeldingen doe je er goed aan jezelf zo uitgebreid mogelijk voor te stellen. Wij hebben iedere week plek voor 1 DJ, dus moeten helaas keuzes maken. Zie dit nieuwsbericht voor wat wij van jou willen weten.
Degene die door ons worden uitgenodigd om een set te maken voor Hardtraxx Community Sessions krijgen zo spoedig mogelijk bericht.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-10-2010 om 13:37 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
HardstyleSteensel 03-10-2010 @ 16:59:31

Ben benieuwd..

Martinos 03-10-2010 @ 17:15:03

“….maar helaas was het niet mogelijk deze te winnen.” Bedoel je niet: ze hebben niet gewonnen? Dat het niet mogelijk zou zijn een contest te winnen, is natuurlijk onzinnig (want dan is het bij voorbaat al geen wedstrijd meer)….
Maar genoeg azijn gezeken…. ben benieuwd wat voor setje ik moet verwachten.

Showey 03-10-2010 @ 17:42:41

@Martinos was toch ook niet mogelijk deze te winnen haha. We kwamen niet uit Australië! Maar maakt niet uit, ondanks dit toch een leuke track kunnen maken. We gaan jullie vermaken met onze set ! :cool:

Deviate 03-10-2010 @ 17:44:31

moet goedkomen lijkt me!

Lowrenz 03-10-2010 @ 17:55:45

Ik ben ook benieuwd :)

Envious 03-10-2010 @ 19:43:08

maatjes :D

Jesper-HardBeatz 03-10-2010 @ 19:58:33

je ziet ze ook overal weer opduiken he <3

Ebbie 03-10-2010 @ 20:49:18

@Showey net alsof jullie het wel gewonnen hadden als je in Australië woonde.. >.<

Vishengel 03-10-2010 @ 21:52:34

ik doel toch wel wat meer op de grotere artiesten ;)

Showey 03-10-2010 @ 22:44:26

@Ebbie, zeg ik ook niet… maar dan hadden we misschien iets meer kans gekregen :D
Maar doet er allemaal niet toe. Veel plezier woensdag :D

Deviate 03-10-2010 @ 23:07:23

@vishengel

deze jongens worden ook wel groot :)

Envious 03-10-2010 @ 23:19:19

@deviate
joey is al een reus joh

Deviate 03-10-2010 @ 23:24:06

hahaha das waar!

San Marco 04-10-2010 @ 00:41:34

Raw Inc. gaat het sws ver schoppen! ;)

Tom_InPhase 04-10-2010 @ 08:57:20

Artiesten van buiten Australie konden wel gewoon winnen geloof ik.

Ebbie 04-10-2010 @ 09:13:30

@Tom_InPhase exactly, daar doelde ik ook op.. maar ik laat deze jongens mooi dromen ^^

Showey 04-10-2010 @ 14:40:44

@Ebbie, dromen is een ding wat we zeker doen! Is alleen maar goed dacht ik zo. We werken hard om zo goed mogelijk te produceren. Over contest Australië maak ik me niet druk, dat was allemaal leuk om aan mee te doen! :)

digitals 05-10-2010 @ 12:47:11

Goed bezig :D

Stynz1234 05-10-2010 @ 21:15:23

jaja.. maar hoe zit dat nou met da remix contest waar ‘nog steeeeds’ geen eind datum van is.

TheRecon 06-10-2010 @ 19:43:08

@Ebbie, Lol je bent wel negatief aan het praten over deze jongens, ik weet niet percies wat je probleem is.
Ze hebben mee gedaan met die contest en ze hadde misschien een kans om die tewinnen.
Dus wtf maak je nu druk?

Goed bezig Raw inc :D

frankhardenberg 06-10-2010 @ 23:35:19

@therecon
wel eerst lezen voordat je iets zegt, dan weet je dus waarom hij het zegt ;)
verder paar leuke nummertjes in hun setje!
alleen vind ik die free release niet echt een track ofzo, veels te beginneling achtig vind ik het klinken, maar wie weet hoe hun andere producties zijn!

Jur 07-10-2010 @ 11:12:06

Wat een gezeik… laat die gasten lekker hun ding doen, ik vind ze tof :)

Deviate 07-10-2010 @ 14:59:25

@frankhardenberg als je het mij vraagt is hun inzending beter dan alle andere, en al helemaal beter dan de winnaar!

Reageren