Hardtraxx Community Sessions #8: The Arrivalz

Tune aanstaande woensdag in voor de 8de editie van Hardtraxx Community Sessions, met ditmaal een set van The Arrivalz!

Tune vanaf woensdag 20 oktober om 17:00 in op Dance Tunes Radio, via:
- Winamp
- Windows Media Player
- iTunes

Over The Arrivalz
The Arrivalz bestaat uit 3 leden genaamd: Morad Merzoug (BE), Jimi Kivit (NL) en Roy Mulder (NL).
Zo’n 2 jaar geleden begonnen The Arrivalz aan een nieuw dj/produce team. Morad en Roy zijn voor dat dit allemaal begon vrienden geworden via het internet. Ze hebben na ongeveer een jaar vriendschap en hard werken, besloten het team op te starten. Jimi is er iets later bijgekomen nadat Morad en Roy hem dit gevraagd hadden.

Ondertussen zijn ze dus 2 jaar verder en in deze 2 jaren hebben ze al op een aantal leuke feesten gedraaid, zijn ze hard bezig om een heleboel tracks af te ronden en zijn ze leden van het Mythica label geworden.

In het verleden waren The Arrivalz resident dj’s van het welbekende Fear Fm, maar ook op Real Hardstyle Radio kon je deze jongens niet missen. Verder hebben ze ook samengewerkt/geproduceerd met o.a. Sasha F, Trilok & Mc Raw.

De tracks in combinatie met de heldhaftige stem van Mc Raw zullen binnenkort in onze set’s te horen zijn.

Hardtraxx Community Sessions
Hardtraxx Community Sessions is een radio show op Dance Tunes Radio waarmee elke week 1 DJ uit de Hardtraxx community in de schijnwerpers wordt gezet met berichtgeving op de homepage van Hardtraxx en onze social media, wat garant staat voor duizenden weergaven. Tevens proberen wij eens per maand een artiest te strikken die bij het grotere publiek bekend is.
Aanmelden kan nog steeds, maar vanwege de vele aanmeldingen doe je er goed aan jezelf zo uitgebreid mogelijk voor te stellen. Wij hebben iedere week plek voor 1 DJ, dus moeten helaas keuzes maken. Zie dit nieuwsbericht voor wat wij van jou willen weten.
Degene die door ons worden uitgenodigd om een set te maken voor Hardtraxx Community Sessions krijgen zo spoedig mogelijk bericht.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-10-2010 om 12:46 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Martinos 17-10-2010 @ 23:19:29

Ik moet bekennen, ik dacht even: “The Arrivalz, wie zijn dat nou weer?”
Maar toen ik las dat jullie resident waren bij FearFM, ging er weer een lampje branden :)
Verder: “… hebben ze ook samengewerkt/geproduceerd met o.a. Sasha F, Trilok & Mc Raw.” Zo, zo…indrukwekkend … zal hem woensdag zeker even meenemen

Opperhoofd 18-10-2010 @ 14:24:08

Martinos, jij kent ze blijkbaar; waar slaat hun naam op als ik vragen mag?

Edwinn 18-10-2010 @ 15:50:51

Nou joepie. Ik heb die gasten nog nooit op het forum gezien.. Het was toch de bedoeling om leden van Hardtraxx in het zonnetje te zetten, dus waarom niet San Miquel of C-Mind of Qonfuze?

The_Arrivalz 18-10-2010 @ 16:25:48

@Edwinn
het hoef niet persee uit de forum ook ,iedereen is welkom op Hardtraxx Community.
aldus ben zelf een lid, maar niet zo actief , ik zit soms weleens op hardtraxx

Opperhoofd 18-10-2010 @ 16:53:11

Edwinn, waarschijnlijk hebben die jongens meer te doen dan veelvuldig en vaak online rond te hangen?

Heb je daar weleens over nagedacht?

Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen!

Sainen 18-10-2010 @ 17:01:40

@ Opperhoofd. Edwinn maakt zich denk ik meer druk om het feit dat het “geen” HTers zijn. Uit zijn post valt op te maken dat hij dacht dat Community Sessions bedoelt was voor Hters.

Opperhoofd 18-10-2010 @ 17:05:17

Sainen, en wat is nu precies het probleem? Of ze nu wel of niet vaak, nooit, soms, af en toe in het forum verschijnen; wat is het probleem?

Sainen 18-10-2010 @ 17:09:39

Ik zeg niet dat er een probleem is. Ik wil zeggen dat Edwinn verkeerd dacht over de Comunity Sessions. Of ze nou veel, weinig of helemaal niet posten is mij om het even. Jij begint gelijk met het onnodig veroordelen van iemand…

WIJNUH 18-10-2010 @ 17:09:56

Er is toch geen probleem? Snap deze discussie uberhaupt niet, The Arrivalz zijn lid van HT, hebben zich aangemeld voor de Community Sessions en zijn aangenomen. Mooi toch? Nu hopen dat ze een knalset neerzetten en iedereen tevreden!

Edwinn 18-10-2010 @ 17:23:18

Hardtraxx Community Sessions is een radio show op Dance Tunes Radio waarmee elke week 1 DJ uit de Hardtraxx community in de schijnwerpers wordt gezet met berichtgeving op de homepage van Hardtraxx en onze social media, wat garant staat voor duizenden weergaven. Tevens proberen wij eens per maand een artiest te strikken die bij het grotere publiek bekend is.

Daaruit maak ik toch echt op dat het bedoeld is om een lid in de schijnwerpers te zetten. Dat is mijn punt. Dat hun niet op HT zitten prima, maar doe dan wel een HT lid als dat de bedoeling was..

The_Arrivalz 18-10-2010 @ 18:24:41

HT artiest of niet, ik zeg iedereen kan een setje opsturen naar HT ,zolang Hij/Zij een DJ Gear hebben om mee te kunnen draaien natuurlijk :)

Jor-D 18-10-2010 @ 19:11:19

@Edwinn: sinds wanneer bepaal jij wie er wel of niet een Hardtraxx Community Session mag doen?

The Arrivalz zijn gewoon leden op Hardtraxx, al sinds mei 2010. Dus ze voldoen gewoon aan de criteria hoor ;)

Wat een gezeur om niets.

Woensdag lekker luisteren :)

roberttt 18-10-2010 @ 19:32:30

Ben benieuwd :) lekker luisteren op stage :D

Martinos 18-10-2010 @ 20:47:37

Om even terug te komen op Opperhoofd’s eerste vraag: waar komt hun naam vandaan? Ik meen dat ik dat wel eens voorbij heb horen komen op FearFM in een interviewtje, maar ik heb geen idee meer wat het antwoord was. Dus, bij deze: Hoe komen jullie op de naam ‘The Arrivalz’? Heeft dit een speciale achtergrond of is het iets willekeurigs?

Verder: ben benieuwd naar het setje van woensdag, zal even meeluisteren (of anders i.i.g. het setje nog even opzoeken op internet)

Edwinn 18-10-2010 @ 21:12:11

@Jor-D, tuurlijk bepaal ik niet wie er staat dat weet zowel jij als ik en is een opmerking die er verder niet toe doet. Maar ik dacht dat The Arrivalz geen lid waren, dat is dus wel zo en ze voldoen dus aan de eisen. Prima. Maar ik zie liever een actiever lid ik zeg toch ook niet dat dat moet oid..

G1LL 18-10-2010 @ 23:44:11

Ach, hopen dat ze een lekker setje neerzetten, toch ben ik ‘t wel een beetje met Edwinn eens :) !

The_Arrivalz 19-10-2010 @ 00:49:45

@Edwinn hehe ik ben actief hé,
maar gewoon eventjes geen tijd op forums , liever in de studio produceren en genieten van ons eigen producties en als de tijd rijp zijn gaan we ze gewoon releasen ,dan kan ik wel zo pas op de forums, ik ga toch niet op de forum maar blijven hangen :)

Envious 19-10-2010 @ 12:56:38

meervoud van forum is fora (A)

WIJNUH 19-10-2010 @ 15:49:35

@ Envious: Klopt, maar forums is ook correct nederlands geloof ik. Net als het meervoud van collega (collegae ipv collegas)

S_v3n 20-10-2010 @ 17:00:24

We beginnen der aan ^^

S_v3n 20-10-2010 @ 17:41:50

The yellow minute <3
Dees is een fucking knalset!

Reageren