Hardtraxx & Harders Plaza gaan samenwerking aan!

Hardtraxx & Harders Plaza zullen vanaf heden gaan samenwerken om de laatste nieuwtjes, foto’s en andere hardstyle gadgets met elkaar te delen. Om dit te vieren mag Hardtraxx namens Harders Plaza ieder Hardtraxx lid een gastenlijst plek aanbieden voor het nieuwe hardstyle concept: RESTYLERZ wat a.s. vrijdag 30 april voor de 2de keer georganiseerd gaat worden in Harders Plaza.

Harders Plaza biedt ieder Hardtraxx lid een gastenplek aan! Wat je hiervoor moet doen lees je hieronder.

Wat moet je doen?
Stuur een mail voor vrijdag 30 april met je Hardtraxx gebruikersnaam, voor- en achternaam naar [email protected] en Orange Events zorgt ervoor dat jij gratis naar binnen mag!

Restylerz Queensday
Net als vorige keer zullen de trouwe talenten A-troxx en Scott Marten respectievelijk beginnen en afsluiten en zullen in het heetst van de strijd de grote troefkaarten worden gespeeld. Wat te denken van Genius, ooit begonnen voor het ‘Hardbeat Café’ is hij de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hardstyle fenomeen. Maar met hem alleen kunnen we wel stellen dat het echte geweld dan nog moet komen. De heren Arjen en Anco Timmerman ofwel Alpha² staan hoe dan ook garant voor een flink aantal uren keihard hardstyle geweld. De grondleggers van A² records zijn niet de enigste headliners van deze avond. De heren van Noisecontrollers komen Harders Plaza ook aandoen, maar wel voor iets meer dan een bezoek. De heren trekken sinds jaren elke club of zaal, ongeacht de grootte, tot aan de nok toe vol.
Meer over deze editie lees je hier.

Restylerz – Hardstyle & More!
www.restylerz.nl

restylerz 30-04-2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-04-2010 om 10:43 door Jor-D | Translate:

Reacties (44)

Plaats reactie
Jan 26-04-2010 @ 10:45:47

dat ziet er goed uit:D misschien dat ik daar wel eens een kijkje ga nemen;)

hdhessel 26-04-2010 @ 10:47:54

mooi om te horen :D

KSwoosh 26-04-2010 @ 10:58:57

man, zeker vet!!
jmmr dat ik er wss toch niet naar toe kan

Ruben Rijssenbeek 26-04-2010 @ 11:14:56

Coole actie!

C-Mind 26-04-2010 @ 11:31:23

Mooi dat ze gaan samenwerken
maar helaas kan ik niet de 30e
volgende x beter ;)

Stokbrood 26-04-2010 @ 12:15:19

De grondleggers van A² records zijn niet de enige!!!!!! headliners van deze avond. :p

leuke actie!

NoiseHunterZ 26-04-2010 @ 12:43:26

maar als je geen 18 bent dan ?:P

JolleNL 26-04-2010 @ 13:15:48

Dan kan je er niet in. :P

Chukkels 26-04-2010 @ 13:15:58

Zonde dat dit de 30e gehouden wordt, dan zit ik in Amsterdam. Verder een leuke actie :)

djpatt 26-04-2010 @ 13:29:03

leuk dat ze gaan samenwerken

alleen domme datum om prijzen weg te geven

denk niet dat er veel animo zal zijn

Ruben Rijssenbeek 26-04-2010 @ 13:53:09

De volgende editie is 04 Juni! Allemaal in de agenda zetten zal ik zeggen ;)

Snor 26-04-2010 @ 13:53:28

Dikke actie, ben alleen bang dat ik dan niet kan gaan komen. Heb van 8 tot 6 gewerkt die dag en Harderwijk is ook niet bepaald op fietsafstand. Wel erg fijne line-up, twijfelgevalletje dan maar :(

The Anim0l 26-04-2010 @ 14:37:25

jammer dat harderwijk een eindje rijden is

QonFuzion 26-04-2010 @ 14:40:26

Erg vette actie! Maar ik ben bang dat ik niet kan komen. Helaas!

Timmer 26-04-2010 @ 15:07:30

Hoe zit het met de leeftijd dan?? En ik kan trouwens ook niet! Kun je dit niet beter voor de volgende editie doen…?

Dennis Aka Mash 26-04-2010 @ 15:13:08

Leuk zo’n samenwerking! Maar Harderwijk is mij voor zo’n feestje echt te ver weg.

HardstyleLover90 26-04-2010 @ 15:28:44

echt een mooie actie maar ik ben met Koninginnedag in A’dam dus daar bouw ik die dag me feestje!

evasive 26-04-2010 @ 15:39:58

ff kijken of dit em wordt…

DJ ShaG 26-04-2010 @ 15:53:27

poster had wat vrolijker gemogen :p
leuk initiatief!

Mol 26-04-2010 @ 16:07:27

Haha lache :D Ga de nacht er voor naar de Maassilo, kijken of ik deze er achter aan kan plakken :D

Klementino 26-04-2010 @ 16:08:03

supervet feest, ik zou wel kunnen, alleen tis wel 112 kilomter van hier dus ik weet het nog niet :(

Absolutsen 26-04-2010 @ 16:26:01

Wat een vette actie! Op Partyflock is gemeld dat ze dit keer het geluid een stuk harder gaan doen dan de laatste editie! Desondanks deze toffe actie sla ik hem toch over!

Tel 26-04-2010 @ 16:30:45

Ik hoorde net op de radio van restylerz op queensday!

dj-rico01 26-04-2010 @ 16:40:26

dus het hardtraxx dj team wordt toch een feit!

*demootje opnemen gaat*

dellion 26-04-2010 @ 16:42:38

Woon er minder dan 20km vandaan, maar heb geen goede ervaringen met feesten, en sowiezo het dorp daar. Dus sla hem over, zijn toch genoeg feesten om uit te kiezen

Rikkk 26-04-2010 @ 16:46:43

Aanwezig :D

Mol 26-04-2010 @ 16:48:37

@dellion: daar heb je een punt ahaha hopelijk kunnen deze artiesten daar wat aan doen.

The Hardstyler-1994 26-04-2010 @ 17:18:26

waarom woon ik in België

NaarDeQlote 26-04-2010 @ 17:20:06

iedereen heeft al wat op koninginnendag.. niet zo handig dit :p

jjordii91 26-04-2010 @ 17:30:53

weet iemand soms hoe het te bereiken is met openbaar vervoer? alvast bedankt

eliane 26-04-2010 @ 17:44:36

mooi dichtbij!
kaartjes al via pf gewonnen..
maar wel leuke actie :)

Dj Skitzo 26-04-2010 @ 19:32:28

wrom worden dit soort dingen nu gedaan, ik ben nog maar 16 :(
anders was dit zeker wel een optie, me maten zouden ook wel meegaan denk ik als het toch gratis is :D

Martinos 26-04-2010 @ 19:34:22

Skitzo…over 2 jaar zijn er ook nog wel feestjes…
Dus vrees maar niet :p

Bezemsteel 26-04-2010 @ 19:48:34

Haha.. Ik ben het 100% eens met naardeqlote.. Op koningendag heb je echt wel wat anders te doen.. En Skitzo.. Op je 16e kom je op de meeste plekken wel naar binnen. Bij q-dance controleren ze iig niet erg op leeftijd.. Bij ons gaan vaak jongere broertjes mee, zolang je maar in een groep bent doen ze niks.. Tenzij het een groep van 16 jarige is :p

lorennzkee 26-04-2010 @ 19:50:36

Leuke actie!

rodger88 26-04-2010 @ 21:52:07

Ik heb op de normale avonden echt een hekel aan HP.
Veel te veel van die …….!

Maar Restylerz is echt super vet!!!
Top sfeer!
Veel liefhebbers van hardere stijlen!

Top Gewoon

Bas de Vogel 26-04-2010 @ 22:05:46

leuke actie maar ik ga op koninginnedag dus echt niet naar harderwijk

maarten1410 26-04-2010 @ 23:07:43

Wat een dikke actie! Beetje jammer dat ik moet werken, anders was ik wel gegaan!

Martinos 26-04-2010 @ 23:34:25

Ik ben het wel met Bas de Vogel eens…. als ze het nou op de avond ervoor hadden gedaan :cry:

a-troxx 27-04-2010 @ 10:56:17

YES YES hier sta ik te knallen!!!

Undertaker69 27-04-2010 @ 12:01:49

kijk, dat ziet er goed uit ja!

Rikkk 27-04-2010 @ 12:35:18

Heb mailtje terug, sta op de gastenlijst :D

ty(L)

G3rwin 28-04-2010 @ 11:28:26

Mensen Vrijdag Wordt Weer Mooi Feestje De Eerste X Was Egt Geweldig

:)

Jurgen 28-04-2010 @ 22:19:31

Kunnen er ook kaarten aan de deur gekocht worden?
(Lijkt mij wel)

Reageren