Hardtraxx & Hardstyle Shop T-shirt contest

Hardtraxx.nl geeft in samenwerking met Hardstyle Shop leuke prijzen weg! Je maakt kans op een Hardstyle prijzen pakket bestaande uit een tshirt, polsbandje en sticker set.

In totaal zijn er 10 tshirts, 10 hardstyle polsbandjes en een 10 sticker setjes weg te geven aan de bezoekers van Hardtraxx.nl.

Je kunt winnen:

  • FTS polo + polsbandje + sticket set (2x)
  • Hardstyle fist tshirt + polsbandje + sticket set (2x)
  • Hardstyle Logo tshirt + polsbandje + sticket set (2x)
  • DJ Luna tshirt + polsbandje + sticket set (2x)
  • Partylover tshirt + polsbandje + sticket set (2x)

Winnen?
Om kans te maken op een van deze pakketten hoef je alleen maar dit formulier in te vullen. Je gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden!

De uitslag
De winnaars zullen 31 januari bekend gemaakt worden! Je gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden!

Hardstyleshop & Hardtraxx - Contest



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-01-2009 om 22:10 door Jor-D | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 08-01-2009 @ 22:32:34

Leuk! En doe mij maar Southstylers Merchandise!

Jor-D 08-01-2009 @ 22:46:37

Wil altijd al een Donkey Rollers shirt hebben, maar die zijn denk exclusief voor de Donkey Rollers :cry:

Rico_:D 08-01-2009 @ 22:56:25

Leuke contest

Snor 08-01-2009 @ 23:54:28

Nu maar hopen dat niet zo veel mensen invullen (A)

Frankert 09-01-2009 @ 01:07:15

Let me have lucky ^^

Khadber 09-01-2009 @ 07:13:11

Ik denk dat velen Scantraxx merchandise willen, maar Scantraxx heeft als het goed is alles zelf al gedaan.. Misschien dan meer Saifam/A2records/AVIO merchandise?

Markos 09-01-2009 @ 09:23:47

Leuke wedstrijd, ben benieuwd.

Red Acid 09-01-2009 @ 10:18:58

Leuke wedstrijd idd,
Let’s hope for the best ^^

Zinloos geluid 09-01-2009 @ 10:35:15

Vind dat er wel wat meer T-shirts variatie in die shirts mogen stoppen, het zijn bijna allemaal zwart, een beetje keus had vel leuk geweest :)
had eigenlijk gehoopt dat het een ontwerp wedstrijd voor een hardtraxx t-shirt ofzoiets was, dat had wel leuk geweest :P

Red Acid 09-01-2009 @ 11:52:41

Goei plan voor in de toekomst misschien ;)

Mil�n 09-01-2009 @ 14:23:57

YEah, ik ga helemaal voor die stickervellen :p

Arthurhoihoi 09-01-2009 @ 16:09:13

Zeker weten leuke winkel is Hardstyle Shop. Mijn showtek sweater zit echt zo heerlijk voor op die zondag middagen!

Hopen dat ik win :D

Ravenwood 09-01-2009 @ 16:15:09

ik ga zekers voor de showtek merchandise!!!!!!! :)

i love that FTS t-shirt! (L)

Addo 09-01-2009 @ 17:18:56

Ik zou liever merchandise van headhunterz zien ^^

Ravenwood 09-01-2009 @ 17:25:53

@ addo: dat had ik er ook neer gezet (Y)

Dj C-Mind 09-01-2009 @ 18:48:12

hebben hebben

Nout 09-01-2009 @ 19:14:16

ik zou idd graag meer Scantraxx merchandise wille zien maar Scantraxx heeft al een ‘eigen’ verkoop-site dus ik denk nie dat hardstyle shop dat ook gaat doen…
we wachte af, en hope dat we iets winne :)

Yannicksuper 09-01-2009 @ 19:53:06

Het is alleen voor Nederland zeker ? Je kan je land toch niet aanduiden :)

Dennis Aka Mash 09-01-2009 @ 20:05:21

Ga er maar niet van uit dat Scantraxx DJ’s hun merchandise ook nog is bij hardstyleshop.com gaan aanbieden. ;)

Rik 09-01-2009 @ 20:29:27

Leuk dit ;)

Mol 09-01-2009 @ 20:47:43

Vind het een leuk initiatief weer, maar had toch gehoopt dat het wat professioneler was.
Ik vind een formuliertje invullen niet echt de term contest waard.. Wil ook wel weten hoe de winnaars gekozen worden.

Er is toch veel meer te doen met een samenwerkingsverband tussen Hardtraxx & Hardstyleshop.com?

Michiel-Biervliet 09-01-2009 @ 20:53:24

DBSTF merchandise :D

HardStyler 09-01-2009 @ 21:34:34

@ Michiel-Biervliet, Da besta al :D

Jor-D 10-01-2009 @ 01:24:50

@Mol, als je ideetjes hebt, hoor ik dat graag :D

@Yannicksuper, volgens mij maakt dat niet uit…zal het even navragen

Sjaak 10-01-2009 @ 08:32:53

Mol kan echt alleen maar klagen he. :S Treurig hoor als je zo in het leven staat.

Dennis Aka Mash 11-01-2009 @ 13:48:06

LOL!

Mol 11-01-2009 @ 15:38:13

Jor-D, vanavond krijg je PM’s! :)
Sjaak; dat denk jij. Ik zie alleen de ruimte voor verbetering, dat wil niet zeggen dat ik negatief in het leven sta. Dat maak jij er steeds maar weer uit op. Misschien moet je wat actiever zijn op het forum in plaats van me te beoordelen op alleen frontpage comments.

Buéntie 12-01-2009 @ 14:35:38

Bredere keuze uit meer shirts van verschillende DJ’s zou vet wezen, maar zoals al gezegd zullen bijvoorbeeld Scantraxx hun eigen merchandise hier niet aanbieden, maar misschien dat het wel kan

DBSTF merchandise of HHZ zou chill wezen :)

Nice contest

Jesper 27-01-2009 @ 11:18:21

Leuke contest!

Ik heb al een Showtek Longsleeve en hij zit geweldig!
de print die erop zit is ook erg goed van kwaliteit!

Oja, mensen die twijfelen over de maat,
ik ben 1.80 en vrij slank, ik heb een M van shirt en die past perfect!

Gr, Jesper!

Ravenwood 30-01-2009 @ 17:46:06

spannuunnddd nog 1 dagje :D

Milan 31-01-2009 @ 16:21:34

Yeah, net berichtje gekregen dat ik één van de prijzen heb gewonnen :D

Makxz 31-01-2009 @ 18:07:55

Ik ook :D

Casper 31-01-2009 @ 18:17:16

Ik ook :D

Frankert 31-01-2009 @ 18:22:33

Ye me 2.. Ben echt zo happy.. Me dag kan niet meer kapot. En nee dit is niet sarcastisch :D

Hardtraxx en hardstyleshop FTW!!

HardStyler 01-02-2009 @ 20:52:21

@ Michaël, HardstyleShop is Online shop ;)

Reageren