Hardtraxx.nl op de nieuwe server en updates!

Zo, hier zijn we dan weer, op de nieuwe server. We hebben niet alleen de gehele website verplaatst, maar hebben er ook aan gesleuteld!

Forum

Uiterlijk
Het uiterlijk van de website en het forum is onder handen genomen. Zoals je ziet hebben we een nieuw lettertype gekozen, zijn sommige hoekjes afgerond, is de frontpage indeling een beetje verandert (tabjes), en heeft het forum een complete make-over gehad + nieuwe fora’s.
Note: De afgeronde hoeken bij sommige elementen op de website zijn alleen te zien in de modernere browsers (Firefox, Safari, Chrome).

Donaties
Er is nu een mogelijkheid om Hardtraxx.nl financieel te steunen. Leden die een donatie hebben gedaan worden “Vriend van Hardtraxx”. De voordelen en alle andere informatie lees je op de donatie pagina.

Vraag & Aanbod
Zoals je hierboven al ziet is er een Vraag & Aanbod sectie bijgekomen om je spullen te verkopen.
Hiervoor hebben wij een speciaal beleid, met name voor de verkoop van kaarten voor festivals en feesten. Op Hardtraxx.nl geldt dat jouw verkoopprijs niet hoger mag zijn dan de originele verkoopprijs + 15% van de originele verkoopprijs.

Dus stel, je verkoop een kaartje die je 60 euro heeft gekost, dan komt de maximale verkoopprijs op 69 euro.
Op deze manier proberen wij te voorkomen dat er kaarten worden aangeboden voor achtelijk hoge prijzen.

Lees het gehele beleid hier eerst even door.

Regels
Om toch een beetje orde te houden op het forum, en te zorgen dat het forum overzichtelijk blijft, hebben wij de regels een beetje aangepast.

We zijn er van op de hoogte dat bepaalde dingen nog niet helemaal werken zoals het moet, of eruit zien zoals het er uit moet zien. De komende dagen doen wij nog wat aanpassingen daar aan.
Als je een bug hebt gevonden kan je dat altijd melden in dit topic.

04:00 ‘s nachts, Jor-D out.

Video Afgeronde hoekjes



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-07-2009 om 04:02 door Jor-D | Translate:

Reacties (38)

Plaats reactie
Jor-D 10-07-2009 @ 04:13:16

Aan bepaalde pagina’s wordt vandaag dus nog gesleuteld.

Enjoy, ik ben waarschijnlijk nog pitten als jullie dit allemaal lezen :D Werd beetje laat vannacht :cry:

johnlienden 10-07-2009 @ 08:44:58

Ziet er mooi uit Jor ;)
een opmerking: Bij het rekening nr voor de donatie’s moest ik er bij RABO een ‘P’ voor zetten.
Misschien moet dat even in het artikel vermeldt worden.
En jammer genoeg kan ik nog steeds niet naar rechts/links scrollen in FF. Je dwingt me bijna om met ie te gaan werken :p
Verder (nog) geen commentaar.

Markos 10-07-2009 @ 09:30:59

Ziet er goed uit zal nu de rest eens gaan bekijken.

Het lettertype is even wennen maar dat zal wel goed komen het is volgens mij ook nu een stuk sneller.

Ik mis alleen de bier smillie ;)

Frankert 10-07-2009 @ 09:45:05

[quote]Note: De afgeronde hoeken bij sommige elementen op de website zijn alleen te zien in de modernere browsers (Firefox, Safari, Chrome).[/quote]
IE 8 is ook voldoende.

In IE 7 zie je inderdaad niet de ronde hoeken.

Maar wel super netjes gedaan man!! Respect.

Eerdaags maar ff doneren ;)

Hardboy 10-07-2009 @ 10:48:47

Netjes hoor;) ik maak zelf ook websites met html,css,php,javascript enzo…

Zit er serieus aan te denken een donatie te maken :D

Greetz

Simizle 10-07-2009 @ 10:55:47

Beetje jammer dat het lettertype er alleen op Mac goed uit ziet. Op Windows vind ik het nogal karig. Afgeronde hoekjes zijn op zich wel leuk, maar voegen ook niks toe.

Afijn, wel leuk dat er wat meerdere opties zijn voor de mensen die er gebruik van gaan maken!

Hardboy 10-07-2009 @ 11:06:54

Reactie aan Simizle..

Bij mij werkt de website op Windows en Mac allebei goed..
Heb je wel Safari 4 gedownload ?

Jesper-HardBeatz 10-07-2009 @ 11:15:43

lettertype is Impact van Mac toch?

wel nice!

DJ-Corner! :D

Jor-D 10-07-2009 @ 11:39:09

@Jepser

Lettertype is Lucida Grande voor Mac, en soortgelijke lettertype Lucida Sans voor Windows.

Gare is dat Windows de lettertypes anders renderd/weergeeft dan Mac dat doet, en dan heb je dat hoekige uiterlijk.

Anyway, ik gaat nog ff naar de fonts kijken voor Windows.

@John
Volgens mij voegt Rabobank automatisch een P toe toch?

Dustydus 10-07-2009 @ 12:11:59

je moet er een p voor zetten vergeet je dit gebeurt het automatisch. kan een p of 2 00 zijn.

johnlienden 10-07-2009 @ 12:16:05

Ik moest hem handmatig invoeren.
Kan aan mij liggen :$

@Jor-D: kun je geen check invoegen die kijkt of er wordt gebrowsed vanaf Windows of Mac/Linux, en aan de hand daarvan een ander CSS-document doorgeven.

Dennis Aka Mash 10-07-2009 @ 12:52:34

Lekker Jordy!

Atraxisz 10-07-2009 @ 13:09:07

Nice Nice!

Jor-D 10-07-2009 @ 13:40:26

@johnlienden, ja dat kan natuurlijk =]

johnlienden 10-07-2009 @ 13:56:21

@Jor-D: dacht ik al, en aan de hand daarvan kun je kijken welk lettertype dr doorgegeven moet worden ;)
maar dat hoefde ik je natuurlijk niet te leren :p

Hardstyleking 10-07-2009 @ 13:58:12

petje af jordy ;)

johnlienden 10-07-2009 @ 14:03:02

off-topic en @hardstyleking: petje af –> http://www.timarts.nl/petje_af.jpg :huh:

on-topic: site loopt nu echt lekker. mn firefox crashed ook niet meer bij het afsluiten van deze site :)

Saimen 10-07-2009 @ 14:07:43

Ziet er allemaal goed uit Jordy! :D
Very nice, als ik thuis ben maar even een donatie doen! :)

johnlienden 10-07-2009 @ 14:08:30

kheb un typo voor je Jor:
Op de donatiepagina staat ongeveer het volgende citaat: Het gedoneerde bedrag wordt ter aller tijden geinvesteerd in de site.
Ter moet worden te
bron: http://www.onzetaal.nl/advies/teallen.php

Jor-D 10-07-2009 @ 14:11:10

@john, thanks :)

Dorus ML 10-07-2009 @ 14:36:50

wat gebeurt er met het gedoneerde geld? ^^

Jor-D 10-07-2009 @ 14:38:28

@Dorus ML, dat staat hier beschreven onder het kopje “Wat gebeurt er met het gedoneerde geld?” http://www.hardtraxx.nl/doneren/

freddyadu8 10-07-2009 @ 15:48:21

Top

Makxz 10-07-2009 @ 16:46:05

Zal binnenkort ook eens ff doneren, nou maar echt super weinig geld over, binnekort lloret.
En nou zegt iedereen altijd ja maar 5 euro heb je toch nog wel, nee dus :p .

Dj Skitzo 10-07-2009 @ 18:54:58

de shoutbox nou alweer weg?

ccc 10-07-2009 @ 19:58:28

Sinds die nieuwe update kan ik de letters bijna niet meer lezen. Klopt dat?

Jur 10-07-2009 @ 20:09:32

Keurig :>

Dj rudestylez 10-07-2009 @ 20:17:52

ziet er top uit beterz dat wij mac beneden hebben :)

Jor-D 10-07-2009 @ 20:27:25

@ccc, zou je een screenshot hier kunnen plaatsen: http://www.hardtraxx.nl/forum/mededelingen-updates/bug-reports-t2849.html

Merlijn 10-07-2009 @ 20:32:50

Veel beter dat nieuwe lettertype. :)

johnlienden 10-07-2009 @ 22:42:43

@ccc: probeer eerst eens een andere browser.
Ik had hetzelfde probleem hier met ie.
Aanrader: firefox 3.5: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

EvoViper7 11-07-2009 @ 00:07:21

Ziet er idd netjes uit. Geen major changes… Verder: tis forums of fora. Niet fora’s ;)

Keep up the good work! :)

broodrooster 11-07-2009 @ 11:50:09

als je de letters niet kan lezen hou control in en scroll omhoog, dan kan je ze iig lezen ;)
veranderingen zien er goed uit imo, keep it up!

Jor-D 11-07-2009 @ 12:56:47

lettertype voor Windows is terug gezet naar “Verdana”

CTRL+R of CTRL+F5 om de verandering te zien.

Jur 11-07-2009 @ 18:01:49

Neeeee Jor :( vond t veul mooier :(

StylxZ 13-07-2009 @ 11:50:13

[quote] + nieuwe fora’s. [/quote]

FOEI! Dat is dubbelop.

EvoViper7 13-07-2009 @ 16:46:43

Zit je nou mijn spul te kopiëren? :D

@Hardtraxx: haal die T eens gauw weg bij de banner voor vriend worden van Hardtraxx…
Komt beetje knullig over zo… ;)

Eline 18-07-2009 @ 13:30:10

Nice, die Vraag & Aanbod sectie en relaxed dat er een beleid aan vast zit. Good work!! :idea: