Hardtraxx Presents: Tomek In The Mix – Augustus 2008

Hardtraxx Presents: Tomek In The Mix - August 2008

Tomek mixt elke maand een lekkere set in elkaar met de nieuwste releases van dat moment, deze maand: Augustus 2008!!

Ditmaal inclusief een Noisecontrollers 4-tracks-mini-mix, just check it out!

Enjoy!

Download: Hardtraxx Presents: Tomek In The Mix – August 2008

Tracklist:
01. The Beholder & Zany – Bleeding for the harder styles
02. The Beholder & Balistic – Decibel Anthem (DBSFT’s 2008 remix)
03. Equal Mindz – Carpe Diem
04. Dozer – The Legacy
05. The Prophet ft. Wildstylez – Cold Rockking
06. Plasmaravers – You Go (Original Mix)
07. Ran-D – River of Sound
08. Project one – The Art of Creation
09. Project one – Numbers
10. The Prophet ft. Wildstylez – Alive
11. Noisecontrollers – 4-tracks-mini-mix
12. Wildstylez – Revenge
13. Antifact – Path of Righteousness
14. Brennan Heart meets Clive King – Fearless
15. Brennan Heart meets Clive King – Wooloomooloo
16. Wildstylez – Truth
17. Davide Sonar – Misunderstanding
18. Project One – The Zero Hour
19. DJ Vortex – Come on and Fight (Alphaverb Remix)
20. Bassdealer & M.A.S.H. – Awareness



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-09-2008 om 17:12 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Sander 01-09-2008 @ 17:42:16

Ziet er weer goed uit!

Frank 01-09-2008 @ 17:43:19

ziet er zeker gelikt uit. Maar wie is TOMEK? ik ken hem alleen als HIPHOP dj..

Tim vd k 01-09-2008 @ 18:30:54

TOMEK is een hele aardige normale jongen uit roosendaal met een groot hart voor the harder styles, ik ken hem persoonlijk goed als vriend van me..

Hij mixt sinds vorig jaar januari ofzo elke maand een leuke CD in elkaar!
In eerste instantie voor zijn vriendengroep waarmee we ook altijd naar feestje gaan.
Sinds een tijdje is er wel ZOVEEL vraag naar deze CD’s dat er besloten is deze op diverse websites aan te gaan bieden… vandaar ook hardtraxx :-)
Ik hoop dat steeds meer mensen deze CD gaan downloaden want ze zijn ECHT heeeel goed, elke maand weer! en tot op heden nog steeds 100% GRATIS..!

Enjoy!

Frankert 01-09-2008 @ 18:46:22

Ja ze zijn inderdaad goed. De vorige vond ik wat minder. Maar deze is wederom weer een TOPPER!

Dave 01-09-2008 @ 20:01:41

Track list ziet er goed uit :) Thx!

Tomek 01-09-2008 @ 20:13:26

Haha goed omschreven timmeh :) Ik doe het inderdaad voor de lol en vind het gewoon rlx om anderen een gave mix-cd voor in de auto te bezorgen o.i.d. 1,5 jaar geleden ben ik er ooit eens mee begonnen om als zaterdagpostbode lekker wat muziek te luisteren onderweg. Vrienden vonden m’n mixjes toendertijd ook rlx en nu staan ze sindskort ook op hardtraxx.nl.

Maar tot zover de geschiedenisles :) Feedback op nr 11 is welkom!
Greetz

Markos 01-09-2008 @ 21:03:35

Ja, hier nog een zaterdagpostbode. Ik luister ook allerlei livesets en de hardstyle top 40 tijdens het bestellen.

Eric 01-09-2008 @ 23:14:33

Toevallig, ook hier een zaterdagpostbode die deze CD wederom zeeeer op prijs stelt! Thanks!

No Fearzz 02-09-2008 @ 07:48:41

Lekkere set!

Tnx ;)

Joey 02-09-2008 @ 07:53:31

[quote comment="1426"]ziet er zeker gelikt uit. Maar wie is TOMEK? ik ken hem alleen als HIPHOP dj..[/quote]

Hij staat los te gaan op de decibel compilatie op 1:50, zonnebril, zwart shirt.
(http://www.hardtraxx.nl/videos/decibel-outdoor-2008-compilatie-video.html)

Niet bepaald een hiphop dj :-)

+Flip 02-09-2008 @ 08:25:07

[quote comment="1442"][quote comment="1426"]ziet er zeker gelikt uit. Maar wie is TOMEK? ik ken hem alleen als HIPHOP dj..[/quote]

Hij staat los te gaan op de decibel compilatie op 1:50, zonnebril, zwart shirt.
(http://www.hardtraxx.nl/videos/decibel-outdoor-2008-compilatie-video.html)

Niet bepaald een hiphop dj :-)[/quote]
En dit is Joey @ Qbase ;)
http://www.vimeo.com/1650140

Je bent beroemd :P

Milán 02-09-2008 @ 11:44:57

Weet je wie er pas uit zag als een hiphop mannetje:

Mc Villain op Q-base. Tering hé. Zo’n strak broekie, baseball petje, van die nike schoenen aan. Damn, werd bijna bang dat hij rap ging draaien ofzo.

Ik zeg, kleermaker blijf bij je leest..

Joey 02-09-2008 @ 18:25:47

[quote comment="1443"]
En dit is Joey @ Qbase ;)
http://www.vimeo.com/1650140

Je bent beroemd :P[/quote]

He, vet! Beter heb ik nog wat beelden van q-base, ben daar namelijk mijn camera kwijt geraakt.. klote zooi.

Dus sorry mensen, geen q-base compilatie van mijn kant!

AllReity 06-09-2008 @ 12:10:17

Tering wat was het bij de italianen smullen, alleen jammer dat ze in de tent draaiden, mss, heb je me herkent met mijn bedrukte shirtje met Hard With Style samen met een gast van 2m .08 cm Verwachten jullie meerdere setjes online? met name die van Ivan Carsten en Bruno Power! Damn, Echt Nasty!

En over MC. Villian, chill toch? had het liefste ook chill broekje aangedaan met een petje, wat maakt mij het nou uit als ie er een beetje hip hop uit ziet. die droppies van hem waren lekker.

Hotgirl 12-09-2008 @ 02:30:08

Is wederom een lekkere mix!

Reageren