Hardtraxx Track of the Year 2011: B-Front – Inner Creativity

In 2011 zijn er iedere week, en aan het einde van de maand, stemrondes gehouden voor wat voor jou de beste Hardstyle track is die in die periode is uitgebracht. Hieruit zijn 12 tracks gekomen (winnaars “Track of the Month”) die genomineerd zijn voor “Track of the Year 2011″. Vandaag is de winnende track bekend geworden!

Alijd leuk en aardig die verkiezingen aan het einde van het jaar, maar vaak worden de oudere nummers die hetzelfde jaar nog zijn uitgebracht vergeten. Daarom houden we sinds het begin van het jaar iedere week de “Track of the Week” verkiezing en iedere maand de “Track of the Month” verkiezing onder alle Hardtraxx leden. Op deze manier krijgen alle tracks een eerlijke kans. Aan het einde van het jaar blijven er dus 12 tracks over, de winnaars van de Track of the Month’s.

Het afgelopen jaar zijn er op honderden tracks ruim 10.700 stemmen uitgebracht wat uiteindelijk resulteerde in de onderstaande uitslag.

Track of the Year 2011 – De uitslag:
YouTube Preview Image

1. B-Front – Inner Creativity (23%)
2. Adaro – The Haunter Of The Dark (21%)
3. The R3bels – Pattern 2 (17%)
4. B-Front – Virus (8%)
5. Degos & Re-Done – Outside The Box (7%)
6. Toneshifterz & Bioweapon – Dead Of The Night (6%)
7. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass (5%)
8. B-Front & Digital Punk – For The Girls (4%)
9. Jack of Sound – Kaylee’s Nightmare (4%)
10. The R3bels – Shade (3%)
11. Gunz For Hire – Put It On (2%)
12. B-Front & Frequencerz – Night Colours Black (1%)

Bij deze feliciteren bij B-Front met het behalen van dé Track of the Year 2011 hier op Hardtraxx met het nummer “Inner Creativity”!

Voor het jaar 2010 viel B-Front ook al in de prijzen met z’n collab met Frontliner: Magic, die toen de “Tune of the Year” op Hardtraxx was.

Alle uitslagen van afgelopen jaar zijn nog in te zien in het Track of the Year 2011 forum.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-02-2012 om 15:18 door Jor-D | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
twilightforce 02-02-2012 @ 15:25:21

Dik verdiend :D

Festuca 02-02-2012 @ 15:36:59

Beetje vaak B-Front :P

InsaneJunkie 02-02-2012 @ 15:49:21

Jammer van night colours black :( ochja, inner creativity is wel verdiend natuurlijk!

SoundTunerZ 02-02-2012 @ 15:51:33

@ Festuca

Dik verdiend zou ik zeggen. Het was niet het jaar van B-front maar hij heeft zeker een zeer goed jaar achter de rug. Dit jaar is hij toch zeker veel verder richting de top gegaan. Inner creativity is de plaat die het best ontvangen is door de massa. Typeert echt exact zijn stijl. Dus vind ook terecht dat die gewonnen heeft.

ErikZ 02-02-2012 @ 16:08:27

Ook erg duidelijk te zien dat de zogenaamd “RawStyle” flink vertegenwoordigd is :D . Geeft toch een beetje de smaak van de Hardtraxx-stemmer weer lijkt me zo ;) .

Komt dit misschien doordat bijna iedereen van ons al jaren in de scene zit en langzaam hier heen trekt :) ?

Maximum 02-02-2012 @ 16:28:23

Had liever THOTD gezien! :(

Gangsterdwerg 02-02-2012 @ 16:45:18

overrated.

Pommer 02-02-2012 @ 17:04:11

Wat gangsterdwerg zegt

Raefix 02-02-2012 @ 17:28:45

Hele vette plaat maar ik vond for the girls toch orgineler hoopte dat die het zou worden maar wist dat dat toch niet ging gebeuren.

Congratz bfront, first class producer & performer

Intervention 02-02-2012 @ 18:11:37

hele dikke plaat Inner Creativity en ook zeker mijn TOTY (l)

Squid 02-02-2012 @ 18:15:10

Het is denkelijk wel duidelijk van welke stijl hardtraxx houd >.<

Pete 02-02-2012 @ 18:38:22

ja, hardstyle

nielstil 02-02-2012 @ 18:51:32

Ben het ook met gangsterdwerg eens. B-front hype op hardtraxx :D Vind het zelf ook een prima producer, maar naar mijn mening waren er genoeg andere tracks die het meer verdiende om dit te winnen :)

delange 02-02-2012 @ 19:02:12

mee eens met nielsstil, wel een goede plaat, inner creativity, maar track of the year is sowieso wat raars. :p

Pidewi 02-02-2012 @ 19:08:04

haha laat idd wel weer zien waar de gemiddelde HT’er naar luistert. Ik blijf me afvragen wat Bang The Bass tussen al die titels doet.

wootum 02-02-2012 @ 20:18:51

Voor mij is For The girls TOTY (l) Maar Inner Creativity mag het ook wel zijn, haha.

G1LL 02-02-2012 @ 20:22:21

Voor mij is het THOTD maar Inner Creativity is dik verdient!

Vincent_ 02-02-2012 @ 20:35:21

Eigenlijk wel verdient :)

Kzie zojuist dat vorig jaar Magic de track v/h jaar was.
Sowieso voor 1 van de beste platen allertijden :)

Almighty 02-02-2012 @ 20:36:37

Wat Gangsterdwerg zegt

Vincent_ 02-02-2012 @ 20:37:02

voor mij *

broodroosterr 02-02-2012 @ 21:48:34

mooie lijst, de grote groep kiest idd de hardere kant (mee eens overig) ;)
inner creativity prima nummer 1, had ook zo THOTD kunnen zijn (l)

Forbidden Phobia 02-02-2012 @ 22:00:39

verdiend!!!! (l) love Inner Creativity (l)

thehardstyleholland 02-02-2012 @ 23:53:42

3. The R3bels – Pattern 2 !! (l)

Guz 03-02-2012 @ 08:59:31

wat een toplijst :D :D :D

Rawbin 03-02-2012 @ 09:06:46

Ben het gezeik een beetje zat van: Hardtraxx houdt alleen van Raw blablabla.
Kan je mij uitleggen waarom artiesten als Wildstylez (#1), Heady (#4) en Noisecontrollers (#5) hoger staan dan bijv Crypsis, a2, The Beholder enz staan in Rate the Artist topic ;)

Gefeliciteerd bobje! En Adaro ook niet te vergeten natuurlijk, want het was een nek aan nek race ^^

Dakpan 03-02-2012 @ 10:28:07

Haha dat raw gejank,

Inner Creativity is ook zooooooooooo raw. :’)

sjoerdus 03-02-2012 @ 13:51:56

Inderdaad, b-front heeft gewoon duistere producties, maar ik vind dat die qua rauwheid Magic nog steeds niet heeft overtroffen met al zijn solo’s

Jolle 03-02-2012 @ 14:20:20

Dik verdiend imo, snap niet waarom mensen zeggen dat Inner Creativity overgewaardeerd is en dan op HoTD stemmen, want die is juist overgewaardeerd vind ik.

Squit 03-02-2012 @ 21:00:31

Ben het wel met je eens Jolle. Vind het beide goede tracks, en B-Front heeft het naar mijn idee wel verdiend!

Takenst 04-02-2012 @ 09:31:05

Beetje erg raw gerelateerd.. Behoorlijk idd.. Totaaaaaal niet mee eens! En nu zullen al die haat reacties wel weer komen, nou kom maar op.. Maar dit is mijn mening en die mag ik plaatsen net als iemand zegt dat dit de lijst der lijsten is.. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

PierrePruuk 04-02-2012 @ 15:25:54

Vet, dik verdiend. Dat er zo veel B-Front nummers instaan komt gewoon omdat hij dit jaar weer een hele hoop onmogelijk vette platen heeft uitgebracht. Andere mogelijkheid is dat ze uitkwamen in een maand met weinig andere vette platen, waardoor ze dus automatisch TOTM werden.

Mol 04-02-2012 @ 23:19:24

Zwaar verdiend, top track!

Reageren