Hardtraxx weekoverzicht – Week 1

Tijd voor ons wekelijkse overzicht. In dit overzicht:

[poll id="17"]

Best gestemd van de vorige poll Koud! is:
Des te meer rede om in me nest te blijven liggen! .
Luilakken!

Opmerkelijk nieuws:

Goudvis overleeft 13 uur buiten kom
De Britse goudvis Ginger is in één klap wereldberoemd geworden. Ginger wist het namelijk zeker dertien uur zonder water uit te houden.

Toen Gingers eigenaresse ‘s morgens naar haar werk ging, zag ze dat de vis achter de kast lag te spartelen. Die nacht was Ginger namelijk uit haar kom gesprongen. De eigenaresse kreeg de kast echter niet van de plaats en besloot de vis te laten liggen. Toen ze dertien uur later thuis kwam van haar werk, leefde de vis nog steeds.

Een goudvis kan normaal slechts enkele minuten zonder water in leven blijven, maar Ginger heeft het wellicht 21 uur volgehouden: de avond daarvoor was ze om 23.00 uur voor het laatst in haar kom gezien.
Bron: FOK.nl
Blub blub

Meer nieuws:

- Het interview met D-Block & S-te-Fan!
- Livesets Qountdown 2008
- Line-up X-Qlusive Technoboy is bekend
- Eerste informatie over In Qontrol 2009
 

Livesets van de week:

1. Khadber – Hardtraxx.nl Openingsset 2009!

2. Headhunterz @ Qountdown 2008

3. The Prophet & Frontliner @ Qountdown 2008

Tijd voor een filmpje:

De nieuwe Heineken reclame
YouTube Preview Image
Zo mooi!

Deze week gereleased:

Deze week alweer helemaal niks! Potverrrdorrrie!
Maar maandag 5 januari wordt Killer Clown – Tormented / Silentium gereleased

Tijd voor een mop:

Theorie versus praktijk
Kees komt thuis van school en zijn vader vraagt: hoe was het vandaag op school Kees? Nou zegt Kees, de meester had het over theorie versus praktijk en ik snapte er niets van. Vader zegt: dat verschil leg ik je wel uit. Ga nu naar je moeder en vraag haar of ze voor een half miljoen met de buurman naar bed wil zou willen gaan.

Kees gaat naar zijn moeder en vraagt het haar. Na enige aarzeling zegt de moeder dat ze dat wel zou doen voor zoveel geld. Kees brengt verslag uit bij zijn vader die vervolgens zegt: ga je zus en vraag of ze met de buurjongen voor een half miljoen naar bed zou willen gaan. De zus antwoorde hetzelfde als de moeder.

Kijk zegt vader tegen Kees: in theorie zijn we miljonair en in praktijk hebben we twee hoeren in huis!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-01-2009 om 14:23 door Jor-D | Translate:

Reacties (29)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 04-01-2009 @ 14:34:12

Het is inderdaad erg rustig met het releasen. Maar volgens mij komt er een stormvloed aan die geopend word door Killer Clown. ;)

Mol 04-01-2009 @ 14:34:22

Decibel Outdoor & Q-base !!

Khadber 04-01-2009 @ 14:35:20

Sowieso Q-Base :) .

En danku voor de vermelding!

Jor-D 04-01-2009 @ 14:35:43

Defqon.1 Festival ^^

Milán 04-01-2009 @ 14:41:44

Van 2008 heb ik het meest van InQontrol genoten, dus dat moet dit jaar ook zeker weer superwreed worden!

rollerman 04-01-2009 @ 14:48:03

Qlimax was voor mij het feest van het jaar dus daar kijk ik het meest naar uit :D

Makxz 04-01-2009 @ 15:19:09

De-ci-bel!

Geweldige reclame :D

Kijk ook uit naar aankomende releases :D

Ravenwood 04-01-2009 @ 15:38:31

die reclame is echt de bom xD

Nout 04-01-2009 @ 15:47:39

Qlimax kijk ik zoiezo naar uit maar duurt nog zo lang :( eerst Hardbass, Decibel en Q-base overleve :P en misschien nog een ongepland feestje tussendoor :)

Addo 04-01-2009 @ 15:59:44

omg die reclame xD

jens 04-01-2009 @ 16:22:21

Defqon.1 Festival ingevult :D
maar myn voorkeur gaat uit naar : In Qontrol – Defqon.1 – Decibel Outdoor – MysteryLand – Q-base en als afsluiting Qlimax! (H):D

Basjee 04-01-2009 @ 16:24:24

heineken briljant zoals het hoort :)

Mol 04-01-2009 @ 18:06:30

Qlimax ga ik sowieso niet meer heen..

Jens 04-01-2009 @ 20:00:49

Qlimax .
Maar waarom staan hier enkel Q-Dance / B2s fiejesjes?
Reverze / Bassleader van Bass Events ?!

Zalige mop btw :’)

Tekk 04-01-2009 @ 20:06:08

Defqon!! :D

Kijk ook zeer uit naar XQ, word namelijk mijn eerste feestje in de HMH :D
Maar afgelopen editie zo genoten op Defqon dat ik het voor geen geld wil missen dit jaar:$

Die Heineken reclame is idd erg leuk ja haha..

HardStyler 04-01-2009 @ 20:25:22

Ja ik hoop het ook dat er na Killer Clown een massa releases komen xd
Maar het is een mooie plaat in ieder geval, mooi om 2009 mee te starte :p

Markos 04-01-2009 @ 22:03:54

Q-base, daarna In-Qontrol daarna Qlimax. Misschien nog Defqon, maar daar ben ik nog niet geweest.

Snor 04-01-2009 @ 22:24:33

Zou zo de helft van die feesten kunnen voten, uiteindelijk maar voor Hard Bass gegaan omdat dat de eerstkomende is. Hoop ook dat er dit jaar weer een Q-Dance presents: Scantraxx in zit :D

thedominator 04-01-2009 @ 23:11:06

Zeker Decibel outdoor!
nergens staat de muziek zo hard als daar niet normaal!
Defqon tja lijkt me vet maar had gehoord dat het vorig jaar echt slecht was qua geluid.

PsygoSkunk 04-01-2009 @ 23:21:25

Decibel zowiezo :D
Vorig jaar ook geweest en het was helemaal goed !!!
En dit jaar ken het all1maar beter worden :D

Snor 04-01-2009 @ 23:23:58

@thedominator, geluid stond idd flink hard afgelopen jaar, weet nog wel dat ik jeuk aan me neus kreeg van t meetrillen op t geluid, op 10 meter van de main-boxen, heerlijk :D maar qountdown stond het geluid ook abnormaal hard!

DJ BASS 04-01-2009 @ 23:30:55

allemaal natuurlijk,,,we gaan ze allemaal af :P
dit is mijn leven :p

Eric 05-01-2009 @ 13:09:31

Decibel voor mij!

dann 05-01-2009 @ 17:30:10

duidelijk decibel :D

Genhoutersnikkel 05-01-2009 @ 21:39:43

1: Defqon1
2: Qlimax
3: Hard Bass
4: Q-Base
5: The Continent

Masco 06-01-2009 @ 21:06:22

geen een feest? :P of mag dat niet? xD

Donovanray 07-01-2009 @ 16:26:28

01. Defqon.1 Festival
02. Qlimax
03. Decibel Outdoor Festival
04. Q-Base
05. In Qontrol
06. Hard Bass
07. Black
08. Trillogy
09. Qountdown
10. Mysteryland

Jor-D 10-01-2009 @ 12:40:05

@Masco, nee dat mag niet -.-

W0uT3R 12-01-2009 @ 19:40:23

Heerlijke Heineken reclame! Echt de bom! :D (l)

Reageren